eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KleszczówDostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie z podziałem na 7 części (2 półrocze 2024 r.)



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie z podziałem na 7 części (2 półrocze 2024 r.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNE PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE W KLESZCZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592135081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagodowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Kleszczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-410

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mmisiak@ppskleszczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppskleszczow.wikom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d99eb3d-297c-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie z podziałem na 7 części (2 półrocze 2024 r.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d99eb3d-297c-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046362/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie z podziałem na 7 części w okresie od lipca do grudnia w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380402

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPSK.2601.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107519,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie na DRUGIE półrocze 2024 roku:
Część 1: Pieczywo i wyroby cukiernicze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1. Załączniku nr 1 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Części nr 1),
2. Załączniku nr 4.1. asortymentowo-ilościowym, zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy (dotyczy Części nr 1).
3. Załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
Dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2d99eb3d-297c-11ef-b373-0e435a8a43bc
Termin wykonania zamówienia: drugie półrocze 2024 r. – dostawa produktów od dnia 29.07.2024 roku do 09.08.2024 roku oraz od 02.09.2024 roku do 31.12.2024 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 8156,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie na DRUGIE półrocze 2024 roku:
Część 2: Różne produkty ogólnospożywcze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1. Załączniku nr 1 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Części nr 2),
2. Załączniku nr 4.2. asortymentowo-ilościowym, zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy (dotyczy Części nr 2).
3. Załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
Dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2d99eb3d-297c-11ef-b373-0e435a8a43bc
Termin wykonania zamówienia: drugie półrocze 2024 r. – dostawa produktów od dnia 29.07.2024 roku do 09.08.2024 roku oraz od 02.09.2024 roku do 31.12.2024 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.5.) Wartość części: 16339,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie na DRUGIE półrocze 2024 roku:
Część 3: Mięso, wędliny, produkty mięsne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1. Załączniku nr 1 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Części nr 3),
2. Załączniku nr 4.3. asortymentowo-ilościowym, zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy (dotyczy Części nr 3).
3. Załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
Dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2d99eb3d-297c-11ef-b373-0e435a8a43bc
Termin wykonania zamówienia: drugie półrocze 2024 r. – dostawa produktów od dnia 29.07.2024 roku do 09.08.2024 roku oraz od 02.09.2024 roku do 31.12.2024 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15119000-5 - Mięsa różne

