eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówZimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2023- 2024 z podziałem na zadania.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2023– 2024 z podziałem na zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIECHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 11

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: postepowania@zdpmiechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpmiechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94a9fde1-5200-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2023– 2024 z podziałem na zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94a9fde1-5200-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018213/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dr og powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2022-2023 -akcja praca sprzętem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393868

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SE.261.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 897264,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w
sezonie zimowym 2023– 2024, z podziałem na zadania:
Zad.1 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr 1
Przewidywany zakres: 8 500 km

Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki).

UWAGA! Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem może ulec zmianie w przypadku przejęcia lub przekazania drogi (odcinka drogi) w wyniku procedur administracyjnych przekazywania dróg pomiędzy Zarządcami bądź na skutek zawartych porozumień (umów) w sprawie zimowego utrzymania dróg lub oddania do użytkowania nowego odcinka drogi.
Numeracja dróg i standardy zud mogą w trakcie trwania sezonu zimowego ulec zmianie.

USŁUGI DYSPONOWANE PRZEZ DROGOWĄ SŁUŻBĘ INTERWENCYJNĄ W MIECHOWIE („BAZA PORADÓW” ul. Piłsudskiego w Miechowie).
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu miechowskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg.

Zad.1 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr1 - 1szt.
[piaskarka Kupper Weisser nr inw. 05/58/582/1/7 i pług nr inw. 05/58/582/2/8 - własność ZDP,
nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napędowe dwa mosty tylne, moc silnika minimum 206kW (280 KM), min. DMC 24000 kg, złącze diagnostyczne OBD- sprzęt wykonawcy]
Przewidywany zakres: 8 500 km


2. Opis zadań
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).

a) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD.
b) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ.

Dla zad. 1-5 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez ZDP (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.
Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ.
Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy).
Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi.

cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy.
Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi 2100zł/miesiąc netto.
Wynagrodzenie za gotowość w miesiącu kwietniu 2024r. będzie wynosić 50% ryczałtu tj (1050zł netto)

Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za akcję bierną ( ryczałt) + akcję czynną w przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna że akcji biernej nie ma (nie było) i wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.

W związku z wymianą urządzeń monitorowania GPS, wymagane będzie aby pojazdy wyposażone były w złącze diagnostyczne OBD do podpięcia monitoringu GPS, służącego do kontroli pojazdu w trybie rzeczywistym (czas pracy, lokalizacja) – wraz z pełną historią obejmującą raporty i zestawienie.
Jednostki sprzętowe wskazane przez Wykonawców będą objęte systemem monitorowania pracy sprzętu ZUD na drogach powiatowych Powiatu Miechowskiego.


* akcja czynna
** akcja bierna

3. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót (świadczonych usług) przez swoich pracowników oraz ich organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na całym obszarze prowadzonych robót (świadczonych usług). Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
4. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie wykonywania usługi oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty – nie jest to warunek konieczny do złożenia oferty.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Kod CPV
90 63 00 00- 2 Usługi usuwania oblodzeń
90 62 00 00- 9 Usługi odśnieżania

6. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie wymaga wskazania w oparciu o art.95 Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących obsługę nośników i sprzętu na umowę o pracę.
9. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 165145,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w
sezonie zimowym 2023– 2024, z podziałem na zadania:

Zad.2 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr 2
Przewidywany zakres: 8 500 km

Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki).

UWAGA! Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem może ulec zmianie w przypadku przejęcia lub przekazania drogi (odcinka drogi) w wyniku procedur administracyjnych przekazywania dróg pomiędzy Zarządcami bądź na skutek zawartych porozumień (umów) w sprawie zimowego utrzymania dróg lub oddania do użytkowania nowego odcinka drogi.
Numeracja dróg i standardy zud mogą w trakcie trwania sezonu zimowego ulec zmianie.


USŁUGI DYSPONOWANE PRZEZ DROGOWĄ SŁUŻBĘ INTERWENCYJNĄ W MIECHOWIE („BAZA PORADÓW” ul. Piłsudskiego w Miechowie).
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu miechowskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg.

Zad.2 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr2 - 1szt.
[piaskarka Schmidt nr inw. 743/726/b i pług nr inw. 05/58/582/2/6 - własność ZDP,
nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napędowe dwa mosty tylne, moc silnika minimum 206kW (280 KM) min. DMC 24000 kg, złącze diagnostyczne OBD- sprzęt wykonawcy]
Przewidywany zakres: 8 500 km


2. Opis zadań
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).

a) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD.
b) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ.

