Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00315459/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
- 2023/BZP 00324611/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-25
- 2023/BZP 00383954/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-06
- 2023/BZP 00455684/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632331638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Września
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: (61)436-23-59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puk.wrzesnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://puk.wrzesnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puk_wrzesnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zbieranie odpadów inne niż niebezpieczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93ece205-2623-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315459
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUK 2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3877946,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych we Wrześni w systemie zaprojektuj i wybuduj, na terenie którego zbierane i magazynowane będą odpady komunalne, dostarczone przez mieszkańców Gminy Września.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania, uzyskania wszelkich niezbędnych zgód, wybudowania i wyposażenia punktu zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU), stanowiącym załącznik do specyfikacji warunków zamówienia, uwzględniając planowany cel i funkcje przedsięwzięcia, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), normami i zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej.
3. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności:
1)sporządzenie dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z Programu Funkcjonalno Użytkowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20.12.2021 r. (Dz.U.2021.2454) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
2)uzyskania na etapie przygotowania projektu budowlanego akceptacji Zamawiającego,
3)zapewnienie koordynacji między wszystkimi branżami zarówno na etapie projektowania, jak i wykonawstwa,
4)uzyskania wszelkich ostatecznych zezwoleń, decyzji, uzgodnień, opinii wymaganych przez prawo niezbędnych do pełnego wykonania Umowy i poniesienie kosztów ich uzyskania w ramach wynagrodzenia, określonego w ofercie,
5)uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno- budowlanych określonych we właściwych przepisach, o ile są wymagane, chyba że stanowią one część Dokumentacji Zamawiającego. W przypadku nieuzyskania odstępstw od przepisów techniczno- budowlanych Wykonawca ma obowiązek wykonać Prace Projektowe zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi i budowlanymi,
w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie,
6)pełnienie nadzoru autorskiego,
7)wykonanie robót budowlanych w zakresie wynikającym z opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej,
8)sporządzenia w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie ostatecznych/-ej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania przedmiotu Umowy i jego użytkowania
9)dostawa niezbędnego, kompletnego wyposażenia, rzeczy, sprzętu i urządzeń wraz z ich montażem, zainstalowaniem i uruchomieniem,
10)montaż wyposażenia i rzeczy,
11)przedstawienie Zamawiającemu wszelkich dokumentów i informacji niezbędnych do rozliczenia Inwestycji zgodnie z klasyfikacją środków trwałych – z jednoczesnym sklasyfikowaniem tych środków w formie odrębnego zestawienia.
4. Przewidywany zakres robót budowlanych:
1)powierzchnie utwardzone o nawierzchni z betonowej kostki brukowej bezfazowej lub powierzchni betonowych, z odpowiednią podbudową dostosowaną do planowanego obciążenia ruchem, o powierzchni 2000-2100 m2;
2) chodniki – ciągi piesze utwardzone betonową kostką brukową, o powierzchni 80-90 m2;
3) częściowo zadaszona, dwupoziomowa rampa rozładunkowa dla pojazdów osobowych i ciężarowych wraz z wagą oraz wiatą o powierzchni ok. 240-250 m2;
4) magazyn ZSEE oraz punkt przygotowania do ponownego użycia – remont i doposażenie istniejących obiektów na magazyn ZSEE oraz punkt przygotowania do ponownego użycia, tj. magazyn przedmiotów do ponownego użycia wraz z warsztatem;
5) kontener socjalno-biurowy;
6) prace towarzyszące, niezbędne instalacje i infrastruktura:
-instalacja elektryczna, w tym system oświetlenia placu oraz zasilanie i oświetlenie obiektów, instalacja monitoringowa wraz z osprzętem, serwerem i oprogramowaniem, instalacja automatycznego sterowania szlabanami, bramami, domofonem oraz inne niezbędne elementy do prawidłowego wykonania przedsięwzięcia,
-przyłącze wodociągowe, instalacja wodociągowa, wraz z niezbędnymi instalacja ppoż.,
-kanalizacja ścieków przemysłowych wraz przyłączeniem do istniejącej sieci wewnętrznej zakładu,
-kanalizacja ścieków bytowych wraz z podłączeniem budynku socjalno-biurowego,
-kanalizacja wód opadowych i roztopowych z osadnikiem, separatorem i odprowadzeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej
-dostawa i montaż, kontenerów, pojemników, koszy, beczek do magazynowania poszczególnych frakcji odpadów, kontenerów morskich do magazynowania odpadów niebezpiecznych, a także oznakowanie wszystkich kontenerów i innych pojemników oraz miejsc magazynowani
- wyposażenie tablic ścieżki edukacyjnej – tablice edukacyjne, ławki,
- tablice informacyjne,
- 2 wagi samochodowe – na wyjeździe do GPSZOK oraz na rampie,
- ogrodzenie obiektu, 2 bramy wjazdowa i wyjazdowa otwierane automatycznie, szlabany automatyczne z domofonem, furtka,
-niezbędne roboty ziemne i niwelacyjne, obsiew i nasadzenia zieleni ozdobnej i izolacyjnej wokół GPSZOK oraz wzdłuż dojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów
45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4769874,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4883558,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4769874,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany GRINBUD Jarosław Sieszchuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 784-215-59-36
7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 15
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie części robót budowlanych i doradztwo techniczne - orientacyjna wartość robót 100 000 zł netto - Zakład Ogólnobudowlany GRINBUD, Dominika Sieszchuła, ul. Olsztyńska 17, 62-200 Gniezno NIP 618-191-79-45;
Wykonanie dokumentacji projektowej, orientacyjna wartość robót 70 000,00 zł netto. - Pracownia Architektoniczna Karol Wegner, ul. Chudoby 16, 62-200 Gniezno, NIP 784-224-53-03
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANY GRINBUD JAROSŁAW SIESZCHUŁA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANY GRINBUD JAROSŁAW SIESZCHUŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4769874,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-16INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowego wyjazdu integracyjnego do Wrocławia
- Remont zaplecza szatniowo - sanitarnego we Wrzesińskich Obiektach Sportowo - Rekreacyjnych
- Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Węgierkach
- Rewitalizacja skweru miejskiego przy ulicy Harcerskiej we Wrześni
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.