15131130-5 - Wędliny

15131500-0 - Produkty drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 24082,32 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie na DRUGIE półrocze 2024 roku:
Część 4: Mleko, przetwory mleczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1. Załączniku nr 1 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Części nr 4),
2. Załączniku nr 4.4. asortymentowo-ilościowym, zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy (dotyczy Części nr 4).
3. Załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
Dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2d99eb3d-297c-11ef-b373-0e435a8a43bc
Termin wykonania zamówienia: drugie półrocze 2024 r. – dostawa produktów od dnia 29.07.2024 roku do 09.08.2024 roku oraz od 02.09.2024 roku do 31.12.2024 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 16627,39 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie na DRUGIE półrocze 2024 roku:
Część 5: Owoce, warzywa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1. Załączniku nr 1 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Części nr 5),
2. Załączniku nr 4.5. asortymentowo-ilościowym, zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy (dotyczy Części nr 5).
3. Załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
Dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2d99eb3d-297c-11ef-b373-0e435a8a43bc
Termin wykonania zamówienia: drugie półrocze 2024 r. – dostawa produktów od dnia 29.07.2024 roku do 09.08.2024 roku oraz od 02.09.2024 roku do 31.12.2024 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 27801,90 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie na DRUGIE półrocze 2024 roku:
Część 6: Jaja
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1. Załączniku nr 1 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Części nr 6),
2. Załączniku nr 4.6. asortymentowo-ilościowym, zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy (dotyczy Części nr 6).
3. Załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
Dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2d99eb3d-297c-11ef-b373-0e435a8a43bc
Termin wykonania zamówienia: drugie półrocze 2024 r. – dostawa produktów od dnia 29.07.2024 roku do 09.08.2024 roku oraz od 02.09.2024 roku do 31.12.2024 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie na DRUGIE półrocze 2024 roku:
Część 7: Ryby, mrożonki kulinarne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1. Załączniku nr 1 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Części nr 7),
2. Załączniku nr 4.7. asortymentowo-ilościowym, zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy (dotyczy Części nr 1).
3. Załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
Dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2d99eb3d-297c-11ef-b373-0e435a8a43bc
Termin wykonania zamówienia: drugie półrocze 2024 r. – dostawa produktów od dnia 29.07.2024 roku do 09.08.2024 roku oraz od 02.09.2024 roku do 31.12.2024 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 12412,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w terminie wyznaczonym na składanie ofert złożono jedną Ofertę: Piekarnictwo Tomasz Miarka, ul. Radomszczańska 28, 97-565 Lgota Wielka, cena ofertowa brutto: 9.156,05 zł. Oferta została odrzucona.
Podstawa prawna odrzucenia oferty – art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp – treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty - Zamawiający zgodnie z treścią Działu III pkt 6 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Załącznika nr 1 do SWZ Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia wymagał od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą wypełnionego Formularza asortymentowo-cenowego oferowanych artykułów spożywczych – tutaj pieczywo i wyroby cukiernicze wg Załącznika nr 4.1. do Specyfikacji Warunków Zamówienia zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy.
Wykonawca wraz z ofertą złożył Formularz asortymentowo -cenowy inny niż załącznik do SWZ w przedmiotowym postępowaniu. Formularz nie zawiera wszystkich zamawianych produktów: bułka słodka – 150 szt., rogal maślany drożdżowy, waga nie mniej niż 100 – 200 szt. Brak złożenia formularza cenowo-asortymentowego zgodnego z treścią Załącznika nr 4.1. do SWZ skutkował odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9156,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9156,05 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w terminie wyznaczonym na składanie ofert złożono jedną nw. Ofertę: Firma Handlowa Marcin Cebula, ul. Główna 88, 97-410 Kleszczów, cena oferty: 18.783,72 zł.
Oferta została odrzucona.
Podstawa prawna odrzucenia oferty – art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp – treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty - Zamawiający zgodnie z treścią Działu III pkt 6 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Załącznika nr 1 do SWZ Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia wymagał od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą wypełnionego Formularza asortymentowo-cenowego oferowanych artykułów spożywczych – tutaj produkty ogólnospożywcze wg Załącznika nr 4.2. do Specyfikacji Warunków Zamówienia zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy.
W celu identyfikacji wymienionych produktów w formularzu cenowo-asortymentowym należało wskazać np. nazwę produktu / producenta oferowanego towaru.
W trakcie badania i oceny złożonych ofert Zamawiający stwierdził, że Wykonawca nie wypełnił żadnej pozycji kolumny zatyt. Identyfikacja oferowanego produktu np. nazwa produktu/producenta.
Brak wskazania identyfikacji oferowanego produktu skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18783,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18783,72 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w terminie wyznaczonym na składanie ofert złożono jedną Ofertę: Zakład Przetwórstwa Mięsnego i Garmażeryjnego „SMAK” Spółka jawna, ul. Główna 88, 97-410 Kleszczów, cena oferty brutto: 25.278,20 zł.
Oferta została odrzucona.
Podstawa prawna odrzucenia oferty – art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp – treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty - Zamawiający zgodnie z treścią Działu III pkt 6 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Załącznika nr 1 do SWZ Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia wymagał od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą wypełnionego Formularza asortymentowo-cenowego oferowanego mięsa, wędlin, produktów mięsnych wg Załącznika nr 4.3. do Specyfikacji Warunków Zamówienia zawierający wykaz zamawianych produktów i ich szacunkową przewidzianą do zamówienia ilość w okresie obowiązywania umowy.
W celu identyfikacji wymienionych produktów w formularzu cenowo-asortymentowym należało wskazać np. nazwę produktu / producenta oferowanego towaru.
W trakcie badania i oceny złożonych ofert Zamawiający stwierdził, że Wykonawca nie wypełnił żadnej pozycji kolumny zatyt. Identyfikacja oferowanego produktu np. nazwa produktu/producenta.
Brak wskazania identyfikacji oferowanego produktu skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25278,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25278,20 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14022,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16043,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14022,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000437174

7.3.3) Ulica: Ludowa 122

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14022,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27174,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27174,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27174,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAGOPOL WOJCIECH BOBRZYŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592285633

7.3.3) Ulica: BOROWA 30

7.3.4) Miejscowość: PRZEDBÓRZ

7.3.5) Kod pocztowy: 97-570

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27174,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAGOPOL WOJCIECH BOBRZYŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592285633

7.3.3) Ulica: BOROWA 30

7.3.4) Miejscowość: PRZEDBÓRZ

7.3.5) Kod pocztowy: 97-570

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-19

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9824,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9824,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SER-WIKA SP. JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730074200

7.3.3) Ulica: KAMIONKA 48

7.3.4) Miejscowość: Burzenin

7.3.5) Kod pocztowy: 98-260

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9824,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.