eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapBudowa, przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowościach Niedrzwica, Kowalki, Wilkasy i Boćwinka w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowościach Niedrzwica, Kowalki, Wilkasy i Boćwinka w formule "zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołdap

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 14

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 876156000

1.5.8.) Numer faksu: +48 876150800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pom@goldap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bb04bb1-df91-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowościach Niedrzwica, Kowalki, Wilkasy i Boćwinka w formule "zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bb04bb1-df91-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052753/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa, przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowościach Niedrzwica, Kowalki, Wilkasy i Boćwinka w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362178

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-WIR.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 973537,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie budowy/przebudowy dróg wewnętrznych w miejscowościach Niedrzwica, Kowalki, Wilkasy i Boćwinka w następującym zakresie:

1. Niedrzwica - budowa/przebudowa istniejącej drogi wewnętrznej o nawierzchni z płyt betonowych oraz gruntowej. Obecna nawierzchnia ma liczne ubytki, liczne zapadnięcia i stwarza zagrożenie dla uczestników ruchu drogowego. Planuje się, że po budowie/przebudowie droga będzie miała nawierzchnię z betonu asfaltowego. Planowana długość drogi ok. 116,50 m i szerokość 3,5 m.

2. Kowalki - budowa/przebudowa istniejącej drogi wewnętrznej o nawierzchni z płyt betonowych. Obecna nawierzchnia ma liczne ubytki, liczne zapadnięcia i stwarza zagrożenie dla uczestników ruchu drogowego. Planuje się, że po budowie/przebudowie droga będzie miała nawierzchnię z betonu asfaltowego. Planowana długość drogi ok. 271 m i szerokość 4,5 m.

3. Wilkasy - budowa/przebudowa istniejącej drogi wewnętrznej o nawierzchni żwirowej i z kamienia polnego tzw. „bruk”. Obecna nawierzchnia ma liczne ubytki, liczne zapadnięcia i stwarza zagrożenie dla uczestników ruchu drogowego. Planuje się, że po budowie/przebudowie droga będzie miała nawierzchnię z betonu asfaltowego. Planowana długość drogi ok. 265 m i szerokość 3,5 m.

4. Boćwinka - budowa/przebudowa istniejącej drogi wewnętrznej o nawierzchni żwirowej. Obecna nawierzchnia ma liczne ubytki, liczne zapadnięcia i stwarza zagrożenie dla uczestników ruchu drogowego. Planuje się, że po budowie/przebudowie droga będzie miała nawierzchnię z betonu asfaltowego. Planowana długość drogi ok. 160 m i szerokość 4 do 4,5 m.

Łączna długość dróg objętych zadaniem to ok. 812,50m.

Na części inwestycji m.in. w Niedrzwicy i Kowalkach przewiduje się wykorzystanie przepisów specustawy drogowej ze względu na niewystarczającą ilość istniejącego pasa drogowego do wykonania obiektu budowlanego i uzyskanie Decyzji ZRiD.
Łączna ilość działek przewidzianych do podziału – 6, z czego: 2 – obręb Bałupiany, 4 - obręb Kowalki.

Materiały z odzysku z rozbiórki płyt drogowych oraz brukowca stanowić będą własność wykonawcy. Szacunkowy zakres do demontażu to:
a) Niedrzwica - płyty drogowe betonowe 1,5 m x 3 m (pow. ok 560 m2)
b) Kowalki - płyty drogowe betonowe 1,5 m x 3 m (pow. ok 1415 m2), brukowiec ok. 105 m2
c) Wilkasy - brukowiec ok 481 m2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie funkcjonalno – użytkowym – stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.

Zakres zamówienia obejmuje następujące etapy:
Etap I – Projektowanie:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno - użytkowym wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji.
b) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz pozwolenia na budowę/skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, ewentualnie decyzji ZRiD na realizację zadania.

Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące ilości egzemplarzy projektów:
a) projekt budowlany– 5 egz.
b) projekt techniczny – 3 egz.
c) projekt stałej organizacji ruchu– 4 egz. (jeżeli dotyczy)
d) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 egz.
e) przedmiar – 2 egz
f) kosztorys – 1 egz
g) pozostałe elementy dokumentacji projektowej (badania geotechniczne, opinie, uzgodnienia, itp.) – po 1 egz.
Powyższą dokumentację (w ilości pomniejszonej o egzemplarze pozostawione w organie zatwierdzającym dokumentację), wraz z pozwoleniem na budowę/skutecznym zgłoszeniem robót budowlanych, ewentualnie decyzją ZRiD, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać dla Zamawiającego. Jednocześnie powyższą dokumentacje przedłoży również w formie elektronicznej na płytce CD/DVD.
Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt materiały wyjściowe do projektowania, w tym:
- aktualną mapę sytuacyjną - wysokościową do celów projektowych,
- opinię geotechniczną lub dokumentację geologiczno-inżynierską w zależności od wymagań,
- inne dane do opracowania dokumentacji, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest konsultować i uzgadniać dokumentację projektową z Zamawiającym na każdym etapie projektowania.

Etap II – Wykonanie wszystkich robót budowlanych: po uzyskaniu pozwolenia na budowę/ decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej/skutecznym zgłoszeniu robót budowlanych.
a) Realizacja robót na podstawie uzgodnionej przez Zamawiającego i zatwierdzonej przez właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy.
b) Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej.
c) Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji.

Minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 36 miesięcy
Uwaga! Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1150000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1150000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1150000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8470000421

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3-go Maja 1A

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1150000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.