Dla zad. 1-5 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez ZDP (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.
Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ.
Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy).
Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi.

cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy.
Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi 2100zł/miesiąc netto.
Wynagrodzenie za gotowość w miesiącu kwietniu 2024r. będzie wynosić 50% ryczałtu tj (1050zł netto)

Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za akcję bierną ( ryczałt) + akcję czynną w przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna że akcji biernej nie ma (nie było) i wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.

W związku z wymianą urządzeń monitorowania GPS, wymagane będzie aby pojazdy wyposażone były w złącze diagnostyczne OBD do podpięcia monitoringu GPS, służącego do kontroli pojazdu w trybie rzeczywistym (czas pracy, lokalizacja) – wraz z pełną historią obejmującą raporty i zestawienie.
Jednostki sprzętowe wskazane przez Wykonawców będą objęte systemem monitorowania pracy sprzętu ZUD na drogach powiatowych Powiatu Miechowskiego.

* akcja czynna
** akcja bierna

3. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót (świadczonych usług) przez swoich pracowników oraz ich organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na całym obszarze prowadzonych robót (świadczonych usług). Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
4. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie wykonywania usługi oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty – nie jest to warunek konieczny do złożenia oferty.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Kod CPV
90 63 00 00- 2 Usługi usuwania oblodzeń
90 62 00 00- 9 Usługi odśnieżania

6. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie wymaga wskazania w oparciu o art.95 Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących obsługę nośników i sprzętu na umowę o pracę.
9. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 165145,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w
sezonie zimowym 2023– 2024, z podziałem na zadania:

Zad.3 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr 3
Przewidywany zakres: 8 500 km

Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki).

UWAGA! Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem może ulec zmianie w przypadku przejęcia lub przekazania drogi (odcinka drogi) w wyniku procedur administracyjnych przekazywania dróg pomiędzy Zarządcami bądź na skutek zawartych porozumień (umów) w sprawie zimowego utrzymania dróg lub oddania do użytkowania nowego odcinka drogi.
Numeracja dróg i standardy zud mogą w trakcie trwania sezonu zimowego ulec zmianie.


USŁUGI DYSPONOWANE PRZEZ DROGOWĄ SŁUŻBĘ INTERWENCYJNĄ W MIECHOWIE („BAZA PORADÓW” ul. Piłsudskiego w Miechowie).
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu miechowskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg.

Zad.3 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr3 - 1szt.
[piaskarka Schmidt nr inw.05/58/582/1/5 i pług nr inw. 05/58/582/2/5 - własność ZDP,
nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napędowe dwa mosty tylne, moc silnika minimum 206kW (280 KM) min. DMC 24000 kg, złącze diagnostyczne OBD- sprzęt wykonawcy]
Przewidywany zakres: 8 500 km


2. Opis zadań
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).

a) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD.
b) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ.

Dla zad. 1-5 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez ZDP (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.
Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ.
Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy).
Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi.

cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy.
Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi 2100zł/miesiąc netto.
Wynagrodzenie za gotowość w miesiącu kwietniu 2024r. będzie wynosić 50% ryczałtu tj (1050zł netto)

Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za akcję bierną ( ryczałt) + akcję czynną w przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna że akcji biernej nie ma (nie było) i wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.

W związku z wymianą urządzeń monitorowania GPS, wymagane będzie aby pojazdy wyposażone były w złącze diagnostyczne OBD do podpięcia monitoringu GPS, służącego do kontroli pojazdu w trybie rzeczywistym (czas pracy, lokalizacja) – wraz z pełną historią obejmującą raporty i zestawienie.
Jednostki sprzętowe wskazane przez Wykonawców będą objęte systemem monitorowania pracy sprzętu ZUD na drogach powiatowych Powiatu Miechowskiego.



* akcja czynna
** akcja bierna

3. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót (świadczonych usług) przez swoich pracowników oraz ich organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na całym obszarze prowadzonych robót (świadczonych usług). Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
4. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie wykonywania usługi oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty – nie jest to warunek konieczny do złożenia oferty.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Kod CPV
90 63 00 00- 2 Usługi usuwania oblodzeń
90 62 00 00- 9 Usługi odśnieżania

6. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie wymaga wskazania w oparciu o art.95 Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących obsługę nośników i sprzętu na umowę o pracę.
9. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 165145,75 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w
sezonie zimowym 2023– 2024, z podziałem na zadania:

Zad.4 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr 4
Przewidywany zakres: 8 500 km

Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki).

