eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³owie¿aDostawa obuwia i odzie¿y mundurowej dla pracowników Bia³owieskiego Parku Narodowego w 2024 roku



Og³oszenie z dnia 2024-08-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa obuwia i odzie¿y mundurowej dla pracowników Bia³owieskiego Parku Narodowego w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: BIA£OWIESKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200664828

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Park Pa³acowy 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³owie¿a

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpn@bpn.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bpn.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa obuwia i odzie¿y mundurowej dla pracowników Bia³owieskiego Parku Narodowego w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6fc33746-ffb6-4fd8-bfcb-48b848411fa0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00453735

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00073301/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Dostawa odzie¿y i obuwia mundurowego do Bia³owieskiego Parku Narodowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl/pn/bialowieskipn/demand/167890/notice/public/details

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl/pn/bialowieskipn/demand/167890/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacja o sposobie porozumiewania siê z wykonawcami
1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego przez link: https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.
4. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl.
5. Za datê z³o¿enia oferty, przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± zamawiaj±cego, opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawców która jest udostêpniana na platformie zakupowej zamawiaj±cego.
6. Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami
Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w postaci elektronicznej. Z³o¿enie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poni¿sz± kolejno¶ci±. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Maj±c to na uwadze, zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu prowadzonym drog± elektroniczn± w systemie zak³ada konto, wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu.
7. Zamawiaj±cy wskazuje informacje, o których mowa w Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotycz±ce systemu dostêpnego pod adresem https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
• Pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa umundurowania wyj¶ciowego i polowego. Sorty mundurowe powinny spe³niaæ wymagania techniczne i jako¶ciowe okre¶lone w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz byæ wykonane wed³ug wzorów okre¶lonych w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 24 stycznia 2018 r. w sprawie wzoru legitymacji s³u¿bowej i wzorów umundurowania pracowników S³u¿by Parków Narodowych oraz oznak s³u¿bowych dla poszczególnych stanowisk (Dz. U. z 9 lutego 2018 r., poz. 344).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 18100000-0 - Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzie¿ bran¿owa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy okre¶li³ maksymaln± ilo¶æ przedmiotu zamówienia i jednocze¶nie wskazuje, korzystaj±c z prawa opcji, i¿ minimalny zakup sortów mundurowych wynosiæ bêdzie 90% zakresu zamówienia okre¶lonego w SWZ, co mo¿e byæ spowodowane zatrudnieniem nowych pracowników i zmian± stanowisk pracy, tym samym zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju i ilo¶ci poszczególnych asortymentów, przy zastosowaniu cen jednostkowych zgodnych ze z³o¿ona ofert±, czego dzia³aj±c z nale¿yta staranno¶ci± nie by³ w stanie przewidzieæ. Podana ilo¶æ poszczególnych sortów jest wielko¶ci± szacunkow± s³u¿±c± do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilo¶æ i warto¶æ zakupionych sortów mundurowych wynikaæ bêdzie z realizacji zamówienia do koñca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego. Nie zrealizowanie zamówienia w ca³o¶ci przez Zamawiaj±cego nie mo¿e byæ podstaw± do roszczeñ finansowych Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmioty uzupe³niaj±ce mundury pó³buty mêskie w kolorze br±zowym do munduru wyj¶ciowego - 11par, czó³enka damskie w kolorze br±zowym do munduru wyj¶ciowego - 4pary, pó³buty mêskie lub damskie w kolorze br±zowym do munduru polowego - 17par,
trzewiki zimowe mêskie do munduru wyj¶ciowego - 2pary, kozaki zimowe damskie do munduru wyj¶ciowego - 3pary, trzewiki z membran± w kolorze oliwkowym do munduru polowego -18par, krawat w kolorze zielonym - 2szt,
Rêkawice skórzane mêskie lub damskie w kolorze br±zowym - 2pary, szalik w kolorze ciemnooliwkowym - 2szt.,pasek w±ski skórzany do spodni lub spódnicy w korze br±zowym - 2szt,skarpety w kolorze oliwkowym-120par,
Wizerunek or³a- 18szt., oznaka s³u¿bowa (dystynkcje) - 2szt., oznaka S£U¯BA PARKU,STRA¯ PARKU - 9szt.,oznaka logotyp - 9szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 18100000-0 - Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzie¿ bran¿owa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy okre¶li³ maksymaln± ilo¶æ przedmiotu zamówienia i jednocze¶nie wskazuje, korzystaj±c z prawa opcji, i¿ minimalny zakup sortów mundurowych wynosiæ bêdzie 90% zakresu zamówienia okre¶lonego w SWZ, co mo¿e byæ spowodowane zatrudnieniem nowych pracowników i zmian± stanowisk pracy, tym samym zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju i ilo¶ci poszczególnych asortymentów, przy zastosowaniu cen jednostkowych zgodnych ze z³o¿ona ofert±, czego dzia³aj±c z nale¿yta staranno¶ci± nie by³ w stanie przewidzieæ. Podana ilo¶æ poszczególnych sortów jest wielko¶ci± szacunkow± s³u¿±c± do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilo¶æ i warto¶æ zakupionych sortów mundurowych wynikaæ bêdzie z realizacji zamówienia do koñca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego. Nie zrealizowanie zamówienia w ca³o¶ci przez Zamawiaj±cego nie mo¿e byæ podstaw± do roszczeñ finansowych Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

opisano w § 10 projektu umowy - Za³±cznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-21 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl/pn/bialowieskipn/demand/167890/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.