Og³oszenie z dnia 2023-10-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00475989/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00487186/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-10
- 2023/BZP 00495658/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-15
- 2024/BZP 00103728/01 - Wynik z dnia 2024-02-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont studzienek kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Bia³egostoku po³o¿onych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni).
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Bia³ystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: S³onimska 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm.zamowienia@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont studzienek kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Bia³egostoku po³o¿onych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni).
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-21341309-4d4f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00453751
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00035305/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.15 Remont studzienek kanalizacji deszczowej i studzienek kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Bia³egostoku po³o¿onych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem Platformy zakupowej https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/, zwanej dalej „Platform±”, przez co nale¿y rozumieæ narzêdzie umo¿liwiaj±ce realizacjê procesu zwi±zanego z udzielaniem zamówieñ publicznych przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, s³u¿±ce w szczególno¶ci do przekazywania ofert, o¶wiadczeñ i dokumentów.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: I.Wymagania techniczne :
1. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne, umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 2 GB
w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg,
mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, tsl, xmlsig, xades, pades, cades, asic,
asics, sig, xmlenc, dxf, ath, prd.
3. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na
Platformie i zapisany, widoczny jest na Platformie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku
dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê
czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce.
II. Wymagania organizacyjne:
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ poprzez kafelek „Wiadomo¶ci”
kieruj±cy do modu³u korespondencji.
2. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ poprzez kafelek „Wiadomo¶ci”. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje
siê datê ich wys³ania poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ,
jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2 z 2018 r. sprost. Dz. Urz. UE L74 s.35 z 2021 r.), (w skrócie „RODO”),
informujê, ¿e:
1. Administratorem danych jest Prezydent Miasta Bia³egostoku, Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok;
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych: Urz±d Miejski
w Bia³ymstoku, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl;
3. Pani/Pana dane przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Pzp oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:1) przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
(je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji
obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy) -zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp;
2) przez okres 5 lat liczonych od koñca roku, w którym postêpowanie zostanie zakoñczone– w przypadku dokumentacji z
postêpowania o udzielenie zamówienia;
3) przez okres 10 lat liczonych od koñca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana– w przypadku umów zwartych w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
4) w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych przez czas trwania projektu;
5. Pani/Pana dane bêd± udostêpniane podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18
oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator powierzy³ przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3
RODO;6. Przys³uguje Pani/Panu prawo do: 1) prawo do dostêpu do danych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania danych, na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO;
3) prawo do usuniêcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), na zasadach okre¶lonych w art. 17 RODO;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach okre¶lonych w art. 18 RODO.
7. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych;
8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
9. Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDM- XIV.271.70.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie studzienek kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Bia³egostoku po³o¿onych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni).
2. Zakres zamówienia obejmuje :
1) regulacjê wysoko¶ciow± studni kanalizacyjnej na po³±czeniu w³azu ¿eliwnego z p³yt± przykrywaj±c±
z odbudow± jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR1 - KR2) - szacunkowa ilo¶æ - 7 sztuk,
2) regulacjê wysoko¶ciow± studni kanalizacyjnej na po³±czeniu w³azu ¿eliwnego z p³yt± przykrywaj±c± z odbudow± jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR3 – KR6) - szacunkowa ilo¶æ – 7 sztuk,
3) naprawê studni kanalizacyjnej na po³±czeniu p³yty pokrywowej studni poprzez pier¶cieñ odci±¿aj±cy z górnym krêgiem z odbudow± jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR1 - KR2) - szacunkowa ilo¶æ - 4 sztuk,
4) naprawê studni kanalizacyjnej na po³±czeniu p³yty pokrywowej studni poprzez pier¶cieñ odci±¿aj±cy z górnym krêgiem z odbudow± jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR3 – KR6) - szacunkowa ilo¶æ - 4 sztuk,
5) regulacjê wysoko¶ciow± kratki ¶ciekowej na po³±czeniu wpustu ¿eliwnego z p³yt± przykrywaj±c± z odbudow± jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR1 - KR2) - szacunkowa ilo¶æ - 7 sztuk,
6) regulacjê wysoko¶ciow± kratki ¶ciekowej na po³±czeniu wpustu ¿eliwnego z p³yt± przykrywaj±c± z odbudow± jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR3 – KR6) - szacunkowa ilo¶æ - 7 sztuk,
7) naprawê kratki ¶ciekowej na po³±czeniu p³yty pokrywowej studni poprzez pier¶cieñ odci±¿aj±cy z górnym krêgiem studni z odbudow± jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR1 - KR2) - szacunkowa ilo¶æ - 5 sztuk,
8) naprawê kratki ¶ciekowej na po³±czeniu p³yty pokrywowej studni poprzez pier¶cieñ odci±¿aj±cy z górnym krêgiem studni z odbudow± jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR3 – KR6) - szacunkowa ilo¶æ - 5 sztuk,
9) naprawê poprzez uszczelnienie po³±czeñ s±siaduj±cych ze sob± krêgów betonowych oraz po³±czeñ krêgu betonowego studni z rur± kanalizacyjn± - szacunkowa ilo¶æ –7 mb,
10) wymianê w³azu ¿eliwnego typu ciê¿kiego (D400) - koszt materia³u, dostawy, wywozu - szacunkowa ilo¶æ – 7 sztuk,
11) wymianê wpustu ulicznego ¿eliwnego typu ciê¿kiego (D400) - koszt materia³u, dostawy, wywozu - szacunkowa ilo¶æ – 7 sztuk,
12) wymianê p³yty pokrywowej - koszt materia³u, dostawy, monta¿u, wywozu - szacunkowa ilo¶æ - 7 sztuk,
13) wymianê pier¶cienia odci±¿aj±cego - koszt materia³u, dostawy, monta¿u, wywozu - szacunkowa ilo¶æ - 7 sztuk,
14) dodatkowy remont cz±stkowy nawierzchni jezdni dooko³a studni kanalizacyjnej – ¶r. gr. 6 cm – szacunkowa ilo¶æ – 50 m2
15) wykonanie wpustu ulicznego - szacunkowa ilo¶æ – 3 szt.,
16) wykonanie przykanalika - szacunkowa ilo¶æ – 3 mb.
3. Prace nale¿y wykonaæ zgodnie ze Szczegó³owymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ).
4. Wykonawca powinien zg³osiæ w trakcie postêpowania wszelkie uwagi i zastrze¿enia do tre¶ci SWZ , oraz Szczegó³owych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót i wyst±piæ do Zamawiaj±cego o rozstrzygniêcie.
5. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia min. 5 - letniej gwarancji na wykonane roboty, licz±c od daty dokonania odbioru zleconych prac.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w kryterium oceny ofert.
2.Ilo¶æ punktów h zostanie matematycznie zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku (tj. 5 i powy¿ej – w górê; poni¿ej 5 – w dó³).
3. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 2, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zdolno¶ci techniczne lub zawodoweW celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazaæ:
a) wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej 2 robót budowlanych polegaj±cych na budowie lub/i przebudowie lub/i remoncie sieci kanalizacyjnych o warto¶ci min. 50 000,00 z³ brutto ka¿da robota;
b) narzêdzia, wyposa¿enie zak³adu lub urz±dzenia techniczne dostêpne Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego (co najmniej po 1 jednostce sprzêtu) :
-pi³a tarczowa,
- m³ot pneumatyczny (remonter),
- koparka,
- sprê¿arka powietrza,
- szczotka mechaniczna lub inne urz±dzenia czyszcz±ce,
- agregat o mocy min 4,5 kV,
- d¼wig samochodowy o ud¼wigu do 4,0 ton,
- walec stalowy g³adki,
- zagêszczarka wibracyjna,
- ubijak mechaniczny,
- skrapiarka do bitumu z rêczn± pomp±,
- samochód samowy³adowczy z przykryciem lub termosem;
c) osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego: (po 1 osobie w ka¿dej specjalno¶ci) posiadaj±ce uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r., Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo uprawnione do sprawowania samodzielnych funkcji
na podstawie odrêbnych przepisów prawa, w specjalno¶ciach:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
- in¿ynieryjnej drogowej.
