Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404262/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania na Międzynarodowych Targach Nieruchomości Expo Real 2024, w Monachium, Niemcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania na Międzynarodowych Targach Nieruchomości Expo Real 2024, w Monachium, Niemcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bfecfeb-5048-4586-8ed1-27b22ce05363
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.59 Kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania na Międzynarodowych Targach Nieruchomości Expo Real 2024, w Monachium, Niemcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404262
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.75.2024.SK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania na Międzynarodowych Targach Nieruchomości Expo Real, odbywających się w dniach 7-9 października 2024 r. w Monachium, Niemcy, polegająca na:
1) wykonaniu jednego projektu graficznego stoiska targowego Miasta Poznania (zwanego dalej „Projektem”) o powierzchni 24 m2. Plan hali, na której zlokalizowane będzie stoisko, stanowi załącznik nr 1 do umowy. Projekt musi zawierać:
a) logo Miasta Poznania zgodne z miejskim CI,
b) minimum dwa ekrany LED, o wymiarach nie mniejszych niż 36”. Na ekranach – równolegle – będą wyświetlane filmy promocyjne, prezentacje multimedialne oraz prezentacje w formie pdf. Ekrany powinny być wkomponowane w stoisko oraz mają być podłączone do urządzenia odtwarzającego ww. nagrania. Urządzenie odtwarzające i ich obsługę zapewnia Wykonawca,
c) miejsce na materiały promocyjne Miasta Poznania m.in. stojaki na materiały (minimum 3 szt.) i haczyki na smycze,
d) zapewnienie miejsc do rozmów – minimum 3 stoliki z minimum
3 krzesłami każdy;
e) zaplecze magazynowe,
f) żywe, zielone rośliny doniczkowe,
g) ladę informacyjną z 2 wysokimi krzesłami typu hoker; lada musi być zamykana na klucz (wymagane zapewnienie 2 kompletów kluczy),
h) miejsce na grafikę/wizualizację Zamawiającego (grafika zostanie dostarczona przez Zamawiającego po zawarciu umowy),
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ww. Projekt, podlegający ocenie zgodnie z pkt XI.2 SWZ, wraz z ofertą.
2) wykonaniu i dostawie zabudowy stoiska targowego zgodnego z Projektem,
3) wykonaniu instalacji elektrycznej oraz montażu oświetlenia stoiska,
4) ułożeniu pokrycia podłogi (panele) oraz zabezpieczeniu jej przed uszkodzeniem i zabrudzeniem do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego stoiska,
5) zaopatrzeniu stoiska w niezbędne przyłącza elektryczne oraz w odpowiednią liczbę gniazdek elektrycznych, w tym: gniazdko z listwą-przedłużaczem dla 3-5 wtyczek w ladzie informacyjnej zamykanej na klucz,
6) demontażu stoiska oraz usunięciu ze stoiska wszelkich dostarczonych przez Wykonawcę rzeczy niezwłocznie po zakończeniu imprezy targowej (nie później niż do 12.10.2024 r.),
7) zaprojektowaniu i wyposażeniu zaplecza magazynowego w regał lub regały umożliwiające ułożenie kartonów z materiałami promocyjnymi Zamawiającego, wieszaki na okrycie wierzchnie, lustro prostokątne, duży pojemnik na odpady, miejsce na małą lodówkę, miejsce na ladę na ekspres i czajnik (w tym zabezpieczenie przestrzeni powyżej lady, w której tworzyć się będzie para z czajnika i ekspresu), mały stolik i dwa krzesła dla obsługi cateringu. Zaplecze będzie zamykane na klucz (wymagane zapewnienie 2 kompletów kluczy),
8) zapewnieniu obsługi technicznej w czasie eksploatacji stoiska,
9) transporcie materiałów promocyjnych z siedziby Zamawiającego na miejsce wykonania zamówienia oraz transporcie pozostałych po targach materiałów do siedziby Zamawiającego,
10) zapewnieniu wejściówek osobom reprezentującym Wykonawcę na targach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98154,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110208,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110208,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konarski Bzowski sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252529317
7.3.3) Ulica: ul. Mieszka I 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-886
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110208,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-12INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- USŁUGA MEDYCYNY PRACY
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 160103 (opony); 150102 (opakowania PET, folia PET); 15 01 02, 20 01 39 (plastik twardy); 20 01 10 oraz 20 01 11 (odzież/tekstylia) pochodzących z trzech Punktów(...)
- Sukcesywne dostawy umundurowania i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego oraz pracowników transportu sanitarnego
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Dostawa oprogramowania
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 471 Opatówek-Rzymsko polegająca na budowie chodnika, zatok autobusowych w granicach istniejącego pasa drogowego na odcinku Tokary-Głuchów-Etap 5.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Danii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego i uczenia się przez całe życie (...)
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
więcej: Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.