Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00438806/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych w 2024 roku na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego - realizowany w częściach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU KĘTRZYŃSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362053243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Izabela.Dados@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.starostwo.ketrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8273451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw płynnych w 2024 roku na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego - realizowany w częściach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7f771f5-634e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062687/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup paliw płynnych w 2024 roku na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438806
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych w 2024r. na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, realizowany w częściach:1) CZĘŚĆ I – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1 km od granic administracyjnych m. Kętrzyna
- z kartami bezgotówkowymi (Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego ul. Pocztowa 13),
3. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, materiałowe, organizacyjne, realizacyjne a zwłaszcza jednostki organizacyjne, które są Zamawiającymi poszczególnych części zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - zał. nr 5 do SWZ.
4. Opis do CZEŚCI I:
1) zakup paliwa Zamawiający odpowiednio do części zamówienia dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy;
2) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa dla danej części zamówienia będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym; rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o opust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy;
3) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa w każdej z części zamówienia był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00;
4) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa podana w OPZ dla danej części zamówienia jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną jako maksymalna w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona w zał. nr 5 do SWZ może ulec zmianie (w każdej z części zamówienie gwarantowane to 60% ilości paliwa a opcją jest 40% ilości paliwa, z której Zamawiający skorzysta jeśli jego działalność podstawowa będzie wymagała dalszego korzystania z oferowanego przez Wykonawcę paliwa), a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych;
5) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG);
6) zamówienie podzielono na części:
a) CZĘŚĆ I – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1 km od granic administracyjnych m. Kętrzyna
- z kartami bezgotówkowymi (Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego ul. Pocztowa 13),
Zamawiający w tych częściach wymagają możliwości dokonywania rozliczania transakcji za pomocą kart do rozliczeń bezgotówkowych;
mając na uwadze funkcjonowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz których prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw (stację paliw) w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna – nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku;
5. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania oraz rozliczenia zamówienia zawierają projekty umów, stanowiące odpowiednio zał. nr 4a do SWZ.
Numeracja ust. zgodna z SWZ.
Pełna informacja w rozdz. VI SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 24000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych w 2024r. na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, realizowany w częściach:2) CZĘŚĆ II – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1 km od granic administracyjnych m. Kętrzyna
- z kartami bezgotówkowymi (Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Pl. Grunwaldzki 1),
3. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, materiałowe, organizacyjne, realizacyjne a zwłaszcza jednostki organizacyjne, które są Zamawiającymi poszczególnych części zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - zał. nr 5 do SWZ.
4. Opis do CZEŚCI II:
1) zakup paliwa Zamawiający odpowiednio do części zamówienia dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy;
2) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa dla danej części zamówienia będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym; rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o opust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy;
3) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa w każdej z części zamówienia był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00;
4) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa podana w OPZ dla danej części zamówienia jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną jako maksymalna w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona w zał. nr 5 do SWZ może ulec zmianie (w każdej z części zamówienie gwarantowane to 60% ilości paliwa a opcją jest 40% ilości paliwa, z której Zamawiający skorzysta jeśli jego działalność podstawowa będzie wymagała dalszego korzystania z oferowanego przez Wykonawcę paliwa), a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych;
5) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG);
6) zamówienie podzielono na części:
a) CZĘŚĆ II – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1 km od granic administracyjnych m. Kętrzyna
- z kartami bezgotówkowymi (Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Pl. Grunwaldzki 1),
Zamawiający w tych częściach wymagają możliwości dokonywania rozliczania transakcji za pomocą kart do rozliczeń bezgotówkowych;
mając na uwadze funkcjonowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz których prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw (stację paliw) w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna – nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku;
5. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania oraz rozliczenia zamówienia zawierają projekty umów, stanowiące odpowiednio zał. nr 4a do SWZ.
Numeracja ust. zgodna z SWZ.
Pełna informacja w rozdz. VI SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 18654,6 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych w 2024r. na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, realizowany w częściach:3) CZĘŚĆ III – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1 km od granic administracyjnych m. Kętrzyna
- z kartami bezgotówkowymi (Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie ul. Bałtycka 20),
3. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, materiałowe, organizacyjne, realizacyjne a zwłaszcza jednostki organizacyjne, które są Zamawiającymi poszczególnych części zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - zał. nr 5 do SWZ.
