eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkRemont terenów wewnętrznych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2024 r. z podziałem na trzy części



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont terenów wewnętrznych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2024 r. z podziałem na trzy części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-080db049-2d46-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont terenów wewnętrznych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2024 r. z podziałem na trzy części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-080db049-2d46-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453904

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017045/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Remont terenów wewnętrznych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2024 r. z podziałem na trzy części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370971

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – Remont utwardzenia terenu wewnętrznego przy budynku Mickiewicza 9 na dz. nr 205/15, 205/16, 205/17.
1) nawierzchnia z kostki betonowej - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr.5 cm z zachowaniem niwelety drogi, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem;
2) ustawienie krawężnika betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod krawężnik, wykonanie ławy betonowej, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z zachowaniem niwelety drogi;
3) ustawienie obrzeża betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod obrzeże, ustawienie obrzeża betonowego na ławie betonowej z zachowaniem niwelety drogi;
4) podbudowa z kruszywa – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, roboty ziemne wykonanie koryta, uzupełnienie podbudowy z mechanicznym zagęszczeniem warstwami z zachowaniem niwelety drogi;
5) regulacja studni kanalizacyjnej - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, rozebranie istniejącej nawierzchni betonowej wraz z podbudową, usunięcie rumoszu na wysypisko lub wykorzystanie ponowne, wyregulowanie kompletnego włazu żeliwnego z zastosowaniem mas szybkowiążących odpornych na obciążenia i środowiska kwaśne lub z zastosowaniem podkładów gumowych lub zastosowanie obu technologii jednocześnie, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr.5 cm z zachowaniem niwelety drogi, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem;
6) regulacja studni telekomunikacyjnych - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, rozebranie istniejącej nawierzchni betonowej wraz z podbudową, usunięcie rumoszu na wysypisko lub wykorzystanie ponowne, wyregulowanie pokrywy betonowej studni z zastosowaniem mas szybkowiążących odpornych na obciążenia, bloczków betonowych, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr.5 cm z zachowaniem niwelety drogi, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem;
7) Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco:
a) rozebranie krawężnika bet. 15x30cm z ławą betonową i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km - 94 mb,
b) rozebranie nawierzchni z kostki lub płytki i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km - 272,0 m2 ,
c) rozebranie obrzeży gr. 6cm i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km - 94,0 mb,
d) rozebranie nawierzchni z trylinki i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km - 111,0 m2 ,
e) rozebranie nawierzchni z betonu (opaska budynku) i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km - 47,0 m2 ,
f) wykonanie koryta gł. 35 cm. w gruncie kat. III z wywozem wraz z utylizacją urobku sam. samowył. na odl. do 5 km - 540,0 m2 ,
g) podbudowa z kruszywa naturalnego 0/32mm z dodatkiem 50% kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 35cm -540,0 m2 ,
h) ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej -54,0 mb ,
i) ustawienie krawężnika betonowego 15x22 cm na ławie betonowej -33,0 mb ,
j) ustawienie obrzeża betonowego 8x30 cm na ławie betonowej -100,0 mb,
k) nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm. (cegiełka fazowana koloru szarego) na podsypce cementowo-piaskowej ¼ gr. 5 cm - 459,0 m2 ,
l) nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6cm. (cegiełka fazowana koloru szarego) na podsypce cementowo-piaskowej ¼ gr. 5 cm -197,0 m2 ,
m) regulacja studni kanalizacyjnej – 1szt,
n) regulacja studni telekomunikacyjnych – 1 szt,
o) humusowanie szer. 20cm. i gr. 10 cm. przy obrzeżu lub krawężniku betonowym wraz z obsianiem trawą - 80,0 m2 ,

