Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00410691/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ I PLACÓWEK W GNIEŹNIE, KŁECKU, MOGILNIE ORAZ STRZELNIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzemeszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Henryka Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Trzemeszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-240
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@trzemeszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzemeszno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3d4d945-9dd1-4076-a1f7-ea499b75edcd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ I PLACÓWEK W GNIEŹNIE, KŁECKU, MOGILNIE ORAZ STRZELNIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3d4d945-9dd1-4076-a1f7-ea499b75edcd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081579/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w Gnieźnie, Kłecku, Mogilnie, Szerzawach oraz Strzelnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410691
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 334959,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:dla części I i II Przedmiotem przetargu jest dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych, wykazu liczby dzieci i uczniów kursami w roku szkolny 2024/25, od dnia 02.09.2024 r. do dnia 27.06.2025 r. w dniach nauki szkolnej.
Część I. Zakłada się, że dowóz odbywać się będzie na następujących trasach:
1. miejscowość: Kłecko
- Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Kłecku, ul. Gnieźnieńska 7, 62-271 Kłecko dowóz
w dniach nauki szkolnej busem o pojemności do 7 osób wraz z opiekunem w czasie dowozu i odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsc zamieszkania z miejscowości: Trzemeszno, Ławki, Niewolno: 45 km
Miejscowość L. dzieci
Ławki 2
Trzemeszno 1
Niewolo 1
Razem: 4
2. miejscowość: Gniezno
a) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 2 w Gnieźnie , ul. Powstańców Wlkp. 16
b) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy Nr 1 w Gnieźnie, ul. Żwirki i Wigury 27;
dowóz w dniach nauki szkolnej autobusem o pojemności do 24 osób wraz z opiekunem w czasie dowozu i odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsc zamieszkania w dwóch turach.
z miejscowości: Ochodza, Kruchowo, Trzemeszno: 34 km
a)
Miejscowość L. dzieci
Trzemeszno 7
Ochodza 1
Razem: 13
b)
Miejscowość L. dzieci
Kruchowo 1
Trzemeszno 1
Razem: 2
3. miejscowość: Mogilno
a) Przedszkole Nr 3 w Mogilnie , ul. Marii Konopnickiej 15A;
b) Niepubliczne Przedszkole „Niebieska Przystań” ul. Marii Konopnickiej 20B;
dowóz w dniach nauki szkolnej busem o pojemności do 7 osób wraz z opiekunem w czasie dowozu i odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsc zamieszkania
z miejscowości: Bieślin, Trzemeszno; 23 km
a)
Miejscowość L. dzieci
Bieślin 1
Trzemeszno 1
Razem: 2
b)
Miejscowość L. dzieci
Trzemeszno 1
Razem: 1
Liczba dowożonych dzieci i uczniów
Uwaga: liczba dzieci i uczniów może ulec zmianie w przypadku zapisania do szkół dotychczas niezapisanych dzieci, które zostaną zapisane do końca roku szkolnego.
Aktualny wykaz dzieci i uczniów zostanie udostępniony Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
Dla części I i II zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320)), osoby wykonujące następujące czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia:
- kierowcy, opiekunowie.
Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie dotyczące zatrudnienia pracowników na umowę o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę tych wymagań, oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, zawarte są w projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 292682,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:dla części I i II Przedmiotem przetargu jest dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych, wykazu liczby dzieci i uczniów kursami w roku szkolny 2024/25, od dnia 02.09.2024 r. do dnia 27.06.2025 r. w dniach nauki szkolnej.
Część II. Zakłada się, że dowóz odbywać się będzie na następującej trasie:
1. miejscowość: Strzelno
Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Strzelnie , ul. Parkowa 10, 88-320 Strzelno dowóz z miejsca zamieszkania do Ośrodka w dniach nauki szkolnej busem o pojemności do 7 osób wraz z opiekunem w czasie dowozu i odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsc zamieszkania z miejscowości: Wydartowo; 30 km
Miejscowość L. dzieci
Wydartowo 2
Razem: 2
Liczba dowożonych dzieci i uczniów
Uwaga: liczba dzieci i uczniów może ulec zmianie w przypadku zapisania do szkół dotychczas niezapisanych dzieci, które zostaną zapisane do końca roku szkolnego.
Aktualny wykaz dzieci i uczniów zostanie udostępniony Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
Dla części I i II zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320)), osoby wykonujące następujące czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia:
- kierowcy, opiekunowie.
Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie dotyczące zatrudnienia pracowników na umowę o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę tych wymagań, oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, zawarte są w projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 42276,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 401040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 401040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo - Usługowe Jacek Przybylski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5570004090
7.3.3) Ulica: 22 Stycznia 3/2
7.3.4) Miejscowość: Trzemeszno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-240
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe Jacek Przybylski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe Jacek Przybylski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 401040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo - Handlowo-Usługowe Stark Robert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571180854
7.3.3) Ulica: Kasprowicza 33
7.3.4) Miejscowość: Strzelno
7.3.5) Kod pocztowy: 88-320
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Stark Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
Robert Stark Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TRZEMESZNO
więcej: przetargi TRZEMESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu dla osób niepełnosprawnych z terenu gminy Barczewo do Środowiskowego Domu Samopomocy oraz na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu
- "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej w okresie od 02 stycznia 2025 roku do 26 czerwca 2025 roku"
- "Usługa cateringu dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi w Jędrzychowie"
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Bystrzyca Kłodzka do placówek oświatowych w 2025 r.
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2025 roku
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.