Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00390620/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
- 2023/BZP 00399481/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZEGOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 32
1.5.2.) Miejscowość: Strzegowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 6794004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@strzegowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strzegowo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07447d56-5087-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063631/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup lamp ulicznych z własnym źródłem zasilania dla sołectw: Ignaczewo, Rydzyn Włościański, Chądzyny Krusze, Grabienice, Kuskowo Glinki, Czarnocinek, Dalnia, Chadzyny Kuski
1.2.8 Modernizacja oświetlenia zewnętrznego w Gminie Strzegowo (UG)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390620
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 213414,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
: Dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowościach: Dalnia, Ignacewo, Chądzyny Kuski, Chądzyny Krusze, Grabienice, Rydzyn Włościański, Czarnocinek, Kuskowo Glinki- dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowości Dalnia – 3 szt.,
- dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowości Ignacewo– 3 szt.,
- dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowości Chądzyny Kuski – 3 szt.,
- dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowości Chądzyny Krusze– 3 szt.,
- dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowości Grabienice– 3 szt.,
- dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowości Rydzyn Włościański– 3 szt.,
- dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowości Czarnocinek– 3 szt.,
- dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowości Kuskowo Glinki– 3 szt.,
Łącznie 24 szt. Zamawiający przed montażem lamp wskaże ostateczne miejsca lokalizacji oświetlenia ulicznego we wskazanych powyżej miejscowościach.
Wymagania dotyczące montażu oświetlenia ulicznego (dla obu Części):
Projektowany system oświetlenia hybrydowego składa się z następujących elementów:
• Słupa metalowego o min. wysokości 5 m od powierzchni zamocowania na betonowym fundamencie prefabrykowanym zakopanym w gruncie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
• Oprawy oświetleniowej, ulicznej z diodami LED - dwumodułowa ( 1 szt.) o mocy zmiennej od min. 20 W, montowane na min. wysokości 5 m od poziomu gruntu,
• Turbiny wiatrowej o mocy minimum 300W,
• Paneli fotowoltaicznych o mocy minimum 250 W,
• Fundamentu betonowego prefabrykowanego, dobranego do odciążenia słupa hybrydowego, spełniającego normę PN-EN 14991:2010, wg. systemu 2+,
• Kontrolera mikroprocesorowego do sterowania pracą elementów systemu (turbiną wiatrową, panelami fotowoltaicznymi, oprawą i akumulatorami).
• Akumulatora żelowego lub węglowego do instalacji hybrydowych min. 150 AH,
Wymagania dotyczące montażu oświetlenia ulicznego (dla obu Części):
Zakres zamówienia obejmuje również montaż lamp hybrydowych, w szczególności:
- wykonanie wykopów pod fundamenty,
- montaż akumulatora,
- montaż słupa wraz z montażem konstrukcji wsporczej do słupa,
- montaż turbiny wiatrowej, paneli fotowoltaicznych i opraw LED
- montaż sterownika lampy i jego programowanie,
- montaż uziemienia,
- uruchomienie i testowanie lampy.
Wymagania w zakresie innych cech:
- dostarczone lampy muszą być fabrycznie nowe,
- do oferowanych lamp należy załączyć stosowne certyfikaty i atesty wymagane przepisami prawa, instrukcję obsługi w języku polskim, listy punktów serwisowych oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
Niniejsze zamówienie w części 1 planowane jest do dofinansowania z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowiecki Instrument Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2023” – „Mazowsze dla Sołectw 2023”
2. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamawianych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
09331000-8 - Baterie słoneczne
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31121300-3 - Wiatrowe prądnice mocy
4.5.5.) Wartość części: 170731,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania na terenie gminy Strzegowo - 6 szt.Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego z własnym źródłem zasilania na terenie gminy Strzegowo – łącznie 6 szt.
Zamawiający przed montażem lamp wskaże ostateczne miejsca lokalizacji oświetlenia na terenie gminy Strzegowo.
Wymagania dotyczące montażu oświetlenia ulicznego (dla obu Części):
Projektowany system oświetlenia hybrydowego składa się z następujących elementów:
• Słupa metalowego o min. wysokości 5 m od powierzchni zamocowania na betonowym fundamencie prefabrykowanym zakopanym w gruncie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
• Oprawy oświetleniowej, ulicznej z diodami LED - dwumodułowa ( 1 szt.) o mocy zmiennej od min. 20 W, montowane na min. wysokości 5 m od poziomu gruntu,
• Turbiny wiatrowej o mocy minimum 300W,
• Paneli fotowoltaicznych o mocy minimum 250 W,
• Fundamentu betonowego prefabrykowanego, dobranego do odciążenia słupa hybrydowego, spełniającego normę PN-EN 14991:2010, wg. systemu 2+,
• Kontrolera mikroprocesorowego do sterowania pracą elementów systemu (turbiną wiatrową, panelami fotowoltaicznymi, oprawą i akumulatorami).
• Akumulatora żelowego lub węglowego do instalacji hybrydowych min. 150 AH,
Wymagania dotyczące montażu oświetlenia ulicznego (dla obu Części):
Zakres zamówienia obejmuje również montaż lamp hybrydowych, w szczególności:
- wykonanie wykopów pod fundamenty,
- montaż akumulatora,
- montaż słupa wraz z montażem konstrukcji wsporczej do słupa,
- montaż turbiny wiatrowej, paneli fotowoltaicznych i opraw LED
- montaż sterownika lampy i jego programowanie,
- montaż uziemienia,
- uruchomienie i testowanie lampy.
Wymagania w zakresie innych cech:
- dostarczone lampy muszą być fabrycznie nowe,
- do oferowanych lamp należy załączyć stosowne certyfikaty i atesty wymagane przepisami prawa, instrukcję obsługi w języku polskim, listy punktów serwisowych oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
2.Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamawianych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
09331000-8 - Baterie słoneczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31121300-3 - Wiatrowe prądnice mocy
4.5.5.) Wartość części: 42682,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174168,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236232,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174168,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo 3D Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540311321
7.3.3) Ulica: ul. Kijowska 20
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-703
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174168,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43025,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59058,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43025,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petra Energia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182094532
7.3.3) Ulica: ul. Sochaczewska 110
7.3.4) Miejscowość: Macierzysz
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43025,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-25PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
więcej: Baterie słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.