Okre¶lenia „budowa”, „przebudowa”, „remont”, u¿yte s± w rozumieniu ustawy Prawo budowlane ( Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm. )
2. UWAGA:
1) Warto¶ci pieniê¿ne wskazane w dokumentach, maj±ce na celu wykazanie spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej podane w walutach obcych, Zamawiaj±cy przeliczy na z³ote polskie wg ¶redniego kursu walut NBP z dnia zamieszczenia og³oszenia o niniejszym postêpowaniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. W przypadku wskazania warto¶ci pieniê¿nej w walucie obcej nie obowi±zuj±cej w dniu opublikowania ww. og³oszenia, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ na z³ote polskie wg ¶redniego kursu walut NBP z ostatniego dnia obowi±zywania tej waluty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w pkt 1 ppkt 4 lit. a) SWZ - zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z cz³onków konsorcjum wyka¿e siê wykonaniem zamówieñ wymaganych w pkt 1 ppkt 4 lit. a) SWZ (zapis stosuje siê odpowiednio w przypadku polegania na podmiotach udostêpniaj±cych zasoby).
3) Do¶wiadczenie Wykonawcy bêdzie uznane, gdy Wykonawca wyka¿e roboty zakoñczone.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (na lub wg za³. nr 3 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca
z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg za³. nr 4 do SWZ);
3) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (na lub wg za³. nr 5 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty:1) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp (na lub wg za³±cznika nr 2 do SWZ),
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (na lub wg za³±cznika nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowi±zanie okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu, udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie
podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 2 do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,
2) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - sk³ada Wykonawca
do oferty,
3) dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SWZ - sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku, w
zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V SWZ -na wezwanie Zamawiaj±cego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w projekcie umowy (za³±cznik nr 7 do SWZ).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-07 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Termin realizacji zamówienia: 24 miesi±ce od dnia zawarcia umowy.2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do przekazania robót w ostatnim miesi±cu obowi±zywania umowy, z terminem realizacji prac okre¶lonym w protokole konieczno¶ci – w takim przypadku termin realizacji umowy ulega przed³u¿eniu do daty okre¶lonej w protokole konieczno¶ci. Powy¿sza zmiana terminu wymaga sporz±dzenia aneksu do umowy.
3. Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Jednokrotne pozimowe sprz±tanie dróg na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Bia³ymstoku w 2025 roku.
- Nadzór inwestorski nad pracami budowlano-instalacyjnymi dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i przebudowa pomieszczeñ budynku G na potrzeby nowej kuchni UDSK.
- Geodezyjne pomiary odkszta³ceñ i przemieszczeñ obiektów mostowych w ci±gu dróg zarz±dzanych przez Oddzia³ w Bia³ymstoku GDDKiA
- Oznakowanie poziome dróg powiatowych na terenie Powiatu Bia³ostockiego w roku 2025
- Dostawa sprzêtu informatycznego
- Zakup gad¿etów promocyjnych wraz z dostaw± na potrzeby inicjatywy "Podlaski Uniwersytet Dzieciêcy" ZK-DZP.262.22.2025
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bie¿±ce utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krzynow³oga Ma³a w 2025 roku
- Remont dróg gminnych .Zadanie 1:Remont poprzez frezowanie i wbudowanie mieszanki bitumicznej.Zadanie 2: Remont przy u¿yciu emulsji i grysów .
- Roboty budowlane polegaj±ce na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy dróg oraz infrastruktury s³u¿±cej drodze na terenie Gminy Kosakowo
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Czarnieckiego celem odprowadzenia wód opadowych z ul. Koniecpolskiego w m. Pogórze, gm. Kosakowo - 2 edycja
- Modernizacja ul. Le¶nej w Suchej Beskidzkiej
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 w Grodziszczu
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.