eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich dla Biura Rzecznika Praw Dziecka"



Og³oszenie z dnia 2024-08-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich dla Biura Rzecznika Praw Dziecka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Biuro Rzecznika Praw Dziecka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016387630

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Chocimska 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maciej.kazubek@brpd.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.brpd.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich dla Biura Rzecznika Praw Dziecka”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-119b3e35-f058-499e-93b1-3bdf03dcd707

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00454054

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00226286/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pocztowych przez okres 12 miesiêcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-119b3e35-f058-499e-93b1-3bdf03dcd707

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2.9 W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetarg@brpd.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2.1 Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
2.2 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce
„Centrum pomocy”.
2.3 Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
2.4 Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie
wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych
do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest
posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
2.5 Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
2.6 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
2.7 Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2.8 W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy
u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
2.9 W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetarg@brpd.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
2.10 Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
2.11 Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust.1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-119b3e35-f058-499e-93b1-3bdf03dcd707

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Ochrona danych osobowych zebranych przez Zamawiaj±cego w toku postêpowania
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rzecznik Praw Dziecka,
ul. Chocimska 6, 00-791 Warszawa, tel.: (22) 583 66 00;
• kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Biurze Rzecznika Praw Dziecka adres e-mail: rodo@brpd.gov.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich dla Biura Rzecznika Praw Dziecka (znak postêpowania BRPD/ZP/1/2024);
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WZP.260.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i kurierskich oraz zwrotu przesy³ek niedorêczonych na rzecz Biura Rzecznika Praw Dziecka w Warszawie.
3.2 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zosta³y przedstawione w Za³±czniku nr 1 do SWZ, który stanowi wzór umowy wraz z za³±cznikami.
3.3 Kod i nazwa zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
64100000-7 Us³ugi pocztowe i kurierskie.
3.4 Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 albo 8 ustawy.
3.5 Zamawiaj±cy nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
3.6 Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3.7 Zamawiaj±cy nie wymaga, aby w trakcie obowi±zywania umowy osoby by³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy.
3.8 Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp
Zamawiaj±cy nie stawia wymogów w tym zakresie.
3.9 Uzasadnienie braku podzia³u na czê¶ci:
Brak jest mo¿liwo¶ci podzia³u na czê¶ci ze wzglêdów technicznych, organizacyjnych oraz ekonomicznych. Sposób realizacji zamówienia i jego charakter wymaga bowiem realizacji przez jednego wykonawcê. Rozproszenie wykonawców w przypadku przedmiotowego zamówienia jest niemo¿liwe z uwagi na konieczno¶æ zachowania bezpieczeñstwa i poufno¶ci danych zawartych w wysy³anych dokumentach, listach m.in. do instytucji s±dowych, akt s±dowych, czego nie mo¿na by by³o zapewniæ przy wielu podmiotach zajmuj±cych siê takimi us³ugami. Koordynacja dzia³añ ró¿nych wykonawców mog³aby powa¿nie zagroziæ bezpieczeñstwu danych poufnych i w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia. Potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na podstawie aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 ze zm.).
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:

1. O¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w pkt wy¿ej sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia maj± potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w pkt 1 tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zgodnie ze wzorami stanowi±cymi Za³±cznik nr 6 i 7 do SWZ, potwierdzaj±ce odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby oraz brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.3 SWZ – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

Dokumenty sk³adane na wezwanie zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ;
c) dokumentów dotycz±cych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zdolno¶ci lub sytuacjê, warunków udzia³u w postêpowaniu – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
d) aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy lub podmiotu udostepniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym jest mowa w rozdziale 6 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust 1 ust 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) – Za³±cznik nr 9 do SWZ. O¶wiadczenie sk³ada tak¿e podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na który powo³uje siê Wykonawca przy spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.


Ww dokumenty nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w Rozdziale 5 SWZ , wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w pkt wy¿ej sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia maj± potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w pkt 1 tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zgodnie ze wzorami stanowi±cymi Za³±cznik nr 6 i 7 do SWZ, potwierdzaj±ce odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby oraz brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.3 SWZ – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

Dokumenty sk³adane na wezwanie zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:

a) aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 ze zm.).



Ww dokumenty nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ:
- Formularz Oferty sporz±dzony i wype³niony wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 2 do SWZ;
- o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 5.8 wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ – je¿eli dotyczy;
- o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 wed³ug wzorów stanowi±cych Za³±cznik nr 4 i 5 do SWZ;
- pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców wystêpuj±cych wspólnie), o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
- o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o których mowa w pkt - wed³ug wzorów stanowi±cych Za³±cznik nr 6 i 7 do SWZ – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
- zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
- informacje dotycz±ce tajemnicy przedsiêbiorstwa (pkt 8.10 SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nale¿y do³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno potwierdzaæ prawid³owo¶æ umocowania na dzieñ z³o¿enia oferty. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzaj±cym zgodno¶æ odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodno¶ci odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pe³nomocnictwa dokonuje notariusz lub mocodawca.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku, o którym mowa w pkt 5.7, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy (w szczególno¶ci § 9)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-21 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacj± wskazan± w SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.