eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-ZdrójSukcesywna dostawa materiałów szewnych oraz narzędzi chirurgicznych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju .



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów szewnych oraz narzędzi chirurgicznych dla SPZOZ – Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kraszewskiego 142

1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184732409

1.5.8.) Numer faksu: 184732700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpital-krynica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów szewnych oraz narzędzi chirurgicznych dla SPZOZ – Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53ec6ba9-6b1d-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025118/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.4 Dostawa produktów, sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szpital-krynica.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie
oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie
za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez
miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i
Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
3. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany
w ust.6 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do
zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W
formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki pocztowej lub skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie
korespondencja związana z postępowaniem.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym(rekomendowany format danych .doc, docx, .rtf, .pdf).
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/.
3. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie
wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.
4. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z
plikami stanowiącymi ofertę.
5. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert
6. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP
i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na mini
portalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XIX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ-ZP-271-45/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów szewnych oraz narzędzi chirurgicznych do SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Pakiet 1 - materiały szewne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
W przypadku pakietów 1,2,3,4,5,7,8,9

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium w całkowitej ocenie ofert
1 Cena ofertowa brutto (Kc) 60%
2 Ocena techniczna jakość (J) 40%
Sposób oceny ofert:
I. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (Po) zostanie obliczona na podstawie
wzoru:
Po = PKc + PJ
gdzie:
Po – całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa
brutto”
PJ – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Ocena techniczna jakość”
1) „Cena ofertowa brutto” (Kc)
Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 Pozostałe oferty zostaną ocenione według formuły:
PKc = (Kc min. : Kc oferty) x 60
PKc- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa brutto” Kc min. – cena brutto najtańszej oferty (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych) Kc oferty – cena brutto badanej oferty
2) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Ocena techniczna jakość” (J) zostanie obliczona wg następującego schematu:

OCENIANE PRAMETRY I ICH WAGA PUNKTOWA:

4. Wytrzymałość igły na odkształcenie i stępienie podczas szycia 1 – 5 pkt
5. Zabezpieczenie stabilności igły w imadle 1 – 5 pkt
6. Gładkie przejście igły w nitkę 1 – 5 pkt
7. Wytrzymałość nici na zerwanie 1 – 5 pkt
8. Przejście nitki przez tkanki 1 – 5 pkt
9. Trwałość połączenia igły z nitką 1 – 5 pkt
10. Brak tendencji do zaplątywania się nici 1 – 5 pkt
11. Łatwość, szybkość, bezpieczeństwo otwierania sterylnej saszetki 1 – 5 pkt
Maksymalna ilość punktów w kryterium jakość wynosi 40 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów szewnych oraz narzędzi chirurgicznych do SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Pakiet 2 - materiały szewne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
W przypadku pakietów 1,2,3,4,5,7,8,9

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium w całkowitej ocenie ofert
1 Cena ofertowa brutto (Kc) 60%
2 Ocena techniczna jakość (J) 40%
Sposób oceny ofert:
I. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (Po) zostanie obliczona na podstawie
wzoru:
Po = PKc + PJ
gdzie:
Po – całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa
brutto”
PJ – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Ocena techniczna jakość”
1) „Cena ofertowa brutto” (Kc)
Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 Pozostałe oferty zostaną ocenione według formuły:
PKc = (Kc min. : Kc oferty) x 60
PKc- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa brutto” Kc min. – cena brutto najtańszej oferty (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych) Kc oferty – cena brutto badanej oferty
2) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Ocena techniczna jakość” (J) zostanie obliczona wg następującego schematu:

OCENIANE PRAMETRY I ICH WAGA PUNKTOWA:

4. Wytrzymałość igły na odkształcenie i stępienie podczas szycia 1 – 5 pkt
5. Zabezpieczenie stabilności igły w imadle 1 – 5 pkt
6. Gładkie przejście igły w nitkę 1 – 5 pkt
7. Wytrzymałość nici na zerwanie 1 – 5 pkt
8. Przejście nitki przez tkanki 1 – 5 pkt
9. Trwałość połączenia igły z nitką 1 – 5 pkt
10. Brak tendencji do zaplątywania się nici 1 – 5 pkt
11. Łatwość, szybkość, bezpieczeństwo otwierania sterylnej saszetki 1 – 5 pkt
Maksymalna ilość punktów w kryterium jakość wynosi 40 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów szewnych oraz narzędzi chirurgicznych do SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Pakiet 3 - materiały szewne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
W przypadku pakietów 1,2,3,4,5,7,8,9