Gwarancja (dotyczy każdej części przedmiotu zamówienia) – minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 217589,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – Remont schodów terenowych przy budynku Piękna 18A dz. nr 3209/89, 3209/96.
1) nawierzchnia z kostki betonowej - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr.5 cm z zachowaniem niwelety istniejącej infrastruktury, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem;
2) nawierzchnia ze stopni blokowych - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podłoża, ułożenie nawierzchni ze stopni blokowych z zachowaniem niwelety istniejącej infrastruktury na zaprawie klejowej elastycznejz wyspoinowaniem uszczelniaczem polimerowym;
3) Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco:
a) skucie spoczników schodów z betonu wraz z wywozem i utylizacją gruzu we własnym zakresie – 15,0 m2 ,
b) skucie betonu schodów szer. 28-44cm, gr. 15cm wraz z wywozem i utylizacją gruzu we własnym zakresie – 25,0 m2,
c) oczyszczenie betonu schodów wraz z zagrutowaniem gruntem głębokopenetrującym - 25,0 m2 ,
d) ułożenie stopni blokowych 100x35x15 cm koloru wapień spiżowy na zaprawie klejowej elastycznej z wyspoinowaniem uszczelniaczem polimerowym - 60 szt,
e) wykonanie nawierzchni spoczników schodów z kostki polbruk (typu holland bezfazowej, koloru szarego) gr. 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej (1:4) gr. 5 cm - 15,0 m2 ,
f) przestawienie obrzeża betonowego 100x30x6cm na podsypce cementowo – piaskowej 12 mb ,
g) przełożenie nawierzchni chodników z kostki polbruk gr. 6 cm na posypce cementowo – piaskowej (1:4) gr. 5 cm - 12,0 m2 ,
h) uzupełnienie ścian schodów kamieniem łupanym na zaprawie cementowej wraz z dostosowaniem do spoin istniejących 15,0m2,
i) oczyszczenie, zagruntowanie, uzupełnienie ubytków masą platyczną i naprawą pęknięć poprzecznych, zagruntowanie wraz z ułożeniem masy plastycznej (zabezpieczającej beton) koloru szarego czapki schodów (38cmx7cm) - 21 mb .

Gwarancja (dotyczy każdej części przedmiotu zamówienia) – minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 33513,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 – Remont schodów terenowych przy budynku Jana Pawła II 8 dz. nr 3620/4, 3621/13.

1) nawierzchnia z kostki betonowej - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr.5 cm z zachowaniem niwelety istniejącej infrastruktury, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem;
2) nawierzchnia ze stopni blokowych - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podłoża, ułożenie nawierzchni ze stopni blokowych z zachowaniem niwelety istniejącej infrastruktury na zaprawie klejowej elastycznejz wyspoinowaniem uszczelniaczem polimerowym;
3) Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco:
a) rozbiórka spoczników schodów z kostki betonowej wraz z wywozem i utylizacją gruzu we własnym zakresie – 34,0 m2 ,
b) rozbiórka obrzeży betonowych 100x20x6cm wraz z wywozem i utylizacją gruzu we własnym zakresie – 26,0 mb ,
c) rozbiórka płyt stopni (lastryko) wraz z wywozem i utylizacją gruzu we własnym zakresie – 118,0 mb,
d) skucie betonu schodów szer. 35cm, gr. 10cm wraz z wywozem i utylizacją gruzu we własnym zakresie – 42,0 m2,
e) oczyszczenie betonu schodów wraz z zagrutowaniem gruntem głębokopenetrującym - 42,0 m2 ,
a. ułożenie stopni blokowych 100x35x15 cm koloru wapień spiżowy na zaprawie klejowej elastycznej z wyspoinowaniem uszczelniaczem polimerowym - 120 szt,
b. wykonanie nawierzchni spoczników schodów z kostki polbruk (typu holland bezfazowej, koloru szarego) gr. 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej (1:4) gr. 5 cm - 34,0 m2 ,
f) ustawienie obrzeża betonowego (koloru szarego) 100x30x6cm na podsypce cementowo – piaskowej - 26 mb,
g) przełożenie nawierzchni chodników z kostki polbruk gr. 6 cm na posypce cementowo – piaskowej (1:4) gr. 5 cm - 36,0 m2,
h) wymiana cegły klinkierowej (25cmx12cm) wraz z wyspionowaniem -10 szt,
i) oczyszczenie cegły klinkierowej z farby (graffiti) -10,0m2,
j) oczyszczenie poręczy zagruntowanie oraz pomalowanie farbą chlorokauczukową rur fi 50 kolor RAL 7015– 190mb ,
k) oczyszczenie, zagruntowanie, uzupełnienie ubytków masą platyczną i naprawą pęknięć poprzecznych, zagruntowanie wraz z ułożeniem masy plastycznej (zabezpieczającej beton) koloru szarego czapki schodów (38cmx7cm) - 39 mb .

Gwarancja (dotyczy każdej części przedmiotu zamówienia) – minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 74078,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162086,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162086,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD EŁK CHOCIAN KUCEWICZ SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790010860

7.3.3) Ulica: ul. Suwalska 84E

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162086,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59840,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU ALMA Piotr Sokołowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8481200595

7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86834,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110438,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86834,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU ALMA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 848 1200595

7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86834,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.