eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów LubelskiDostawa i montaż wyposażenia strzelnicy pneumatycznej w Zespole Szkół w Ostrowie Lubelskim



Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia strzelnicy pneumatycznej w Zespole Szkół w Ostrowie Lubelskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590562

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Unicka 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-110

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zs.ostrowlubelski.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0bedc3c-6824-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zespół Szkół

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia strzelnicy pneumatycznej w Zespole Szkół w Ostrowie Lubelskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0bedc3c-6824-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007450/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż wyposażenia strzelnicy pneumatycznej w Zespole Szkół w Ostrowie Lubelskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438804

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KAG.26.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199764,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia strzelnicy pneumatycznej w Zespole Szkół w Ostrowie Lubelskim.

W szczególności:
Część I
1. Karabinek pneumatyczny PCP -5 kpl.
2. Pistolet pneumatyczny -5 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35310000-0 - Broń różna

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia strzelnicy pneumatycznej w Zespole Szkół w Ostrowie Lubelskim.

W szczególności:
Część II
1.Tarczociągi (razem z montażem) 5 kpl.
2.Transporter tarcz do strzelań z broni pneumatycznej do ruchomej tarczy (z montażem) 1 kpl.
3.Tarcze opadające (z montażem) 1 kpl.
4.Urządzenia do podświetlenia tarcz strzeleckich 5 szt.
5.Lada stanowiskowa 5 kpl.
6.Stolik dla instruktora 1 szt.
7.Apteczka z wyposażeniem 1 kpl.
8.Tablica informacyjna, regulamin strzelnicy, warunki bezpieczeństwa 1 kpl.
9.Okulary ochronne 10 szt.
10.Krzesło dla strzelających 5 szt.
11.Krzesło dla instruktora 1 szt.
12.Pojemnik do przechowywania zużytego śrutu 1 szt.
13.Pojemnik do przechowywania zużytych tarcz 1 szt.
14.Szafa do przechowywania broni 1 szt.
15. Kulochwyt główny (z montażem)

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

39143310-2 - Stoliki

39141300-5 - Szafy

30195000-2 - Tablice

4.5.5.) Wartość części: 58250,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia strzelnicy pneumatycznej w Zespole Szkół w Ostrowie Lubelskim.

W szczególności:

Część III

1.Śrut (cenę należy podać za 5000 szt) 5000 szt.
2.Tarcze strzelnicze 250 szt.
3.Wysokociśnieniowa pompa powietrza 1 szt.
4.Pompka PCP 1 szt.
5.Butla na sprężone powietrze PCP 1 szt.
6.Statyw, podpórka do karabinków 5 szt.
7.Trenażer strzelecki 1 kpl.
8.Środki do pielęgnacji broni 1 kpl.
9.Pudełko selekcyjne na śrut 5 szt.
10.Elektroniczny czytnik tarcz 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35210000-9 - Cele strzelnicze

4.5.5.) Wartość części: 41514,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć . Kwota przeznaczona na realizację całości zamówienia wynosiła: 1) część I: 100 000,00 zł; cena najkorzystniejszej oferty cześć I -119 200,00 zł;

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla ww. części.
Kwota przeznaczona na realizację całości zamówienia wynosiła:
część II: 58 250,00 zł;cena oferty najkorzystniejszej cześć II -81 140,00 zł.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla ww. części.
Kwota przeznaczona na realizację całości zamówienia wynosiła:
część III: 41 514.72 zł;cena oferty najkorzystniejszej cześć III -44 460,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.