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium w całkowitej ocenie ofert
1 Cena ofertowa brutto (Kc) 60%
2 Ocena techniczna jakość (J) 40%
Sposób oceny ofert:
I. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (Po) zostanie obliczona na podstawie
wzoru:
Po = PKc + PJ
gdzie:
Po – całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa
brutto”
PJ – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Ocena techniczna jakość”
1) „Cena ofertowa brutto” (Kc)
Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 Pozostałe oferty zostaną ocenione według formuły:
PKc = (Kc min. : Kc oferty) x 60
PKc- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa brutto” Kc min. – cena brutto najtańszej oferty (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych) Kc oferty – cena brutto badanej oferty
2) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Ocena techniczna jakość” (J) zostanie obliczona wg następującego schematu:

OCENIANE PRAMETRY I ICH WAGA PUNKTOWA:

4. Wytrzymałość igły na odkształcenie i stępienie podczas szycia 1 – 5 pkt
5. Zabezpieczenie stabilności igły w imadle 1 – 5 pkt
6. Gładkie przejście igły w nitkę 1 – 5 pkt
7. Wytrzymałość nici na zerwanie 1 – 5 pkt
8. Przejście nitki przez tkanki 1 – 5 pkt
9. Trwałość połączenia igły z nitką 1 – 5 pkt
10. Brak tendencji do zaplątywania się nici 1 – 5 pkt
11. Łatwość, szybkość, bezpieczeństwo otwierania sterylnej saszetki 1 – 5 pkt
Maksymalna ilość punktów w kryterium jakość wynosi 40 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów szewnych oraz narzędzi chirurgicznych do SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Pakiet 4 - materiały szewne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
W przypadku pakietów 1,2,3,4,5,7,8,9

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium w całkowitej ocenie ofert
1 Cena ofertowa brutto (Kc) 60%
2 Ocena techniczna jakość (J) 40%
Sposób oceny ofert:
I. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (Po) zostanie obliczona na podstawie
wzoru:
Po = PKc + PJ
gdzie:
Po – całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa
brutto”
PJ – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Ocena techniczna jakość”
1) „Cena ofertowa brutto” (Kc)
Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 Pozostałe oferty zostaną ocenione według formuły:
PKc = (Kc min. : Kc oferty) x 60
PKc- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa brutto” Kc min. – cena brutto najtańszej oferty (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych) Kc oferty – cena brutto badanej oferty
2) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Ocena techniczna jakość” (J) zostanie obliczona wg następującego schematu:

OCENIANE PRAMETRY I ICH WAGA PUNKTOWA:

4. Wytrzymałość igły na odkształcenie i stępienie podczas szycia 1 – 5 pkt
5. Zabezpieczenie stabilności igły w imadle 1 – 5 pkt
6. Gładkie przejście igły w nitkę 1 – 5 pkt
7. Wytrzymałość nici na zerwanie 1 – 5 pkt
8. Przejście nitki przez tkanki 1 – 5 pkt
9. Trwałość połączenia igły z nitką 1 – 5 pkt
10. Brak tendencji do zaplątywania się nici 1 – 5 pkt
11. Łatwość, szybkość, bezpieczeństwo otwierania sterylnej saszetki 1 – 5 pkt
Maksymalna ilość punktów w kryterium jakość wynosi 40 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów szewnych oraz narzędzi chirurgicznych do SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Pakiet 5 - materiały szewne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
W przypadku pakietów 1,2,3,4,5,7,8,9

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium w całkowitej ocenie ofert
1 Cena ofertowa brutto (Kc) 60%
2 Ocena techniczna jakość (J) 40%
Sposób oceny ofert:
I. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (Po) zostanie obliczona na podstawie
wzoru:
Po = PKc + PJ
gdzie:
Po – całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa
brutto”
PJ – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Ocena techniczna jakość”
1) „Cena ofertowa brutto” (Kc)
Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 Pozostałe oferty zostaną ocenione według formuły:
PKc = (Kc min. : Kc oferty) x 60
PKc- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa brutto” Kc min. – cena brutto najtańszej oferty (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych) Kc oferty – cena brutto badanej oferty
2) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Ocena techniczna jakość” (J) zostanie obliczona wg następującego schematu:

OCENIANE PRAMETRY I ICH WAGA PUNKTOWA:

