Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00389780/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa figur bojowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.16wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa figur bojowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5e40e1a-3787-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025655/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa figur bojowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389780
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 236/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I: dostawa figur bojowych z blachy. Figury z blachy służą do pozora-cji celu w szkoleniu żołnierzy w wykrywaniu i niszczeniu celów podczas ćwi-czeń taktycznych, strzelań szkolnych i bojowych oraz rejestracji trafień. Funk-cję tą wykonuje poprzez czujnik trafień działający na zasadzie bezwładno-ściowej. Uderzenie pocisku w figurę wprowadza ją w drgania, co z kolei powo-duje chwilowe rozwarcie styków czujnika i przekazanie sygnału do układu wykonawczego sterującego opuszczaniem figury przez podnośnik, oraz spo-wodowanie zadziałania informacji zwrotnej o trafieniu. Miejsce dostawy - 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy – magazyn BUCIERZ (ok. 3 km od m. Oleszno).Ilość - 660 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: Załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze
4.5.5.) Wartość części: 458117,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II: dostawa kontaktowych figur bojowych . Służą do pozoracji celu w szkoleniu żołnierzy w wykrywaniu i niszczeniu celów podczas ćwiczeń tak-tycznych, strzelań szkolnych i bojowych. Przeznaczona jest do rejestracji tra-fień. Funkcję tą wykonuje poprzez chwilowe zwarcie przez pocisk przedniej i tylnej ścianki, powodując chwilowy przepływ impulsu elektrycznego, oraz przekazanie sygnału na układ wykonawczy sterujący opuszczaniem figury przez podnośnik, oraz spowodowanie zadziałania informacji zwrotnej o tra-fieniu.Ilość -90 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: Załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze
4.5.5.) Wartość części: 23796,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE III: dostawa termalnych figur bojowych. Figury termalne służą do po-zoracji celu w szkoleniu żołnierzy w wykrywaniu i niszczeniu celów podczas ćwiczeń taktycznych, strzelań szkolnych i bojowych głównie w warunkach nocnych przy użyciu kamer termowizyjnych zainstalowanych na sprzęcie bo-jowym. Urządzenie jest integralną częścią figur bojowych i stosowane jest, ja-ko nakładka grzewcza na figurę bojową tego samego numeru. Posiada zwartą budowę umożliwiającą emisję promieniowania cieplnego w kierunku strzela-jącego (obserwatora).Ilość -280 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: Załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze
4.5.5.) Wartość części: 77666,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzuca ofertę w przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium. Powyższe potwierdza również opinia Urzędu Zamówień Publicznych dostępna na stronie https://uzp.gov.pl.
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), dalej ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie na: Zadanie 1 : dostawa figur bojowych z blachy tryb postępowania: podstawowy zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy PZP z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 1605), zwaną dalej ustawą Pzp, wartość zamówienia nie przekracza kwot, o których mowa w art. 3 ustawy Pzp; ogłoszonego w BZP pod nr: 2024/BZP 00389780/01 w dniu 01.07.2024 r.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20489,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29059,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20489,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne "HALSTAR" Halina Cieślak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8540013766
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 10
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20489,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93603,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131425,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93603,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IBKOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221069889
7.3.3) Ulica: ul. Sejmikowa 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-602
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HALINA CIEŚLAK "HALSTAR"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDL.-PROD.
jakie przetargi wygrała firma
HALINA CIEŚLAK "HALSTAR"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDL.-PROD.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93603,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI OLESZNO
więcej: przetargi OLESZNO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.