Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00389667/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
- 2023/BZP 00343898/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie odnawialnych źródeł energii na Stacjach Uzdatniania Wody w miejscowości Świętem oraz w Konecku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koneck
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Włodzimierza Lubańskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Koneck
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-702
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 272 23 02
1.5.8.) Numer faksu: 54 272 23 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkoneck@koneck.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koneck.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koneck1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie odnawialnych źródeł energii na Stacjach Uzdatniania Wody w miejscowości Świętem oraz w Konecku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-455136a3-4a2c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029746/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonanie odnawialnych źródeł energii na stacjach uzdatniania wody w miejscowości Święte oraz w Konecku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389667/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z przyłączeniem jej do istniejącej wewnętrznej sieci elektrycznej. Instalacja będzie posadowiona na gruncie Stacji Uzdatniania Wody (SUW) dz. nr 73/2, ob. Jeziorno, 87-702 Koneck oraz Stacji Uzdatniania Wody (SUW) dz. nr 386/8 ob. Koneck, 87-702 Koneck. W instalacji ma być zastosowane rozwiązanie techniczne obniżające napięcie DC łańcucha modułów do poziomu bezpiecznego o wartości poniżej 25 V. Funkcja ta ma uruchamiać się automatycznie w wyniku zaniku zasilania w obiekcie.
2. Zamawiający informuje, że Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy wykorzystaniu modułów fotowoltaicznych o większej mocy jednostkowej. Przewiduje się montaż modułów o tej samej mocy jednostkowej. Sumaryczna moc wykonanej instalacji na każdej z lokalizacji nie może przekroczyć 50 kWp.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem w szczególności:
a) wykonanie niezbędnej konstrukcji do montażu paneli fotowoltaicznych,
b) montaż paneli fotowoltaicznych:
- moduły monokrystaliczne o mocy 410 Wp lub równoważne;
- gwarancja na liniowy spadek mocy min. 25 lat;
- gwarancja na jakość produktu min. 12 lat;
- sprawność modułu min. 20%;
- współczynnik temperaturowy Pmax – - 0.36%/°C;
- moduły powinny posiadać system „anty PID” oraz atesty obciążenia mechanicznego obejmujące obciążenie wiatrem (tył) 2400 Pa i śniegiem (przód) 5400 Pa.
c) montaż falowników ( trójfazowy, sieciowy, beztransformatorowy i stringowy)
-inwertery muszą posiadać wbudowany wyświetlacz LCD, z którego można odczytać między innymi: aktualną ilość produkowanej energii elektrycznej, dzienne, miesięczne oraz roczne zestawienie wyprodukowanej energii elektrycznej, możliwość wyświetlania danych w postaci wykresu;
- długość okresu gwarancyjnego: min. 10 lat;
- wydajność falownika: min. 98 %;
- maksymalne napięcie wejściowe- min. 1000V;
- minimalne napięcie startowe 250V;
- min. 2 wejścia MPPT i min, 2 wejścia DC dla każdego MPPT.
Ponadto inwertery po podłączeniu do sieci internetowej muszą pozwolić na odczytywanie wszystkich danych na pośrednictwem strony internetowej producenta;
d) montaż licznika energii elektrycznej wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii w celu umożliwienia monitorowania energii powstałej z OZE;
e) wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na eksploatację instalacji, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem, oznakowanie budynków piktogramami informującymi o tym, że obiekty są wyposażone w instalację fotowoltaiczną;
f) po zainstalowaniu instalacji Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego powiadomić o tym fakcie dystrybutora sieci energetycznej poprzez złożenie zgłoszenia przyłączenia instalacji, nie później niż w terminie 30 dni przed dniem planowanego przyłączenia instalacji do sieci i uzyskania potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia;
g) przeprowadzenia indywidualnego szkolenia użytkowników instalacji fotowoltaicznej wraz z przekazaniem instrukcji obsługi i eksploatacji użytkownikom oraz sporządzenie protokołu z przeprowadzenia szkolenia obejmującego m.in. zakres szkolenia oraz poświadczenia dla uczestników o odbytym szkoleniu;
h) wszystkie elementy instalacji będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe, wolne od wad fabrycznych oraz od obciążeń wobec osób trzecich. Powinny również spełniać normy krajowe i unijne w zakresie dopuszczenia danego produktu do sprzedaży na terenie UE oraz współpracy z siecią elektroenergetyczną danego kraju wymagane przez operatora sieci dystrybucyjnej energii elektrycznej właściwej dla siedziby Zamawiającego; Zamawiający wymaga, żeby panele fotowoltaiczne miały datę produkcji nie starszą niż 2021 rok;
i) opracowanie operatu odbiorowego z wykonanej instalacji fotowoltaicznej (2 egz.) zawierającego: dokumentację powykonawczą w postaci indywidualnego projektu powykonawczego, komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób, protokołów, uzgodnień, itp.;
j) sporządzenie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń;
k) zawiadomienie właściwego dla siedziby Zamawiającego organu Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu montażu instalacji i zamiarze przystąpienia do jej użytkowania;
l) uruchomienie produkcyjne instalacji fotowoltaicznej, po otrzymaniu pozytywnej decyzji operatora sieci dystrybucyjnej właściwej dla Zamawiającego.
m) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji.
n) Uporządkowanie terenu po wykonanym montażu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250674,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594922,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250674,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun Crew Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921486059
7.3.3) Ulica: Kościelna 7c/15
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25067400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI KONECK
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Koneck
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA SIECI I URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH NA TERENIE GMINY KONECK
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA SIECI I URZĄDZEŃ KANALIZACYJNYCH NA TERENIE GMINY KONECK
więcej: przetargi KONECK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
- Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych na szkółce leśnej w Marynopolu
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.