4. Wytrzymałość igły na odkształcenie i stępienie podczas szycia 1 – 5 pkt
5. Zabezpieczenie stabilności igły w imadle 1 – 5 pkt
6. Gładkie przejście igły w nitkę 1 – 5 pkt
7. Wytrzymałość nici na zerwanie 1 – 5 pkt
8. Przejście nitki przez tkanki 1 – 5 pkt
9. Trwałość połączenia igły z nitką 1 – 5 pkt
10. Brak tendencji do zaplątywania się nici 1 – 5 pkt
11. Łatwość, szybkość, bezpieczeństwo otwierania sterylnej saszetki 1 – 5 pkt
Maksymalna ilość punktów w kryterium jakość wynosi 40 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów szewnych oraz narzędzi chirurgicznych do SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Pakiet 6- materiały szewne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
W przypadku pakietu 6,10
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100%
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.
Kryterium CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)
➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów szewnych oraz narzędzi chirurgicznych do SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Pakiet 7 - materiały szewne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
W przypadku pakietów 1,2,3,4,5,7,8,9

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium w całkowitej ocenie ofert
1 Cena ofertowa brutto (Kc) 60%
2 Ocena techniczna jakość (J) 40%
Sposób oceny ofert:
I. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (Po) zostanie obliczona na podstawie
wzoru:
Po = PKc + PJ
gdzie:
Po – całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa
brutto”
PJ – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Ocena techniczna jakość”
1) „Cena ofertowa brutto” (Kc)
Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 Pozostałe oferty zostaną ocenione według formuły:
PKc = (Kc min. : Kc oferty) x 60
PKc- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa brutto” Kc min. – cena brutto najtańszej oferty (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych) Kc oferty – cena brutto badanej oferty
2) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Ocena techniczna jakość” (J) zostanie obliczona wg następującego schematu:

OCENIANE PRAMETRY I ICH WAGA PUNKTOWA:

4. Wytrzymałość igły na odkształcenie i stępienie podczas szycia 1 – 5 pkt
5. Zabezpieczenie stabilności igły w imadle 1 – 5 pkt
6. Gładkie przejście igły w nitkę 1 – 5 pkt
7. Wytrzymałość nici na zerwanie 1 – 5 pkt
8. Przejście nitki przez tkanki 1 – 5 pkt
9. Trwałość połączenia igły z nitką 1 – 5 pkt
10. Brak tendencji do zaplątywania się nici 1 – 5 pkt
11. Łatwość, szybkość, bezpieczeństwo otwierania sterylnej saszetki 1 – 5 pkt
Maksymalna ilość punktów w kryterium jakość wynosi 40 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów szewnych oraz narzędzi chirurgicznych do SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Pakiet 8 - materiały szewne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
W przypadku pakietów 1,2,3,4,5,7,8,9

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium w całkowitej ocenie ofert
1 Cena ofertowa brutto (Kc) 60%
2 Ocena techniczna jakość (J) 40%
Sposób oceny ofert:
I. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (Po) zostanie obliczona na podstawie
wzoru:
Po = PKc + PJ
gdzie:
Po – całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa
brutto”
PJ – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Ocena techniczna jakość”
1) „Cena ofertowa brutto” (Kc)
Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 Pozostałe oferty zostaną ocenione według formuły:
PKc = (Kc min. : Kc oferty) x 60
PKc- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa brutto” Kc min. – cena brutto najtańszej oferty (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych) Kc oferty – cena brutto badanej oferty
2) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Ocena techniczna jakość” (J) zostanie obliczona wg następującego schematu:

OCENIANE PRAMETRY I ICH WAGA PUNKTOWA:

4. Wytrzymałość igły na odkształcenie i stępienie podczas szycia 1 – 5 pkt
5. Zabezpieczenie stabilności igły w imadle 1 – 5 pkt
6. Gładkie przejście igły w nitkę 1 – 5 pkt
7. Wytrzymałość nici na zerwanie 1 – 5 pkt
8. Przejście nitki przez tkanki 1 – 5 pkt
9. Trwałość połączenia igły z nitką 1 – 5 pkt
10. Brak tendencji do zaplątywania się nici 1 – 5 pkt
11. Łatwość, szybkość, bezpieczeństwo otwierania sterylnej saszetki 1 – 5 pkt
Maksymalna ilość punktów w kryterium jakość wynosi 40 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów szewnych oraz narzędzi chirurgicznych do SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Pakiet 9 - materiały szewne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
W przypadku pakietów 1,2,3,4,5,7,8,9