4. Opis do CZEŚCI III:
1) zakup paliwa Zamawiający odpowiednio do części zamówienia dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy;
2) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa dla danej części zamówienia będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym; rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o opust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy;
3) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa w każdej z części zamówienia był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00;
4) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa podana w OPZ dla danej części zamówienia jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną jako maksymalna w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona w zał. nr 5 do SWZ może ulec zmianie (w każdej z części zamówienie gwarantowane to 60% ilości paliwa a opcją jest 40% ilości paliwa, z której Zamawiający skorzysta jeśli jego działalność podstawowa będzie wymagała dalszego korzystania z oferowanego przez Wykonawcę paliwa), a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych;
5) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG);
6) zamówienie podzielono na części:
a) CZĘŚĆ III – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1 km od granic administracyjnych m. Kętrzyna
- z kartami bezgotówkowymi (Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie ul. Bałtycka 20),
Zamawiający w tych częściach wymagają możliwości dokonywania rozliczania transakcji za pomocą kart do rozliczeń bezgotówkowych;
mając na uwadze funkcjonowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz których prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw (stację paliw) w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna – nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku;
5. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania oraz rozliczenia zamówienia zawierają projekty umów, stanowiące odpowiednio zał. nr 4a do SWZ.
Numeracja ust. zgodna z SWZ.
Pełna informacja w rozdz. VI SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych w 2024r. na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, realizowany w częściach:4) CZĘŚĆ IV – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1 km od granic administracyjnych m. Kętrzyna
- z wykluczeniem kart bezgotówkowych (Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kętrzynie im. św. J. Pawła II, ul. Klonowa 2B),
3. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, materiałowe, organizacyjne, realizacyjne a zwłaszcza jednostki organizacyjne, które są Zamawiającymi poszczególnych części zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - zał. nr 5 do SWZ.
4. Opis do CZEŚCI IV:
1) zakup paliwa Zamawiający odpowiednio do części zamówienia dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy;
2) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa dla danej części zamówienia będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym; rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o opust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy;
3) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa w każdej z części zamówienia był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00;
4) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa podana w OPZ dla danej części zamówienia jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną jako maksymalna w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona w zał. nr 5 do SWZ może ulec zmianie (w każdej z części zamówienie gwarantowane to 60% ilości paliwa a opcją jest 40% ilości paliwa, z której Zamawiający skorzysta jeśli jego działalność podstawowa będzie wymagała dalszego korzystania z oferowanego przez Wykonawcę paliwa), a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych;
5) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG);
6) zamówienie podzielono na części:
b) CZĘŚĆ IV – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1 km od granic administracyjnych m. Kętrzyna
- z wykluczeniem kart bezgotówkowych (Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kętrzynie im. św. J. Pawła II, ul. Klonowa 2B),
Zamawiający wymaga dokonywania rozliczania bez stosowania kart do rozliczeń bezgotówkowych;
mając na uwadze funkcjonowanie jednostki organizacyjnej Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz której prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw (stację paliw) w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna–nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku.
5. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania oraz rozliczenia zamówienia zawierają projekty umów, stanowiące odpowiednio zał. nr 4b do SWZ.
Numeracja ust. zgodna z SWZ.
Pełna informacja w rozdz. VI SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 25093,2 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych w 2024r. na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, realizowany w częściach:5) CZĘŚĆ V – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1 km od granic administracyjnych m. Kętrzyna
- z wykluczeniem kart bezgotówkowych (Powiatowe Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, ul. Poznańska 21),
3. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, materiałowe, organizacyjne, realizacyjne a zwłaszcza jednostki organizacyjne, które są Zamawiającymi poszczególnych części zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - zał. nr 5 do SWZ.
