Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00368399/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa schroniska dla zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim w ramach zadania pn.: "CENTRUM OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI BEZDOMNYMI W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POW 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447242311
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f060b181-127f-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa schroniska dla zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim w ramach zadania pn.: "CENTRUM OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI BEZDOMNYMI W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f060b181-127f-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081702/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368399
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.14.2024.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13618570,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w systemie projektuj - buduj i obejmuje:
I. Etap ZAPROJEKTUJ - będzie polegał na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, zgód i decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia i realizacji robót budowlanych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę .
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
- wykonanie badań geotechnicznych gruntu,
- zakup mapy zasadniczej oraz mapy do celów projektowych,
- wykonanie koncepcji architektonicznej zawierającej: projekt zagospodarowania terenu, rzuty, przekroje i elewacje(dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego),w 2 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym typu pendrive ,
- opracowanie projektu budowlanego: architektoniczno-budowlanego oraz zagospodarowania terenu zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego a także zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego) - w 4 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz.
w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym typu pendrive ,
- uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień z rzeczoznawcą ds. pożarniczych oraz
z rzeczoznawcą ds. sanitarno-higienicznych,
- uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji warunków zabudowy,
- uzyskanie w imieniu zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę oraz decyzji na wycinkę drzew i krzewów,
- opracowanie projektów technicznych wielobranżowych (projekt konstrukcyjno-budowlany, elektryczny, teletechniczny i sanitarny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. 2013, nr 0, poz.1129) a także zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego) - w 3 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym typu pendrive ,
- wykonanie kosztorysu ofertowego (dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego) w 2 egz. w wersji papierowej i w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz NORMA na nośniku elektronicznym typu pendrive ,
- przygotowanie harmonogramu robót uzgodnionego z Zamawiającym i uwzględniającego sposób finansowania w ramach Programu Polski Ład
II. Etap WYBUDUJ - będzie polegał na budowie zespołu budynków schroniska dla bezdomnych zwierząt wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną oraz uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie w zakresie:
− przygotowanie placu budowy,
− prace rozbiórkowe istniejącej drogi z płyt betonowych, w zakresie kolidującym z projektowanym zagospodarowaniem terenu oraz wykonanie niwelacji terenu w niezbędnym zakresie.
− wycinka kolidujących z planowaną inwestycją drzew oraz krzewów w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji,
− wykonanie prac ziemnych-terenowych związane z wykopem pod posadowienie budynków, wymianą gruntu oraz niwelacją terenu na potrzeby infrastruktury drogowej i technicznej;
− prace budowlane związane ze wniesieniem budynków wraz z instalacjami: AK (administracyjno- socjalno-weterynaryjnego wraz z boksami kwarantanny) O (obsługowego), Z1a, Z1b, Z2a, Z2b, kociarni oraz boksów zewnętrznych ogólnych przebywania zwierząt;
− prace budowlane związane z zagospodarowaniem terenu: wykonanie układu komunikacji kołowej z parkingiem, a także układu chodników i utwardzeń;
− prace budowlane związane z wykonaniem zjazdu z drogi wewnętrznej – ul. Wapiennej (dz. nr 6/3);
− wykonanie kanalizacji wodociągowej, sanitarnej, wewnętrznej linii zasilającej (WLZ);
− montaż hydrantu nadziemnego DN80, budowa wewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej;
− budowa instalacji p.poż,
− układ zieleni niskiej, średniej i wysokiej;
− elementy małej architektury, takie jak: stojaki na rowery, ławki, kosze na odpady, itp.
− budowa instalacji oświetlenia zewnętrznego typu led, CCTV, instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła,
− ogrodzenie całego terenu wraz z bramami i furtkami,
− budowa dwóch wybiegów wewnętrznych – wygrodzonych,
− rozwiązanie niezbędnych kolizji projektowanych elementów z istniejącymi elementami zbrojenia technicznego – zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej,
− wykonanie, formowanie i wzmocnienia skarpy, z zastosowaniem żelbetowych elementów prefabrykowanych np. typu „L” lub murków oporowych w postaci gabionów w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji,
− obsługa geodezyjna, geologiczna i geotechniczna,
− wykonania inwentaryzacji powykonawczej,
− uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do uzyskania decyzji na użytkowanie
− uzyskania w imieniu zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie,
− przygotowanie dokumentacji powykonawczej w – 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym typu pendrive – 2 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) wraz z załącznikami.
3. DODATKOWA INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW:
1) Załączona dokumentacja techniczna wraz z wygasłymi warunkami i decyzjami ma posłużyć wykonawcy jako obowiązek zweryfikowania i w razie konieczności uzupełnić, skorygować lub zaktualizować. Za przyjęte docelowe rozwiązania odpowiada całkowicie wykonawca robót.
2) Projekt koncepcyjny wykonawca powinien traktować jako materiał pomocniczy do dalszych prac projektowych z zachowaniem oczekiwanych parametrów jakościowych i wielkościowych zamierzenia.
UWAGA!
Zamawiający zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt. 1 wymaga, aby wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję lokalną w terenie oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność oraz ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Szczegółowe informacje dot. wizji lokalnej zawarto w rozdziale 31 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15744000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17412820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15744000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Ogólnobudowlany Ogbud s.c Sylwester Nabiałek, Krzysztof Nabiałek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Ogbud s.c Sylwester Nabiałek, Krzysztof Nabiałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732348953
7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 3-go Maja 24
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty instalacji sanitarnych, roboty instalacji elektrycznych i teletechnicznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15744000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Zakup sprzętu komputerowego
- Wdrożenie systemu płatnego parkowania na terenie Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Dostawa diatermii chirurgicznej z funkcją zamykania naczyń z wyposażeniem na Blok Operacyjny
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla budynku użyteczności publicznej i placówek oświatowych na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.