eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DalikówBudowa lub przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Dalików - II Etap



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa lub przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Dalików – II Etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DALIKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców 1

1.5.2.) Miejscowość: Dalików

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-205

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzatakonopka@dalikow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3f05c15-226e-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa lub przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Dalików – II Etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3f05c15-226e-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044161/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa lub przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Dalików – II Etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351187

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8087056,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania przebudowę dróg na terenie gminy Dalików w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa lub przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Dalików – II Etap” obejmującego wykonanie prac takich jak m.in. opracowanie dokumentacji, zmiana nawierzchni na bitumiczną, wykonanie poboczy, przebudowa zjazdów, odwodnienie, oznakowanie pionowe i poziome.

2.1. Charakterystyka i zakres prac:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie na podstawie programów funkcjonalno-użytkowych kompletnych projektów budowlanych dla następujących odcinków dróg:
a) droga gminna w miejscowościach Dąbrówka Nadolna-Marcinów (Dąbrówka Nadolna dz. nr 131, 130, Marcinów dz. nr 128, obr. Dąbrówka Nadolna, ok. 2431 m);
b) droga gminna w miejscowości Kontrewers (Kontrewers dz. nr 20, 51, 77, 157, 207, 62 obr. Kontrewers, ok. 988 m);
2) wykonanie podziału działek pod poszerzenie pasa drogi wraz z wykonaniem map do celów prawnych, ich zaewidencjonowaniem w Wydziale Geodezji Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Poddębicach oraz wykonaniem trwałej stabilizacji punktów słupkiem betonowym z płytką betonową jako znak podziemny;
3) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji i zgłoszeń;
4) przebudowę drogi gminnej w miejscowościach Dąbrówka Nadolna-Marcinów (Dąbrówka Nadolna dz. nr 131, 130, Marcinów dz. nr 128, obr. Dąbrówka Nadolna, ok. 2431 m) na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu budowlanego;
5) przebudowę drogi gminnej w miejscowości Kontrewers (Kontrewers dz. nr 20, 51, 77, 157, 207, 62, obr. Kontrewers, ok. 988 m) na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu budowlanego;
6) przebudowę drogi gminnej Psary-Idzikowice (Idzikowice dz. nr 44 obr. Idzikowice, Psary dz. nr 101, 11 obr. Psary, ok. 2270 m) na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu budowlanego;
7) obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej;
8) przeprowadzenie wymaganych przepisami prób i badań;
9) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych dróg do użytkowania.
2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt. 1 obejmuje:
1) wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;
2) przygotowanie załączników do wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy lub do wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
3) wykonanie badań i sporządzenie dokumentacji geotechnicznej;
4) opracowanie projektów budowlanych zawierających projekty zagospodarowania terenu oraz projekty techniczne;
5) przygotowanie wniosku i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
6) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
7) opracowanie i uzgodnienie projektów tymczasowej oraz docelowej organizacji ruchu;
8) uzgodnienie projektów budowlanych ze wszystkimi wymaganymi przepisami prawa jednostkami opiniującymi i organami, w tym uzgodnienie z ZDP w Poddębicach w zakresie włączenia dróg gminnych do dróg powiatowych, niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub uzyskania decyzji
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
9) inwentaryzację drzew przewidzianych do usunięcia oraz projekt nasadzeń kompensacyjnych;
10) opracowanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem;
11) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie wykonywania robót budowlanych;
12) wersję elektroniczną wykonanego opracowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7194000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10648844,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7194000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281255114

7.3.3) Ulica: ul. Łódzka 108

7.3.4) Miejscowość: Poddębice

7.3.5) Kod pocztowy: 99-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7194000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.