eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockUtrzymanie i rozbudowa Systemu Wska¼nikowego pomiaru jako¶ci powietrza na terenie miasta P³ocka.



Og³oszenie z dnia 2024-08-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Utrzymanie i rozbudowa Systemu Wska¼nikowego pomiaru jako¶ci powietrza na terenie miasta P³ocka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA - MIASTO P£OCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://nowybip.plock.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i rozbudowa Systemu Wska¼nikowego pomiaru jako¶ci powietrza na terenie miasta P³ocka.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d9b6fcf1-19fc-46cd-a16f-b44c33184d0e

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00453957

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00065041/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.59 Pomiary zanieczyszczeñ powietrza.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/965648

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/965648

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu jest:
a) Platforma, dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/965648 i formularz Wy¶lij wiadomo¶æ (dostêpny na stronie postêpowania).
Uwaga! Komunikat Wy¶lij wiadomo¶æ nie s³u¿y do sk³adania ofert.
b) przetargi@plock.eu w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania Platformy.
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie, a nie za po¶rednictwem email.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zosta³y w Regulaminie Platformy.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy na Platformie zosta³ podany w instrukcji dla Wykonawców.
5. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.
7. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji podpisów.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z zapisami Dzia³u III Projektowane postanowienia umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.88.2024/AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie i rozbudowa Systemu Wska¼nikowego pomiaru jako¶ci powietrza na terenie miasta P³ocka.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90731400-4 - Us³ugi monitoringu lub pomiarów zanieczyszczenia powietrza

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38344000-8 - Urz±dzenia do monitorowania zanieczyszczeñ

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72511000-0 - Us³ugi zarz±dzania oprogramowaniem sieciowym

38120000-2 - Przyrz±dy meteorologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-02-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin uruchomienia pe³nego zakresu pomiarów i ich prezentacji (prace wskazane w OPZ I pkt. 10)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin naprawy, tj. okresu przywrócenia pomiaru w danej lokalizacji (wskazanego w OPZ I pkt 11.7)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

Zamawiaj±cy wymaga aby:

1) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ i prawid³owo ukoñczy³:
- co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na dostawie co najmniej 20 sztuk wska¼nikowych mierników zanieczyszczeñ powietrza o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 200 000,00 z³ brutto
oraz
- co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na utrzymaniu sieci wska¼ników mierników pomiaru zanieczyszczeñ powietrza sk³adaj±cej siê co najmniej z 20 sztuk mierników wska¼nikowych przez okres minimum 12 miesiêcy oraz o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 100 000,00 z³ brutto
oraz
- co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na dostawie, instalacji i utrzymaniu poprawno¶ci pracy przez okres co najmniej 12 m-cy wska¼nikowych mierników pomiaru zanieczyszczeñ powietrza wyposa¿onych w czujniki do pomiaru ka¿dego ze stê¿eñ zanieczyszczeñ gazowych: NO, NO2, O3, CO, SO2, H2S, NH3 oraz frakcji py³u PM10 i PM2.5.
Zamówienia musz± dotyczyæ mierników spe³niaj±cych wymagania niniejszego postêpowania.

2) Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia publicznego, nastêpuj±ce osoby, tj:
a) minimum jedn± osobê kieruj±c± pracami z do¶wiadczeniem d³u¿szym ni¿ 3 lata w realizacji dostaw, wdro¿enia i utrzymania poprawno¶ci pracy sieci co najmniej 20 szt. wska¼nikowych mierników zanieczyszczeñ,
b) minimum dwóch specjalistów z do¶wiadczeniem d³u¿szym ni¿ 3 lata w zakresie monta¿u i serwisu mierników niskokosztowych,
c) minimum jednego specjalistê z do¶wiadczeniem d³u¿szym ni¿ 3 lata w zakresie nadzoru merytorycznego, weryfikacji wyników pomiarów i wzorcowania mierników wska¼nikowych do urz±dzeñ referencyjnych zarówno dla py³u PM10/PM2.5 i zanieczyszczeñ gazowych,
d) minimum jednego specjalistê z do¶wiadczeniem d³u¿szym ni¿ 3 lata w analizie wyników pomiarów zanieczyszczeñ powietrza na terenie gminy miejskiej.

Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia wskazanych funkcji.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Inne dokumenty do³±czane do oferty:
1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik Nr 3 lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. /je¿eli dotyczy/
4) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia – Za³±cznik Nr 4./je¿eli dotyczy/.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna:
1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spe³niaæ wymagania:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu
lub
- pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców.
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców osobno.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami Dzia³u III Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/965648

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-18

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin realizacji Przedmiotu Umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 28.02.2027 roku.
2. Termin uruchomienia pe³nego zakresu pomiarów i ich prezentacji (prace wskazane w OPZ I pkt 10) - od 6 tygodni do 12 tygodni od dnia podpisania umowy (termin ten stanowi kryterium oceny ofert).
3. Termin przywrócenia pomiaru w danej lokalizacji (wskazanego w OPZ I pkt 11.7) od 5 dni roboczych do 10 dni roboczych od zg³oszenia (termin ten stanowi kryterium oceny ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.