4. Opis do CZEŚCI V:
1) zakup paliwa Zamawiający odpowiednio do części zamówienia dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy;
2) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa dla danej części zamówienia będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym; rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o opust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy;
3) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa w każdej z części zamówienia był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00;
4) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa podana w OPZ dla danej części zamówienia jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną jako maksymalna w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona w zał. nr 5 do SWZ może ulec zmianie (w każdej z części zamówienie gwarantowane to 60% ilości paliwa a opcją jest 40% ilości paliwa, z której Zamawiający skorzysta jeśli jego działalność podstawowa będzie wymagała dalszego korzystania z oferowanego przez Wykonawcę paliwa), a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych;
5) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG);
6) zamówienie podzielono na części:
b) CZĘŚĆ V – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1 km od granic administracyjnych m. Kętrzyna
- z wykluczeniem kart bezgotówkowych (Powiatowe Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, ul. Poznańska 21),
Zamawiający wymaga dokonywania rozliczania bez stosowania kart do rozliczeń bezgotówkowych;
mając na uwadze funkcjonowanie jednostki organizacyjnej Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz której prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw (stację paliw) w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna–nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku.
5. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania oraz rozliczenia zamówienia zawierają projekty umów, stanowiące odpowiednio zał. nr 4b do SWZ.
Numeracja ust. zgodna z SWZ.
Pełna informacja w rozdz. VI SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 9980 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych w 2024r. na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, realizowany w częściach:6) CZĘŚĆ VI – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1 km od granic administracyjnych m. Reszla (Zespół Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3).
3. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, materiałowe, organizacyjne, realizacyjne a zwłaszcza jednostki organizacyjne, które są Zamawiającymi poszczególnych części zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - zał. nr 5 do SWZ.
4. Opis do CZEŚCI VI:
1) zakup paliwa Zamawiający odpowiednio do części zamówienia dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy;
2) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa dla danej części zamówienia będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym; rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o opust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy;
3) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa w każdej z części zamówienia był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00;
4) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa podana w OPZ dla danej części zamówienia jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną jako maksymalna w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona w zał. nr 5 do SWZ może ulec zmianie (w każdej z części zamówienie gwarantowane to 60% ilości paliwa a opcją jest 40% ilości paliwa, z której Zamawiający skorzysta jeśli jego działalność podstawowa będzie wymagała dalszego korzystania z oferowanego przez Wykonawcę paliwa), a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych;
5) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG);
6) zamówienie podzielono na części:
c) CZĘŚĆ VI – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla (Zespół Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3):
Zamawiający wymaga dokonywania rozliczania bez stosowania kart do rozliczeń bezgotówkowych;
mając na uwadze funkcjonowanie jednostki organizacyjnej Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz której prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw (stację paliw) w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla – nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku.
5. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania oraz rozliczenia zamówienia zawierają projekty umów, stanowiące odpowiednio zał. nr 4b do SWZ.
Numeracja ust. zgodna z SWZ.
Pełna informacja w rozdz. VI SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 2608,2 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie o w/w zamówieniu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie o w/w zamówieniu nie wpłynęła żadna oferta
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie o w/w zamówieniu nie wpłynęła żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie o w/w zamówieniu nie wpłynęła żadna oferta
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie o w/w zamówieniu nie wpłynęła żadna oferta
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie o w/w zamówieniu nie wpłynęła żadna oferta
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kętrzyn
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn
- Świadczenie usług ochrony zdrowia w ramach projektu: "Zdrowie jest najważniejsze - ochrona zdrowia i profilaktyka w okresie po-covidowym na Litwie i w Polsce"
- Modernizacja placu zabaw
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" w Kętrzynie przy Szkole Podstawowej nr 1, Szkole Podstawowej nr 3 i Szkole Podstawowej nr 4
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych
- Dostawa paliwa do pojazdów, maszyn i urządzeń będących w dyspozycji Urzędu Miasta i Gminy Wodzisław oraz jednostek podległych
- Dostawa oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - kwiecień 2025
- Dostawa oleju napędowego
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb-95 w roku 2025 na poczet działalności Nadleśnictwa Starogard
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego Ekodiesel (ON) oraz zakup benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 na potrzeby Gminy Przelewice
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.