eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko"Prace remontowe na cmentarzu przy ul. Warszawskiej w Giżycku"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Prace remontowe na cmentarzu przy ul. Warszawskiej w Giżycku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 798 617 743

1.5.8.) Numer faksu: +4887 428 52 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/954555

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace remontowe na cmentarzu przy ul. Warszawskiej w Giżycku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf73cc83-0657-4cca-a61c-04d9dcea1938

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051110/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Prace remontowe na cmentarzu przy ul. Warszawskiej w Giżycku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411392

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2024.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 397763,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych na cmentarzu przy ul. Warszawskiej w Giżycku w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z założeniami programu funkcjonalno-użytkowego (dalej PFU) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Cmentarz zabytkowy jest objęty ochroną prawną przez wpis do rejestru zabytków województwa warmińsko-mazurskiego pod nr 516 z 23.07.1986 r.
Program funkcjonalno-użytkowy stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
ETAP I – Prace przygotowawcze, w tym: przeprowadzenie badań i analiz oraz na ich podstawie opracowanie dokumentacji projektowej i konserwatorskiej prac budowalnych, konserwatorskich i innych działań przy zabytku. Etap obejmuje uzyskanie wszelkich wymaganych prawem badań, programów, zezwoleń i uzgodnień.
Zakres prac obejmuje wykonanie w szczególności:
a) dokumentacji inwentaryzacji zieleni w zakresie niezbędnym do wystąpienia z wnioskiem o usunięcie drzew i krzewów – 2 egzemplarze,
b) projekt budowlany - architektoniczny oraz projekt zagospodarowania terenu – 4 egzemplarze – tylko jeżeli będzie wymagany na etapie uzyskiwania niezbędnych zezwoleń,
c) szczegółowego kosztorysu ofertowego sporządzonego w układzie branżowym, jako oddzielne opracowania dla poszczególnych rodzajów prac i robót – 2 egzemplarze,
d) Wersję elektroniczną kompletnej dokumentacji wymienionej powyżej należy dostarczyć na nośniku CD – 1 egz. (dokumentacja nieedytowalna w formie PDF wraz z dokumentacją w formie edytowalnej w formacie *.xlsx lub *.docx - dokumenty oraz *.jpg lub *.tiff - pliki graficzne), wersja elektroniczna musi być tożsama z wersją papierową.
e) nadzór autorski w zakresie robót wyszczególnionych w etapie II.
UWAGA 1: Koszt wykonania Etapu I nie może przekroczyć 12% ceny oferty brutto.
UWAGA 2: Wykonawca ma obowiązek konsultowania, uzgadniania, a także uzyskania finalnej akceptacji Zamawiającego dla poszczególnych rozwiązań techniczno – funkcjonalnych, które zostaną zawarte w Dokumentacji projektowej.
ETAP II - Wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) prace konserwatorskie pomnika cmentarnego: oczyszczenie powierzchni, naprawa spękań cokołu i parapetu, uzupełnienie ubytków, wymiana fug, zamontowanie nowej tablicy pamiątkowej, oczyszczenie nabrzeży, malowanie metalowych słupków i łańcucha ogrodzenia, uzupełnienie łańcucha w miejscu gdzie go brakuje, impregnacja elementów kamiennych i betonowych,
b) prace budowlane i inne działania przy zabytku mające na celu odtworzenie kwatery wojennej z czasów I wojny światowej z zachowaniem grobów cywilnych założonych po II wojnie światowej,
c) prace konserwatorskie znaków grobowych kwatery wojennej: translokacja części nagrobków na pierwotne miejsca, wypoziomowanie, oczyszczenie, naprawa uszkodzeń, odnowienie inskrypcji, impregnacja,
d) Remont ogrodzenia polegający na :
- prostowaniu przęseł i słupków,
- uzupełnieniu brakujących przęseł (około 4 szt.),
- uzupełnieniu brakujących prętów (około 10 szt. ),
- wymiana przęseł nie nadających się do renowacji,
- zamontowaniu furtki od strony ul. Wodociągowej,
- wymianie bramy i furtki przy głównym wejściu (rodzaj bramy i furtki do uzgodnienia z Zamawiającym, Warmińsko-Mazurskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz Warmińsko-Mazurskim Urzędem Wojewódzkim.),
- obetonowanie około 30% słupków,
- usunięciu korozji, piaskowaniu, malowaniu na kolor czarny,
- usuniecie kolidującej roślinności,
- zniwelowaniu terenu około 10% w celu wypoziomowania ogrodzenia.
e) aktualizacja karty ewidencyjnej cmentarza zabytkowego na potrzeby WKZ – po odtworzeniu rozplanowania kwatery wojennej z czasów I wojny światowej,
f) aktualizacja karty ewidencyjnej cmentarza zabytkowego na potrzeby Urzędu Wojewódzkiego - po odtworzeniu rozplanowania kwatery wojennej z czasów I wojny światowej,
g) opracowanie treści i koncepcji graficznej oraz ustawienie tablicy informacyjnej (stelaż ze stali ocynkowanej, malowany proszkowo, wydruk na płycie dibond pokryty lakierem UV, wymiary planszy 120x150 cm),
h) odbiór końcowy prac wraz z uzyskaniem stosownych zezwoleń.
Pozostałe wymagania:
1. Zamawiający informuje, że obszar planowanych działań stanowi teren obiektu zabytkowego przestrzennego o wartościach kulturowych i duchowych oraz, że objęty jest ochroną prawną konserwatorską, co oznacza, że prace budowlane należy prowadzić oparciu o przepisy odrębne.
2. Zamawiający informuje, że na terenie obszaru planowanych działań znajdują się groby wojenne z czasów I wojny światowej, objęte ochroną prawną przez Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego, i z tego powodu działania przy nich należy prowadzić w oparciu o przepisy odrębne.
3. Wszystkie działania projektowe, prace budowlane, prace ziemne i inne działania przy zabytku prowadzone w obrębie będącym przedmiotem opracowania należy prowadzić na podstawie uzyskanych uprzednio decyzji Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz Wojewody Warmińsko-Mazurskiego.
4. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
6. Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465.) Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy dotyczy pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia w zakresie:
a) Robót ziemnych,
b) Robót betonowych,
c) Robót tynkarskich,
d) Robót montażowych,
e) Robót wykończeniowych
Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym projektantów, kierownika budowy i kierowników robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71351700-0 - Usługi poszukiwań naukowych

71351720-6 - Geofizyczne pomiary terenów archeologicznych

71351811-1 - Topograficzne pomiary terenów archeologicznych

73110000-6 - Usługi badawcze

71351914-3 - Usługi archeologiczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.