eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławnoPrzebudowa budynku szkoły w Żukowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę środowiskową w Żukowie - piętro



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku szkoły w Żukowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę środowiskową w Żukowie – piętro

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: I Pułku Ułanów 11

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 75 26

1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 75 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5201e677-adc2-4de5-933c-b06f6e9ccc0f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku szkoły w Żukowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę środowiskową w Żukowie – piętro

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5201e677-adc2-4de5-933c-b06f6e9ccc0f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018860/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa budynku szkoły w Żukowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę środowiskową w Żukowie – piętro

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny Plus oraz budżet państwa w ramach Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, priorytet FEPZ.06 Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działanie FEPZ.06.22 Kompleksowe wsparcie na rzecz rodziny typ 1-5 w związku z realizacją projektu „Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403665

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSSA.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 403859,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Przebudowa budynku szkoły w Żukowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę środowiskową w Żukowie – piętro” zlokalizowanej Żukowo 65, dz. nr 116/4, obręb ewidencyjny Żukowo, Gmina Sławno, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi oraz współpraca z Zamawiającym w uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu w zakresie robót Wykonawcy.
2. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa budowlano – wykonawcza przebudowy budynku szkoły w Żukowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę środowiskową, z uwzględnieniem zapisów SWZ.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania:
1) Zadanie nr 1 (pom. 2.1, 2.2, 2.3) obejmuje następujące roboty budowlane:
a) Roboty budowlane m. in.:
 Wykonanie ścian działowych;
 Wykonanie nadproży w ścianach istniejących;
 Wykonanie podłóg i posadzek na piętrze;
 Wykonanie sufitów;
 Wykonanie izolacji termicznych przegród zewnętrznych;
 Wykonanie tynków wewnętrznych i okładzin ścian;
 Malowanie pomieszczeń;
 Montaż drzwi wewnętrznych na piętrze;
b) Instalacje sanitarne m. in.:
 Instalacja wody zimnej;
 Instalacja C.W.U;
 Instalacja centralnego ogrzewania na piętrze – grzejniki;
 Instalacja sanitarna wewnętrzna na piętrze
 Instalacja wentylacji;
c) Instalacje elektryczne m. in.:
 Instalacja oświetlenia podstawowego;
 Instalacja gniazd wtykowych;
 Tablice rozdzielcze;
 Instalacja ochrony od porażeń;
 Ochrona przeciwprzepięciowa;
 Instalacja połączeń wyrównawczych;
d) Roboty znajdujące się w opracowaniu projektowym – wyłączone z zamówienia.
 Wszystkie roboty na parterze i w piwnicy obiektu;
 Wszystkie roboty budowlane w obrębie mieszkania;
 Wymiana stolarki okiennej;
 Demontaż instalacji CO;
e) Pozostałe uwagi do zamówienia.
 Oświetlenie wykonać w technologii LED;
 Ściany do poziomu 1,4 m należy pokryć farbą ceramiczną.
2) Zadanie nr 2 (pom. 2.4, 2.6, 2.7) obejmuje następujące roboty budowlane:
f) Roboty budowlane m. in.:
 Wykonanie ścian działowych;
 Wykonanie nadproży w ścianach istniejących;
 Wykonanie podłóg i posadzek na piętrze;
 Wykonanie sufitów;
 Wykonanie izolacji termicznych przegród zewnętrznych;
 Wykonanie tynków wewnętrznych i okładzin ścian;
 Malowanie pomieszczeń;
 Montaż drzwi wewnętrznych na piętrze;
g) Instalacje sanitarne m. in.:
 Instalacja wody zimnej;
 Instalacja C.W.U;
 Instalacja centralnego ogrzewania na piętrze – grzejniki;
 Instalacja sanitarna wewnętrzna na piętrze
 Instalacja wentylacji;
h) Instalacje elektryczne m. in.:
 Instalacja oświetlenia podstawowego;
 Instalacja gniazd wtykowych;
 Tablice rozdzielcze;
 Instalacja ochrony od porażeń;
 Ochrona przeciwprzepięciowa;
 Instalacja połączeń wyrównawczych;
i) Roboty znajdujące się w opracowaniu projektowym – wyłączone z zamówienia.
 Wszystkie roboty na parterze i w piwnicy obiektu;
 Wszystkie roboty budowlane w obrębie mieszkania;
 Wymiana stolarki okiennej;
 Demontaż instalacji CO;
j) Pozostałe uwagi do zamówienia.
 Oświetlenie wykonać w technologii LED;
 Ściany do poziomu 1,4 m należy pokryć farbą ceramiczną.
4. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych „Przebudowa budynku szkoły
w Żukowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę środowiskową w Żukowie - piętro” zawierają:
1) Projekt budowlano – wykonawczy:
a) branża architektoniczno – budowlana;
b) branża elektryczna;
c) branża sanitarna;
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty ogólnobudowlane;
b) Decyzje i uzgodnienia załączone do dokumentacji przetargowej.
Dokumenty te powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo – finansowego (Załącznik nr 8 do umowy).
Przedmiary robót załączone do dokumentacji są elementem pomocniczym, nie są podstawą wyceny robót przez Wykonawcę. Za podstawę do wyceny należy uznać projekt budowlano – wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uwagi zawarte w SWZ. Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik do postępowania.
Zamawiający zastrzega, że działy kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę powinny odpowiadać działom harmonogramu rzeczowo – finansowego stanowiącego załącznik nr 8 do umowy.
Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik do postępowania.
5. Plac budowy należy oddzielić od funkcjonującej Szkoły Podstawowej, w taki sposób aby uniemożliwić na niego wstęp dzieciom i osobom niepożądanym.
6. Prowadzenie robót na budowie:
1) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego kierownik budowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac.
7. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
1) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego).
2) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności jego dozór.
3) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu.
4) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością.
5) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy.
W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury.
6) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów.
7) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy.
8) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót.
9) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
10) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Programu zapewnienia jakości i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót.
11) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót.
12) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.
8. Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji:
1) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SWZ.
2) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SWZ.
3) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym.
4) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe. Podstawę obliczania kosztów ewentualnych robót dodatkowych stanowić będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.
5) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy.
6) Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego.
c. d. w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412626,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412626,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412626,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna „Komunalka”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990672797

7.3.3) Ulica: Polanowska 44 A

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412626,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.