eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapBudowa/ przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Rożyńsk Mały w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa/ przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Rożyńsk Mały w formule "zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołdap

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 14

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 876156000

1.5.8.) Numer faksu: +48 876150800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pom@goldap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4daf2520-23f8-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa/ przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Rożyńsk Mały w formule "zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4daf2520-23f8-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052753/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa, przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Rożyńsk Mały w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362935

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-WIR.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1405787,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (ZRiD), decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych dla zadania p.n.: „Budowa/przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Rożyńsk Mały” Łączna długość odcinków dróg dla których należy opracować dokumentację projektową to około 1,27 km. Obszar objęty opracowaniem zlokalizowany na działkach o nr geod. 27, 103, 107, 29/51, 104, 105, 106, 108, 187 obręb 0024 Rożyńsk. Działki sugerowane do podziału niezbędne do realizacji inwestycji drogowej: 29/41, 29/42, 3342, 160, 182, 180, 29/49, 29/48, 29/47 obręb 0024 Rożyńsk. Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie budowy/przebudowy dróg gminnych na podstawie opracowanej dokumentacji o długości około 806 m – I etap - zakres do wykonania oznaczony w programie funkcjonalno-użytkowym kolorem niebieskim. Obecnie drogi wewnętrzne są o nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych o wymiarach 3 x 1,3 m na odcinku ok. 100m i żwirowej na pozostałych odcinkach. Planuje się wykonanie utwardzonej drogi o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej wraz z wykonaniem zjazdów indywidualnych i publicznych, budowę i odbudowę rowów odwadniających drogę, budowę linii oświetleniowej, budowę kanalizacji deszczowej, oznakowanie pionowe i jeżeli zajdzie potrzeba kanał technologiczny.
Materiały z odzysku z rozbiórki płyt drogowych stanowić będą własność wykonawcy. Szacunkowy zakres do demontażu to 300 m2.

Zakres zamówienia obejmuje następujące etapy:

Etap I – Projektowanie:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno - użytkowym wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji.
b) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń, niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych niniejszą umową w tym pozwolenia na budowę/ decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej/zgłoszenia robót budowlanych.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu następujące ilości egzemplarzy projektów:
a) zatwierdzony projekt budowlany– 5 egz.,
b) projekt techniczny – 3 egz.,
c) projekt stałej organizacji ruchu (jeżeli dotyczy, wersja papierowa) – 4 egz.,
d) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 egz.,
e) przedmiar i kosztorys inwestorski z podziałem na etapy (1 egzemplarz)
f) pozostałe elementy dokumentacji projektowej (badania geotechniczne, opinie, uzgodnienia, itp.) – po 1 egz.
Powyższą dokumentację Wykonawca zobowiązany będzie również złożyć w formie zapisu pdf na nośniku danych np.: płyta CD lub DVD.

Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt materiały wyjściowe do projektowania, w tym:
- aktualną mapę sytuacyjną - wysokościową do celów projektowych,
- opinię geotechniczną lub dokumentację geologiczno-inżynierską w zależności od wymagań,
- inne dane do opracowania dokumentacji, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest konsultować i uzgadniać dokumentację projektową z Zamawiającym na każdym etapie projektowania.

Etap II – Wykonanie I etapu wszystkich robót budowlanych: po uzyskaniu pozwolenia na budowę/ decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej/zgłoszenia robót budowlanych.
a) Realizacja robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy.

Zakres robót budowlanych obejmuje wykonania drogi o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej dł. ok 0,806 km wraz z wykonaniem zjazdów indywidualnych i publicznych, budową i odbudową rowów odwadniających drogę, budową linii oświetleniowej, oznakowaniem pionowym oraz jeżeli zajdzie potrzeba kanałem technologicznym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie funkcjonalno – użytkowym – stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.
b) Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej.
c) Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji.

Minimalny wymagalny okres gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu umowy – 36 miesięcy.
Uwaga! Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.

W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia,
b) wykonania inwentaryzacji powykonawczej,
c) ustanowienia Kierownika Budowy oraz kierowników robót budowlanych niezbędnych branż,
d) organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.),
e) utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót,
f) uporządkowania terenu po zakończeniu robót, itp.,
g) ponoszenia opłat administracyjnych,
h) wykonania tymczasowej organizacji ruchu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1792664,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1792664,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1792664,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8470000421

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3-go Maja 1A

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1792664,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.