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium w całkowitej ocenie ofert
1 Cena ofertowa brutto (Kc) 60%
2 Ocena techniczna jakość (J) 40%
Sposób oceny ofert:
I. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (Po) zostanie obliczona na podstawie
wzoru:
Po = PKc + PJ
gdzie:
Po – całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa
brutto”
PJ – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Ocena techniczna jakość”
1) „Cena ofertowa brutto” (Kc)
Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 Pozostałe oferty zostaną ocenione według formuły:
PKc = (Kc min. : Kc oferty) x 60
PKc- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „cena ofertowa brutto” Kc min. – cena brutto najtańszej oferty (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych) Kc oferty – cena brutto badanej oferty
2) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Ocena techniczna jakość” (J) zostanie obliczona wg następującego schematu:

OCENIANE PRAMETRY I ICH WAGA PUNKTOWA:

4. Wytrzymałość igły na odkształcenie i stępienie podczas szycia 1 – 5 pkt
5. Zabezpieczenie stabilności igły w imadle 1 – 5 pkt
6. Gładkie przejście igły w nitkę 1 – 5 pkt
7. Wytrzymałość nici na zerwanie 1 – 5 pkt
8. Przejście nitki przez tkanki 1 – 5 pkt
9. Trwałość połączenia igły z nitką 1 – 5 pkt
10. Brak tendencji do zaplątywania się nici 1 – 5 pkt
11. Łatwość, szybkość, bezpieczeństwo otwierania sterylnej saszetki 1 – 5 pkt
Maksymalna ilość punktów w kryterium jakość wynosi 40 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów szewnych oraz narzędzi chirurgicznych do SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Pakiet 10 - narzędzia chirurgiczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
W przypadku pakietu 6,10
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100%
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.
Kryterium CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)
➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
1) nie podlegają wykluczeniu
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.

2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę
z podmiotami udostępniającymi zasoby określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega
w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3. W Postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (ogłoszonej w Dzienniku Ustaw w dniu 15 kwietnia 2022 r.).
Ocena spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w ust. 3, zostanie dokonana zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie i dokumenty,
o których mowa w rozdz. IX ust 2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach,
o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2A do Specyfikacji
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
c) oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych

rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie

bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 4 do SWZ).

Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 4 do Specyfikacji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2B do Specyfikacji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis z numerami serii w języku polskim- dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załączniku nr 2 SWZ); Obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanego produktu,

b) dokumenty świadczące o dopuszczeniu do obrotu (odpowiednio):
1) deklaracja zgodności producenta,
2) certyfikat zgodności CE (jeżeli dotyczy),
3) zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
4) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r.
o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania,
5) próbka w zakresie pakietu nr 1 poz. 1 (3 sztuki), do pakietu nr 2 poz. 1 (3 sztuki), do pakietu nr 3 do poz. 19-25 (3 sztuki), do pakietu nr 4 do poz. 3-6 (3 sztuki) , do pakietu nr 5 do poz. 1 (3 sztuki), do pakietu nr 7 poz. 1 (3 sztuki), do pakietu nr 8 poz.1 (3 sztuki), do pakietu nr 9 poz.1 (3 sztuki), pakietu nr 10 poz. 2 (1 sztuka).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis z numerami serii w języku polskim- dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załączniku nr 2 SWZ); Obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanego produktu,

b) dokumenty świadczące o dopuszczeniu do obrotu (odpowiednio):
1) deklaracja zgodności producenta,
2) certyfikat zgodności CE (jeżeli dotyczy),
3) zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
4) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r.
o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania,
5) próbka w zakresie pakietu nr 1 poz. 1 (3 sztuki), do pakietu nr 2 poz. 1 (3 sztuki), do pakietu nr 3 do poz. 19-25 (3 sztuki), do pakietu nr 4 do poz. 3-6 (3 sztuki) , do pakietu nr 5 do poz. 1 (3 sztuki), do pakietu nr 7 poz. 1 (3 sztuki), do pakietu nr 8 poz.1 (3 sztuki), do pakietu nr 9 poz.1 (3 sztuki), pakietu nr 10 poz. 2 (1 sztuka).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) formularz ofertowy ogólny (załącznik nr 1 do SWZ),
b) szczegółowa oferta cenowa (załącznik nr 2 do SWZ),
UWAGA! W przypadku nie dołączenia do Oferty „Szczegółowej Oferty Cenowej”, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy,
c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w rozdz. IX Specyfikacji) (załącznik nr 2A, 2B, nr 4 do SWZ)
d) dokumenty wskazane w rozdz. X Specyfikacji (jeśli dotyczy),
e) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,
f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika
do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (ogłoszonej w Dzienniku Ustaw w dniu 15 kwietnia 2022 r.).
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 5),
c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 7 lit. b),
d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów potwierdzających, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego
na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 454 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę można złożyć

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-01 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.