eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynBudowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Franciszka Kujawińskiego w Górkach Dużych



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Franciszka Kujawińskiego w Górkach Dużych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82 wew. 42

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Franciszka Kujawińskiego w Górkach Dużych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bea888c4-2c95-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219594/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Franciszka Kujawińskiego w Górkach Dużych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369495

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przyszkolnej hali sportowej przy Szkole Podstawowej im. Franciszka Kujawińskiego w Górkach Dużych w ramach „Programu budowy przyszkolnych hal sportowych na 100 lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich” - OLIMPIA 2023, wraz z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej na ścieki, na nieruchomości położonej przy ul. Jutroszewskiej 17, w miejscowości Górki Duże, działka nr ewid. 157/1, obręb 5, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Roboty należy prowadzić zgodnie z Decyzją Starosty Łódzkiego Wschodniego Nr 176/2024
z dnia 23.04.2024 roku zatwierdzającą projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno - budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę.
2. Szczegółowy zakres prac i wyposażenia obiektu został określony w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiarach robót.
3. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w dwóch etapach, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa poniżej, w tym:
- I etap, którego zakres stanowi do 70 % wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie więcej niż 1 515 060,00 zł brutto, z terminem realizacji do dnia 12 grudnia 2024 r.,
- II etap stanowiący pozostały do realizacji zakres zamówienia (ok. 30%), do wykonania w terminie do dnia 30 maja 2025 r.
Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu uzgodniony uprzednio z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia (zwany dalej „Harmonogramem”). Szczegółowy Harmonogram musi określać termin realizacji przedmiotowego zamówienia (tj. zakończenie I etapu realizacji max. do dnia 12 grudnia 2024 r.; zakończenie II etapu realizacji czyli pozostałego zakresu zamówienia w terminie max. do dnia 30 maja 2025 r.), zakres wykonanych robót wraz z określeniem ich wartości, zgodnie z podziałem na: I etap – do 70 % wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie więcej niż 1 515 060,00 zł brutto, II etap – ok. 30 % wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Wypłata I transzy wynagrodzenia nastąpi po zakończeniu wydzielonego zgodnie z ww. podziałem zakresu rzeczowego w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, a wypłata II (końcowej) transzy nastąpi po zakończeniu realizacji zamówienia. Wysokość wypłat transz wynagrodzenia Wykonawcy nie może przekroczyć wartości zakresów rzeczywiście wykonanych w ramach transz. Wykonawca ma prawo do powoływania się na Harmonogram, począwszy od dnia, w którym został on zatwierdzony. Zmiana Harmonogramu nie niosąca za sobą zmiany terminu zakończenia robót nie jest zmianą istotną i wymaga jedynie pisemnej akceptacji przedłożonego Harmonogramu przez Zamawiającego.
4. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych:
1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, związanych z odwodnieniem, robót nawierzchniowych, towarzyszących, wykończeniowych, związanych z oznakowaniem, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
3) Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego placu budowy Wykonawca ponosi, aż do chwili protokolarnego odbioru końcowego, odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za przekazany teren budowy oraz za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie umowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób gwarantujący ciągłe funkcjonowanie obiektu oświaty oraz zminimalizowanie ograniczeń i uciążliwości związanych
z wykonywanymi pracami.
5) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, odpowiedniego wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz odpowiedniego zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich
w przypadku ich dostępności.
6) W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia.
7) Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
8) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż.
9) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi - w 3 egz.
10) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz.
w formie papierowej.
11) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają Wykonawcę.
12) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zadania.
13) Uzyskanie na swój koszt wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa decyzji administracyjnych, zaświadczeń, oświadczeń, uzgodnień czy też innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i przekazania obiektu do użytkowania wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych.
14) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania.
15) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac.
16) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego.
17) Wykonanie zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia zgodnie z wydanymi warunkami przez gestorów sieci. Pisemne powiadomienie o przystąpieniu do robót gestorów sieci i uzbrojenia technicznego oraz uzgodnienie sposobu zabezpieczenia uzbrojenia kolidującego z realizowaną inwestycją.
18) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. Zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, budowlanych ponosi w całości Wykonawca.
19) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań, atestów, certyfikatów itp.
20) Wykonawca zobowiązuje się do informowania pisemnie Zamawiającego, za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego:
a/ o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, na tą okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość (wg stawek cen z kosztorysu ofertowego),
b/ o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót oraz do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.
21) Wykonawca umożliwi wstęp na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
22) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji umowy i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli organów kontrolnych, zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, w toku jej realizacji oraz przez okres 5 lat od dokonania ostatniej płatności.
23) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca.
24) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową, Decyzji Starosty Łódzkiego Wschodniego Nr 176/2024 z dnia 23.04.2024 roku zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę przyszkolnej hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Górkach Dużych w ramach projektu „Olimpia: wraz z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej na ścieki, na nieruchomości położonej przy ul. Jutroszewskiej 17, w miejscowości Górki Duże, działka nr ewid. 157/1, obręb 5, gm. Tuszyn i innych wraz z poniesieniem kosztów opłat z nich wynikających.
25) Sporządzenie planu BIOZ.
26) Sporządzenie instrukcji obsługi wraz ze schematami oraz regulaminów, o ile wymagają tego przepisy.
27) Wystąpienie z upoważnienia Zamawiającego, uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu pozwolenia na użytkowanie obiektu od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, ze wszystkimi związanymi z tym pozwoleniami i decyzjami, jak również poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych.
28) W okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot umowy, Zamawiający wymaga prowadzenia serwisu przez Wykonawcę w ramach zaproponowanej ceny za wykonanie całości zadania. W zakresie prowadzenia serwisu zawierają się wszystkie czynności związane z okresowymi przeglądami zainstalowanych urządzeń i wymianą niezbędnych ich elementów w celu zachowania pełnego okresu gwarancyjnego. Przeglądy należy potwierdzić protokołem. Koszty przeglądów obciążać będą Wykonawcę. Prace nieujęte w dokumentacji projektowej należy ująć w kosztorysie ofertowym.
29) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na ścianie frontowej, nad drzwiami wejściowymi do obiektu będącego efektem realizacji zadania, tablicy z logo Programu dostępnym na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/program-olimpia--program-budowy-przyszkolnych-hal-sportowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2193994,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2193994,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowal Artur Zakład Remontowo - Budowlany

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7712495131

7.3.3) Ulica: ul. Główna 37

7.3.4) Miejscowość: Czarnocin

7.3.5) Kod pocztowy: 97-318

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2193994,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.