Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zadania: „Bieżące utrzymanie DW (...) z podziałem na 8 części: część D: Powiat
Lubliniecki (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276303005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lechicka 24
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-609
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jendrzejek@zdw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw.katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zadania: „Bieżące utrzymanie DW (...) z podziałem na 8 części: część D: PowiatLubliniecki (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64959cb8-cbec-4365-9d79-078fe1988c9f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043208/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zadania: „Bieżące utrzymanie DW (...) z podziałem na 8 części: część D: Powiat Lubliniecki (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441520
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w dniu 14.06.2021 r. w trybie przetargu nieograniczonego wszczął postępowanie na:
BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH POLEGAJĄCE NA WYKONANIU ROBÓT BUDOWLANYCH,
ZIMOWEGO UTRZYMANIA ORAZ PIELĘGNACJI I UTRZYMANIU ZIELENI Z PODZIAŁEM NA 8 CZĘŚCI :
CZĘŚĆ A – POWIAT BĘDZIŃSKI DW 910, DW 913
CZĘŚĆ B – POWIAT BIERUŃSKO – LĘDZIŃSKI DW 780, DW 931, DW 934
CZĘŚĆ C - POWIAT CIESZYŃSKI I BIELSKI DW 937, DW 938, DW 941, DW 942, DW 943, DW 944
CZĘŚĆ D – POWIAT LUBLINIECKI DW 789, DW 905, DW 906, DW 907, DW 908
CZĘŚĆ E – POWIAT MIKOŁOWSKI DW 925, DW 926, DW 927, DW 928
CZĘŚĆ F – POWIAT TARNOGÓRSKI DW 789, DW 907, DW 908, DW 911, DW 912,
CZĘŚĆ G – POWIAT WODZISŁAWSKI DW 937, DW 930, DW 932, DW 933, DW 936
CZĘŚĆ H – POWIAT ŻYWIECKI DW 781, DW 945, DW 946, DW 948, DW 942.
W dniu 18.06.2021 zamieścił na stronie prowadzonego postępowania opublikowane ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/S 117-304047 (...) Ciąg dalszy uzasadnienia w SEKCJA VI INFORMACJE DODATKOWE
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WD-D/W/240712/3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 341427,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie dróg wojewódzkich województwa śląskiego administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach, poprzez bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich polegające na wykonywaniu robót budowlanych oraz pielęgnacji i utrzymania zieleni na terenie powiatu - Powiat lubliniecki DW 789, DW 905, DW 906, DW 907 i DW 908.
Szczegóły realizacji zamówienia zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Przedmiarach, które stanowią załącznik do zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO – USŁUGOWE „LARIX” SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240865033
7.3.3) Ulica: KLONOWA 11
7.3.4) Miejscowość: LUBLINIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 401365,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Szczegóły w pkt 29 SWZ.” W ww. p. SWZ zapisano, iż: ”Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP. przedmiot: frezowanie nawierzchni bitumicznej, remont cząstkowy, wielkopowierzchniowe remonty nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe mieszanka emulsyjno-grysową, wykonanie
poboczy, oczyszczanie rowów i przepustów, regulacja studzienek, oznakowanie pionowe i poziome, koszenie, wycinka drzew, pielęgnacja zieleni, zimowe utrzymanie; wielkość lub zakres: zgodnie z załączonym przedmiarem robót dla poszczególnych Części stanowiący załącznik do niniejszego postępowania; warunki na jakich zostanie udzielone
zamówienie: warunkiem zamówienia jest zagwarantowanie środków finansowych na ten cel.
Niniejsze zamówienie podyktowane jest koniecznością prowadzania bieżącego utrzymania (robót budowlanych i utrzymania zieleni) na terenie powiatu Lublinieckiego.
Po przeprowadzeniu analizy finansowej istnieje ryzyko wyczerpania środków finansowych w powiecie Lublinieckim.
W ramach bieżącego utrzymania będą prowadzone prace interwencyjne i utrzymaniowe polegające na zapewnieniu ciągłości nawierzchni oraz zapewnieniu bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Ze względu na liczne ubytki i spękania nawierzchni jezdni, będą wykonywane roboty budowlane związane z remontem cząstkowym polegające na
wymianie warstwy ścieralnej, naprawie nawierzchni jezdni. Ponadto prowadzone będą prace związane z czyszczeniem nawierzchni i poboczy, usuwaniem i utylizacją martwych zwierząt, utrzymaniem oraz pielęgnacją zieleni.
Zamawiający przewidział wykonanie zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ramach postępowania przetargowego dotyczącego zadania podstawowego, jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- "Budowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 603 w miejscowości Straszków"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.