UWAGA! Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem może ulec zmianie w przypadku przejęcia lub przekazania drogi (odcinka drogi) w wyniku procedur administracyjnych przekazywania dróg pomiędzy Zarządcami bądź na skutek zawartych porozumień (umów) w sprawie zimowego utrzymania dróg lub oddania do użytkowania nowego odcinka drogi.
Numeracja dróg i standardy zud mogą w trakcie trwania sezonu zimowego ulec zmianie.


USŁUGI DYSPONOWANE PRZEZ DROGOWĄ SŁUŻBĘ INTERWENCYJNĄ W MIECHOWIE („BAZA PORADÓW” ul. Piłsudskiego w Miechowie).
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu miechowskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg.

Zad.4 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr4 - 1szt.
[piaskarka Schmidt nr inw.05/58/582/1/2 i pług nr inw. 05/58/582/2/4 - własność ZDP,
nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napędowe dwa mosty tylne, moc silnika minimum 206kW (280 KM) min. DMC 24000 kg, złącze diagnostyczne OBD- sprzęt wykonawcy]
Przewidywany zakres: 8 500 km

2. Opis zadań
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).

a) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD.
b) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ.

Dla zad. 1-5 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez ZDP (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.
Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ.
Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy).
Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi.

cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy.
Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi 2100zł/miesiąc netto.
Wynagrodzenie za gotowość w miesiącu kwietniu 2024r. będzie wynosić 50% ryczałtu tj (1050zł netto)

Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za akcję bierną ( ryczałt) + akcję czynną w przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna że akcji biernej nie ma (nie było) i wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.

W związku z wymianą urządzeń monitorowania GPS, wymagane będzie aby pojazdy wyposażone były w złącze diagnostyczne OBD do podpięcia monitoringu GPS, służącego do kontroli pojazdu w trybie rzeczywistym (czas pracy, lokalizacja) – wraz z pełną historią obejmującą raporty i zestawienie.
Jednostki sprzętowe wskazane przez Wykonawców będą objęte systemem monitorowania pracy sprzętu ZUD na drogach powiatowych Powiatu Miechowskiego.

* akcja czynna
** akcja bierna

3. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót (świadczonych usług) przez swoich pracowników oraz ich organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na całym obszarze prowadzonych robót (świadczonych usług). Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
4. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie wykonywania usługi oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty – nie jest to warunek konieczny do złożenia oferty.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Kod CPV
90 63 00 00- 2 Usługi usuwania oblodzeń
90 62 00 00- 9 Usługi odśnieżania

6. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie wymaga wskazania w oparciu o art.95 Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących obsługę nośników i sprzętu na umowę o pracę.
9. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 165145,75 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w
sezonie zimowym 2023– 2024, z podziałem na zadania:

Zad.5 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr 5
Przewidywany zakres: 8 500 km

Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki).

UWAGA! Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem może ulec zmianie w przypadku przejęcia lub przekazania drogi (odcinka drogi) w wyniku procedur administracyjnych przekazywania dróg pomiędzy Zarządcami bądź na skutek zawartych porozumień (umów) w sprawie zimowego utrzymania dróg lub oddania do użytkowania nowego odcinka drogi.
Numeracja dróg i standardy zud mogą w trakcie trwania sezonu zimowego ulec zmianie.


USŁUGI DYSPONOWANE PRZEZ DROGOWĄ SŁUŻBĘ INTERWENCYJNĄ W MIECHOWIE („BAZA PORADÓW” ul. Piłsudskiego w Miechowie).
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu miechowskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg.



Zad.5 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr5 - 1szt.
[piaskarka Schmidt nr inw. 05/58/582/1/4 i pług nr inw. 05/58/582/2/9 - własność ZDP,
nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napędowe dwa mosty tylne, moc silnika minimum 206kW (280 KM) min. DMC 24000 kg, złącze diagnostyczne OBD- sprzęt wykonawcy]
Przewidywany zakres: 8 500 km


2. Opis zadań
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).

a) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD.
b) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ.

Dla zad. 1-5 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez ZDP (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.
Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ.
Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy).
Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi.

cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy.
Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi 2100zł/miesiąc netto.
Wynagrodzenie za gotowość w miesiącu kwietniu 2024r. będzie wynosić 50% ryczałtu tj (1050zł netto)

Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za akcję bierną ( ryczałt) + akcję czynną w przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna że akcji biernej nie ma (nie było) i wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.

