eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcBudowa infrastruktury rekreacyjnej na działce o nr ewid. 60 obręb Białyszewo, gmina Sierpc



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury rekreacyjnej na działce o nr ewid. 60 obręb Białyszewo, gmina Sierpc

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierpc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Biskupa Floriana 4

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 275 57 01

1.5.8.) Numer faksu: 24 275 57 01 w. 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gmina.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sierpc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efc59455-06cd-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury rekreacyjnej na działce o nr ewid. 60 obręb Białyszewo, gmina Sierpc

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efc59455-06cd-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051758/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa infrastruktury rekreacyjnej na działce o nr ewid. 60 obręb ewid. Białyszewo, gmina Sierpc

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach poddziałania 19.2. "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, wdrażanej przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Sierpeckie Partnerstwo".

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383842

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
„Budowa infrastruktury rekreacyjnej na działce o nr ewid. 60
obręb ewid. Białyszewo, gmina Sierpc”.

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp, został opisany za pomocą
Opracowania Technicznego do zgłoszenia robót oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej
Wykonania i Odbioru Robót (SST) /załączniki nr 11-12 do SWZ/.

2.2. Zamierzenie budowlane obejmuje budowę placu rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą
na działce o nr ew.60, obręb Białyszewo, gmina Sierpc. Roboty będą polegały na dostawie
i montażu urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej oraz lamp solarnych i urządzeń małej
architektury w miejscu istniejącego ogrodzonego placu zabaw.

2.3. Przewiduje się wykonanie następujących robót:
2.3.1. Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw:
• hamak sprawnościowy - ilość szt. 1,
• zestaw Kosmo - ilość szt. 1,
• zestaw street Kids - ilość szt. 1,
• regulamin - ilość szt.1,
• karuzela platforma fi 1500 H4 - ilość szt. 1,
• huśtawka łańcuchowa puls swing - ilość szt.1,
• zestaw zabawowy nr 2 - ilość szt.1,
• bujak pieski ważka - ilość szt. 1,
• huśtawka wagowa metalowa - ilość szt. 1,
• lampa solarna typ parkowy - ilość szt. 3,
• ławka solarna - ilość szt. 1,
• kosz na śmieci do segregacji - ilość szt. 1,
• kosz na śmieci - ilość szt. 3,
• ławki - ilość szt. 4.
2.3.2. Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej:
• urządzeni jeździec/Narciarz - ilość szt.1,
• urządzenie Orbitrek - ilość szt. 1,
• urządzenie wyciąg i rower - ilość szt. 1,
• regulamin - ilość szt. 1.
2.3.3. Roboty zmienne:
• Przesianie istniejącego piasku nawierzchni montażu urządzeń placu zabaw i ewentualne jego uzupełnienie do wymaganej grubości dla nawierzchni bezpiecznej tj. minimum 30 cm po wybudowaniu urządzeń.
2.3.4. Zabezpieczenie terenu robót i roboty towarzyszące.

3. Postanowienia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ tj. określony jest
w opracowaniu technicznym do zgłoszenia robót, przedmiarze robót oraz w Szczegółowej
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (SST). Przedmiar robót ma charakter
jedynie informacyjny i jest wyłącznie pomocniczy przy wycenie oferty. Obowiązuje
opracowanie techniczne i SST.
3.2. Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje o przedmiocie zamówienia co do ryzyka,
trudności i wszelkich innych okoliczności, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz
podpisania umowy.
3.3. Niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia opisuje przedmiot zamówienia w sposób
wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia,
sprawdzenia warunków terenu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących
przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania informacji przydatnych do przygotowania oferty
Zamawiający zaleca dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej w terenie. Koszt ewentualnej wizji
lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający informuje jednocześnie, iż zalecana wizja lokalna
nie stanowi wiążącego elementu SWZ w rozumieniu art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
3.4. Roboty ujęte w opracowaniu technicznym oraz przedmiarze robót, a nie ujęte w wycenie oferty,
nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą dodatkowo finansowane przez
Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

37535100-8 - Huśtawki

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226935,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325581,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226935,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GOLD-SPRING MARZANNA BYBER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691073210

7.3.3) Ulica: Lipowa

7.3.4) Miejscowość: Żuromin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226935,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.