eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzegowoDostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania



Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZEGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 32

1.5.2.) Miejscowość: Strzegowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 6794004

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@strzegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strzegowo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07447d56-5087-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063631/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup lamp ulicznych z własnym źródłem zasilania dla sołectw: Ignaczewo, Rydzyn Włościański, Chądzyny Krusze, Grabienice, Kuskowo Glinki, Czarnocinek, Dalnia, Chadzyny Kuski

1.2.8 Modernizacja oświetlenia zewnętrznego w Gminie Strzegowo (UG)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390620

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 213414,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

: Dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowościach: Dalnia, Ignacewo, Chądzyny Kuski, Chądzyny Krusze, Grabienice, Rydzyn Włościański, Czarnocinek, Kuskowo Glinki
- dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowości Dalnia – 3 szt.,
- dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowości Ignacewo– 3 szt.,
- dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowości Chądzyny Kuski – 3 szt.,
- dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowości Chądzyny Krusze– 3 szt.,
- dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowości Grabienice– 3 szt.,
- dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowości Rydzyn Włościański– 3 szt.,
- dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowości Czarnocinek– 3 szt.,
- dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania w miejscowości Kuskowo Glinki– 3 szt.,

Łącznie 24 szt. Zamawiający przed montażem lamp wskaże ostateczne miejsca lokalizacji oświetlenia ulicznego we wskazanych powyżej miejscowościach.
Wymagania dotyczące montażu oświetlenia ulicznego (dla obu Części):
Projektowany system oświetlenia hybrydowego składa się z następujących elementów:
• Słupa metalowego o min. wysokości 5 m od powierzchni zamocowania na betonowym fundamencie prefabrykowanym zakopanym w gruncie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
• Oprawy oświetleniowej, ulicznej z diodami LED - dwumodułowa ( 1 szt.) o mocy zmiennej od min. 20 W, montowane na min. wysokości 5 m od poziomu gruntu,
• Turbiny wiatrowej o mocy minimum 300W,
• Paneli fotowoltaicznych o mocy minimum 250 W,
• Fundamentu betonowego prefabrykowanego, dobranego do odciążenia słupa hybrydowego, spełniającego normę PN-EN 14991:2010, wg. systemu 2+,
• Kontrolera mikroprocesorowego do sterowania pracą elementów systemu (turbiną wiatrową, panelami fotowoltaicznymi, oprawą i akumulatorami).
• Akumulatora żelowego lub węglowego do instalacji hybrydowych min. 150 AH,

Wymagania dotyczące montażu oświetlenia ulicznego (dla obu Części):

Zakres zamówienia obejmuje również montaż lamp hybrydowych, w szczególności:
- wykonanie wykopów pod fundamenty,
- montaż akumulatora,
- montaż słupa wraz z montażem konstrukcji wsporczej do słupa,
- montaż turbiny wiatrowej, paneli fotowoltaicznych i opraw LED
- montaż sterownika lampy i jego programowanie,
- montaż uziemienia,
- uruchomienie i testowanie lampy.

Wymagania w zakresie innych cech:
- dostarczone lampy muszą być fabrycznie nowe,
- do oferowanych lamp należy załączyć stosowne certyfikaty i atesty wymagane przepisami prawa, instrukcję obsługi w języku polskim, listy punktów serwisowych oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
Niniejsze zamówienie w części 1 planowane jest do dofinansowania z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowiecki Instrument Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2023” – „Mazowsze dla Sołectw 2023”

2. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamawianych robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

09331000-8 - Baterie słoneczne

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31121300-3 - Wiatrowe prądnice mocy

4.5.5.) Wartość części: 170731,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania na terenie gminy Strzegowo - 6 szt.

Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego z własnym źródłem zasilania na terenie gminy Strzegowo – łącznie 6 szt.
Zamawiający przed montażem lamp wskaże ostateczne miejsca lokalizacji oświetlenia na terenie gminy Strzegowo.

Wymagania dotyczące montażu oświetlenia ulicznego (dla obu Części):
Projektowany system oświetlenia hybrydowego składa się z następujących elementów:
• Słupa metalowego o min. wysokości 5 m od powierzchni zamocowania na betonowym fundamencie prefabrykowanym zakopanym w gruncie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
• Oprawy oświetleniowej, ulicznej z diodami LED - dwumodułowa ( 1 szt.) o mocy zmiennej od min. 20 W, montowane na min. wysokości 5 m od poziomu gruntu,
• Turbiny wiatrowej o mocy minimum 300W,
• Paneli fotowoltaicznych o mocy minimum 250 W,
• Fundamentu betonowego prefabrykowanego, dobranego do odciążenia słupa hybrydowego, spełniającego normę PN-EN 14991:2010, wg. systemu 2+,
• Kontrolera mikroprocesorowego do sterowania pracą elementów systemu (turbiną wiatrową, panelami fotowoltaicznymi, oprawą i akumulatorami).
• Akumulatora żelowego lub węglowego do instalacji hybrydowych min. 150 AH,

Wymagania dotyczące montażu oświetlenia ulicznego (dla obu Części):

Zakres zamówienia obejmuje również montaż lamp hybrydowych, w szczególności:
- wykonanie wykopów pod fundamenty,
- montaż akumulatora,
- montaż słupa wraz z montażem konstrukcji wsporczej do słupa,
- montaż turbiny wiatrowej, paneli fotowoltaicznych i opraw LED
- montaż sterownika lampy i jego programowanie,
- montaż uziemienia,
- uruchomienie i testowanie lampy.

Wymagania w zakresie innych cech:
- dostarczone lampy muszą być fabrycznie nowe,
- do oferowanych lamp należy załączyć stosowne certyfikaty i atesty wymagane przepisami prawa, instrukcję obsługi w języku polskim, listy punktów serwisowych oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.

2.Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamawianych robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

09331000-8 - Baterie słoneczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31121300-3 - Wiatrowe prądnice mocy

4.5.5.) Wartość części: 42682,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174168,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236232,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174168,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo 3D Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540311321

7.3.3) Ulica: ul. Kijowska 20

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-703

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174168,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-25

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43025,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59058,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43025,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petra Energia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182094532

7.3.3) Ulica: ul. Sochaczewska 110

7.3.4) Miejscowość: Macierzysz

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43025,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.