eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaRemont drogi powiatowej 1092 S na odc. Rudniki - granica województwa w km 3+362 - 5+692, gmina Koniecpol - ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej 1092 S na odc. Rudniki – granica województwa w km 3+362 – 5+692, gmina Koniecpol - ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343229222

1.5.8.) Numer faksu: pzd@czestochowa.powiat.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej 1092 S na odc. Rudniki – granica województwa w km 3+362 – 5+692, gmina Koniecpol - ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f14835ba-3464-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453732

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008965/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont dróg powiatowych na terenie Powiatu Częstochowskiego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385755

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.262.31.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej 1092 S na odc. Rudniki – granica województwa w km 3+362 – 5+692, gmina Koniecpol - ETAP I.
Przeznaczeniem obiektu jest prowadzenie ruchu kołowego oraz pieszego poruszającego się lokalnie. Przedmiotowa droga jest obiektem liniowym o nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej. Droga jest obiektem ogólnodostępnym pełniącym funkcje komunikacyjne.
Podstawowe parametry techniczne inwestycji:
1092 S na odc. Rudniki – granica województwa szerokość jezdni: 6,0m (2 x 3,00m):
Klasa drogi: Z1/2,
Kategoria obciążenia ruchem KR 3/4
przekrój: jedno-jezdniowa dwukierunkowa
Szerokość jezdni na prostej: 6,0m
Pochylenie poprzeczne jednostronne 2% do 4%
Pochylenie poprzeczne daszkowe 2%
Nawierzchnia: AC
Zakres prac do wykonania:
- Frezowanie nawierzchni bitumicznej frezarką średnia grubość 8 cm z odwozem urobku na odległość do 14 km na teren Obwodu Drogowo - Mostowego nr 2 w Koniecpolu szer. 5,0 - 11655,00m2;
- Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne na głębokość 10 cm szer. 6,4 – 14918,00m2;
- Stabilizacja istniejącego podłoża spoiwem hydraulicznym przy użyciu zespołu do stabilizacji Rm= 2,5 Mpa grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu ( możliwe doziarnienie - pospółka średnia gr. warstwy 10 cm ) celem doprowadzenia do nośności E2≥120 Mpa szer. 6,4 – 14918,40m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - gr. 20 cm po zagęszczeniu szer. 6,3 – 14685,30m2;
- Mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej ulepszonej – 28438,20m2;
- Podbudowa z mieszanki mineralno - bitumicznej AC 22P 35/50 KR3/4 grubość po zagęszczeniu 8 cm - szer.6,2 – 14452,20m2;
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych /warstwa ścieralna/ AC 11 S 50/70 KR 3-4; grubość po zagęszczeniu 4 cm - szer.6,0 – 13986,00m2;
- Przebudowa przepustu pod drogą w km 3 + 879. Rozebranie istniejącego przepustu z rur betonowych o średnicy 800 mm x 8 m wraz ze ściankami czołowymi z utylizacją. Ułożenie nowego przepustu w gotowym wykopie pod drogą z rur żelbetowych o średnicy 800 m dł. 9 m na ławie fundamentowej żwirowej z obsypką rur piaskiem i odtworzeniem podbudowy z kruszywa łamanego wraz z betonowymi ściankami czołowymi ( prefabrykowane 2 szt.) – 1 szt.;
Skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym:
W miejscach skrzyżowań i zbliżeń z istniejącym uzbrojeniem roboty ziemne i montażowe muszą być prowadzone ręcznie, zgodnie z wymaganiami i pod ścisłym nadzorem użytkownika danego uzbrojenia. Istniejące uzbrojenie powinno być dokładnie zlokalizowane i odsłonięte przed wykonaniem wykopu.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj robót do wykonania w ramach zamówienia określa Dokumentacja techniczna - przedmiar robót oraz STWiOR stanowiące załącznik zał. Nr 1 do SWZ.
2. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość wykonywanych robót dotyczących przedmiotu zamówienia do nowych norm.
3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania min. 60 miesięcy.
3.2. Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące w budownictwie drogowym normy, instrukcje, szczegółowe specyfikacje techniczne na roboty utrzymaniowe.
3.3. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
3.4. Zamawiający wymaga, by wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego, dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym postanowienia art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2777692,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3771358,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2777692,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUCZ Sp. z o.o., SP.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5751885237

7.3.3) Ulica: Częstochowska 14

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2777692,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.