W związku z wymianą urządzeń monitorowania GPS, wymagane będzie aby pojazdy wyposażone były w złącze diagnostyczne OBD do podpięcia monitoringu GPS, służącego do kontroli pojazdu w trybie rzeczywistym (czas pracy, lokalizacja) – wraz z pełną historią obejmującą raporty i zestawienie.
Jednostki sprzętowe wskazane przez Wykonawców będą objęte systemem monitorowania pracy sprzętu ZUD na drogach powiatowych Powiatu Miechowskiego.

* akcja czynna
** akcja bierna

3. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót (świadczonych usług) przez swoich pracowników oraz ich organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na całym obszarze prowadzonych robót (świadczonych usług). Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
4. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie wykonywania usługi oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty – nie jest to warunek konieczny do złożenia oferty.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Kod CPV
90 63 00 00- 2 Usługi usuwania oblodzeń
90 62 00 00- 9 Usługi odśnieżania

6. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie wymaga wskazania w oparciu o art.95 Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących obsługę nośników i sprzętu na umowę o pracę.
9. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 165145,75 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w
sezonie zimowym 2023– 2024, z podziałem na zadania:

Zad.6 usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane koparko-ładowarką (wykonanie mieszanki i załadunek na środki transportowe na terenie bazy materiałowej w Miechowie )
Przewidywany zakres: 150 godz.



USŁUGI DYSPONOWANE PRZEZ DROGOWĄ SŁUŻBĘ INTERWENCYJNĄ W MIECHOWIE („BAZA PORADÓW” ul. Piłsudskiego w Miechowie).
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu miechowskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg.

Zad.6 usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane koparko-ładowarką (wykonanie mieszanki i załadunek na środki transportowe na terenie bazy materiałowej w Miechowie) o poj. łyżki co najmniej 0,50m3 lub więcej z napędem na dwie osie (sprzęt wykonawcy) - 1szt
Przewidywany zakres: 150godz.


2. Opis zadań
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).

a) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD.
b) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ.


Dla zad. 6 cena jednostkowa zł/godz.* obejmuje koszt 1 godz. rzeczywistej pracy koparko-ładowarki (stanowiącej własność lub znajdującej się w dyspozycji Wykonawcy) przy zimowym utrzymaniu dróg, utrzymanie sprawności eksploatacyjnej sprzętu w okresie świadczenia usług.
Przyjmuje się, że czas akcji czynnej przy załadunku 1 piaskarki wynosi 10 minut.
Czas pracy przy wykonywaniu mieszanki będzie liczony wg rzeczywistego czasu pracy sprzętu.
Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi.

cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną koparko-ładowarkę w okresie obowiązywania warunków umowy.
Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi 2100zł /miesiąc netto.
Wynagrodzenie za gotowość w miesiącu kwietniu 2024r. będzie wynosić 50% ryczałtu tj (1050zł netto)

Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za akcję bierną ( ryczałt) + akcję czynną w przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna że akcji biernej nie ma (nie było) i wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.

* akcja czynna
** akcja bierna

3. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót (świadczonych usług) przez swoich pracowników oraz ich organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na całym obszarze prowadzonych robót (świadczonych usług). Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
4. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie wykonywania usługi oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty – nie jest to warunek konieczny do złożenia oferty.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Kod CPV

98 0 00 00- 6 Różne usługi gdzie indziej nie sklasyfikowane

6. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie wymaga wskazania w oparciu o art.95 Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących obsługę nośników i sprzętu na umowę o pracę.
9. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 71535,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173124 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177714 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173124 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MDTRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120568986

7.3.3) Ulica: PORADÓW 44

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173124 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140994 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140994 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140994 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Usługowa "Trans-Instal" Wiesława Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357009496

7.3.3) Ulica: Małoszów 17

7.3.4) Miejscowość: Książ Wielki

7.3.5) Kod pocztowy: 32-210

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140994 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131814 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163944 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131814 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MDTRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120568986

7.3.3) Ulica: PORADÓW 44

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131814 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133650 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133650 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Usługowa "Trans-Instal" Wiesława Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357009496

7.3.3) Ulica: Małoszów 17

7.3.4) Miejscowość: Książ Wielki

7.3.5) Kod pocztowy: 32-210

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133650 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173124 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173124 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173124 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: U.T.D MADAR ADAM MIREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290783690

7.3.3) Ulica: Nasiechowice 50A

7.3.4) Miejscowość: Nasiechowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173124 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69556,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91696,5 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69556,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MDTRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120568986

7.3.3) Ulica: PORADÓW 44

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69556,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.