eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlesznoDostawa figur bojowych



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa figur bojowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1

1.5.2.) Miejscowość: Oleszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.16wog.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa figur bojowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5e40e1a-3787-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025655/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa figur bojowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389780

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 236/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE I: dostawa figur bojowych z blachy. Figury z blachy służą do pozora-cji celu w szkoleniu żołnierzy w wykrywaniu i niszczeniu celów podczas ćwi-czeń taktycznych, strzelań szkolnych i bojowych oraz rejestracji trafień. Funk-cję tą wykonuje poprzez czujnik trafień działający na zasadzie bezwładno-ściowej. Uderzenie pocisku w figurę wprowadza ją w drgania, co z kolei powo-duje chwilowe rozwarcie styków czujnika i przekazanie sygnału do układu wykonawczego sterującego opuszczaniem figury przez podnośnik, oraz spo-wodowanie zadziałania informacji zwrotnej o trafieniu. Miejsce dostawy - 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy – magazyn BUCIERZ (ok. 3 km od m. Oleszno).
Ilość - 660 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: Załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze

4.5.5.) Wartość części: 458117,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE II: dostawa kontaktowych figur bojowych . Służą do pozoracji celu w szkoleniu żołnierzy w wykrywaniu i niszczeniu celów podczas ćwiczeń tak-tycznych, strzelań szkolnych i bojowych. Przeznaczona jest do rejestracji tra-fień. Funkcję tą wykonuje poprzez chwilowe zwarcie przez pocisk przedniej i tylnej ścianki, powodując chwilowy przepływ impulsu elektrycznego, oraz przekazanie sygnału na układ wykonawczy sterujący opuszczaniem figury przez podnośnik, oraz spowodowanie zadziałania informacji zwrotnej o tra-fieniu.
Ilość -90 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: Załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze

4.5.5.) Wartość części: 23796,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE III: dostawa termalnych figur bojowych. Figury termalne służą do po-zoracji celu w szkoleniu żołnierzy w wykrywaniu i niszczeniu celów podczas ćwiczeń taktycznych, strzelań szkolnych i bojowych głównie w warunkach nocnych przy użyciu kamer termowizyjnych zainstalowanych na sprzęcie bo-jowym. Urządzenie jest integralną częścią figur bojowych i stosowane jest, ja-ko nakładka grzewcza na figurę bojową tego samego numeru. Posiada zwartą budowę umożliwiającą emisję promieniowania cieplnego w kierunku strzela-jącego (obserwatora).
Ilość -280 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: Załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze

4.5.5.) Wartość części: 77666,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzuca ofertę w przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium. Powyższe potwierdza również opinia Urzędu Zamówień Publicznych dostępna na stronie https://uzp.gov.pl.
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), dalej ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie na: Zadanie 1 : dostawa figur bojowych z blachy tryb postępowania: podstawowy zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy PZP z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 1605), zwaną dalej ustawą Pzp, wartość zamówienia nie przekracza kwot, o których mowa w art. 3 ustawy Pzp; ogłoszonego w BZP pod nr: 2024/BZP 00389780/01 w dniu 01.07.2024 r.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20489,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29059,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20489,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne "HALSTAR" Halina Cieślak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8540013766

7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 10

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20489,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93603,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131425,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93603,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IBKOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221069889

7.3.3) Ulica: ul. Sejmikowa 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-602

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93603,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.