eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³awDostawa wirówki laboratoryjnej z ch³odzeniem, rotorem i adapterami



Og³oszenie z dnia 2023-10-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wirówki laboratoryjnej z ch³odzeniem, rotorem i adapterami

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET WROC£AWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.golinczak@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uwr.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wirówki laboratoryjnej z ch³odzeniem, rotorem i adapterami

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fe96da1a-6f2b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00454422

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00009113/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.28 WIRÓWKA LABORATORYJNA Z CH£ODZENIEM, ROTOREM I ADAPTERAMI.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.uwr.edu.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcjach dla u¿ytkowników dostêpnych pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin 2. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer, d)w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 3. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. 4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej na Platformie 6. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. 7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. 8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45instrukcje 9. Wsparcia technicznego udziela jej dostawca: Centrum Wsparcia Klienta Platformy: platformazakupowa.pl; tel. 22 101 02 02; email: cwk@platformazakupowa.pl. 10. Oferta, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 uPzp, Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej w jêzyku polskim, w ogólnodostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci .pdf, .doc, .xls’ .docx, .rtf, .xps, .odt, .txt oraz sk³ada pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiaj±cy – Uniwersytet Wroc³awski - informuje, ¿e: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wroc³awski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wroc³aw, reprezentowany przez Rektora;• o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w zwi±zku z realizacj± procedur udzielania zamówieñ publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych; • Administrator wyznaczy³ osobê pe³ni±c± zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i mo¿na kontaktowaæ siê poprzez adres email: iod@uwr.edu.pl; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wy³onienia wykonawcy w przedmiotowym postêpowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozosta³ych celach okre¶lonych w uPzp; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej; • okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio: - zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, - je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; - w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikaj±cych z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze ¶rodków pochodz±cych z UE; - okres przechowywania wynika równie¿ z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach • obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z uPzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencj± nieudostêpnienia do przetwarzania danych osobowych bêdzie odrzucenie z³o¿onej oferty • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • Pani/Pana dane osobowe bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego (poza UE) /organizacji miêdzynarodowej na zasadach okre¶lonych w uPzp. Mo¿e Pan/ Pani uzyskaæ kopiê danych osobowych przekazywanych do pañstwa trzeciego na zasadach wynikaj±cych z uPzp; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; - w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; - wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Je¿eli na etapie realizacji umowy nast±pi taka konieczno¶æ Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ podpisania umowy powierzenia danych osobowych. 3. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; 4. W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba, ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 5. Udostêpnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; 6. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; 7. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; 8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.2710.37.2023.WFP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 239054,55 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 27664,33 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: dostawa. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki laboratoryjnej z ch³odzeniem, rotorem i adapterami wraz z instalacj± i uruchomieniem, szkoleniem. 3. Miejsce dostawy: Wydzia³ Biotechnologii Uniwersytetu Wroc³awskiego w Zespole Dydaktycznym, ul. Joliot- Curie 14A, 50-383 Wroc³aw Dostawa odbêdzie siê od godziny 9:00 do 15:00 4. Szczegó³owy zakres obowi±zków wykonania przedmiotu zamówienia oraz warunki p³atno¶ci znajduje siê we wzorze umowy (które stanowi± projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ. 5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zawieraj± siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia- Specyfikacja Techniczna- Minimalne wymagane parametry.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42931120-8 - Wirówki sto³owe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: Kryterium 1: Cena w z³ (C)– 60%; Kryterium 2: Okres gwarancji (G)- 20% Kryterium 3: Termin dostawy (D)- 20% Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1pkt. 2. £±czna warto¶æ punktowa oferty wyliczana bêdzie wg wzoru:

W = C + G + T
gdzie: W – oznacza sumê punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie, C - oznacza warto¶æ punktow± w kryterium cena ofertowa brutto G - oznacza warto¶ci punktów w kryterium Okres gwarancji T- oznacza warto¶ci punktów w kryterium Termin dostawy

Maksymalna ³±czna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Sposób obliczania warto¶ci punktowej wed³ug ww. kryteriów:

2.1. Wysoko¶æ ceny zadeklarowanej przez Wykonawcê w z³ (C): Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w kryterium „cena” w nastêpuj±cy sposób: Oferta z najni¿sz± cen± (brutto) otrzyma maksymaln± liczbê punktów – 60 pkt, a punkty dla pozosta³ych ofert zostan± wyliczone wed³ug wzoru: C = (Cn/Cb) x 60 gdzie: Cn – cena brutto najni¿sza spo¶ród wszystkich ofert podlegaj±cych ocenie Cb – cena brutto oferty badanej 60 - wspó³czynnik wynikaj±cy z przyjêtej wagi za dane kryterium.

2.2. Termin gwarancji (T) Punkty w tym kryterium zostan± przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ) terminu realizacji dostawy przy za³o¿eniu, ¿e minimalny (podstawowy) termin gwarancji wynosi 24 miesi±ce. Odpowiedni± ilo¶æ punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:


26

Termin gwarancji Liczba punktów
24 miesi±ce 0 pkt 36 miesiêcy 20 pkt

2.2.1. Wykonawca ma obowi±zek zaoferowaæ przynajmniej minimalny termin gwarancji zamówienia oczekiwany przez Zamawiaj±cego, czyli do 24 miesiêcy. 2.2.2. Je¿eli Wykonawca wska¿e w ofercie krótszy termin gwarancji ni¿ 24 miesi±ce, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp. 2.2.3. W przypadku podawania warto¶ci po¶rednich miêdzy granicznymi terminami (miêdzy 24 miesi±ce a 36 miesiêcy), w dó³ do krótszego terminu. 2.2.4. Brak podania w ofercie terminu gwarancji oznaczaæ bêdzie, ¿e Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiaj±cego podstawowy termin (24 miesi±ce). W takim przypadku Zamawiaj±cy nie przyzna punktów w tym kryterium. 2.2.5. Do umowy bêdzie wpisany termin wskazany w ofercie.

Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta Wykonawcy w powy¿szym kryterium wynosi 20 pkt.

2.3. Termin dostawy (D) Punkty w tym kryterium zostan± przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ) terminu realizacji dostawy przy za³o¿eniu, ¿e maksymalny (podstawowy) termin gwarancji wynosi 3 miesi±ce. Odpowiedni± ilo¶æ punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje: Termin dostawy Liczba punktów 3 miesi±ce 0 pkt 2 miesi±ce 10 pkt 1 miesi±c 20 pkt 2.3.1. Wykonawca ma obowi±zek zaoferowaæ przynajmniej maksymalny termin dostawy zamówienia oczekiwany przez Zamawiaj±cego, czyli do 3 miesiêcy. 2.3.2. Je¿eli Wykonawca wska¿e w ofercie d³u¿szy termin dostawy ni¿ 3 miesi±ce, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp. 2.3.3. W przypadku podawania warto¶ci po¶rednich miêdzy granicznymi terminami (miedzy 2 miesi±ce a 3 miesiêcy i miêdzy 1 miesi±cem a 2 miesi±cami), w górê do d³u¿szego terminu. 2.3.4. Brak podania w ofercie terminu dostawy oznaczaæ bêdzie, ¿e Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiaj±cego podstawowy termin (3 miesi±ce). W takim przypadku Zamawiaj±cy nie przyzna punktów w tym kryterium. 2.3.5. Do umowy bêdzie wpisany termin wskazany w ofercie.

Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta Wykonawcy w powy¿szym kryterium wynosi 20 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia: 1.1. potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 1.1.1. o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie


12

podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w zakresie przes³anek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ; 1.1.2. odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. W przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z Wykonawców sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt II. ppkt 1.1, dotycz±ce ka¿dego z nich, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec nich podstawy wykluczenia z postêpowania. 3

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty ka¿dy Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – Za³±cznik nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw do wykluczenia, spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych wraz z ofert±, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego:

1) dokument pn.: „Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacjê Techniczn± -Minimalne wymagania” – stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do SWZ. Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia i podpisania Za³±cznika nr 2 do SWZ tj.:„Opisu przedmiotu zamówienia (…)”, ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do wskazania producenta i typu/modelu oferowanego przedmiotu zamówienia w za³±czniku nr 1 stanowi±cym Formularz ofertowy do SWZ, oraz do³±czenie do oferty prospektu sporz±dzonego przez producenta, potwierdzaj±cego parametry oferowanego urz±dzenia. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia prospektu w jêzyku angielskim.



13

3) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zosta³y znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia w wystarczaj±co precyzyjny i zrozumia³y sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, nale¿y odczytywaæ z wyrazami „lub równowa¿ne”. Je¶li Zamawiaj±cy wskaza³ marki lub nazwy handlowe okre¶la to klasê produktu, bêd±cego przedmiotem zamówienia i s³u¿y ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiaj±cy wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równowa¿no¶ci: - za równowa¿ny sprzêt Zamawiaj±cy uzna sprzêt spe³niaj±cy minimalne wymagania jako¶ciowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadaj±ce wymaganiom wskazanym przez Zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, ¿e produkt równowa¿ny musi mieæ parametry nie gorsze ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiaj±cy. Wszelkie koszty i czynno¶ci zwi±zane z potwierdzeniem spe³niania przez ofertê równowa¿n± parametrów jako¶ciowych spoczywaj± na Wykonawcy.

4) W przypadku oferowania produktu o innej nazwie ni¿ wymagana przez Zamawiaj±cego, Wykonawca obowi±zany jest wykazaæ w ofercie, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez podanie odpowiednio w Za³±czniku nr 1 stanowi±cy Formularz ofertowy do SWZ, cech jednoznacznie wskazuj±cych, ¿e zaoferowany produkt jest równowa¿ny do wskazanego w OPZ oraz do³±czenie do oferty, w szczególno¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 uPzp, udowadniaj±c, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. W szczególno¶ci jako przedmiotowy ¶rodek dowodowy Zamawiaj±cy ¿±da szczegó³owej specyfikacji technicznej producenta urz±dzenia potwierdzaj±cej, ¿e oferowany produkt równowa¿ny posiada parametry przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiaj±cy. Dokumenty te maj± byæ opisane w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci do jakiego sprzêtu/podzespo³u s± dedykowane.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

W przypadku gdy Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne (w tym przedmiotowe ¶rodki dowodowe udowadniaj±ce, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia, na podstawie art. 107 ust. 2 uPzp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

OFERTA SK£ADA SIÊ Z: 10.1. Formularza oferty sporz±dzonego wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ. 10.2. O¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp - Za³±cznik nr 3 do SWZ. 10.3. (je¿eli dotyczy) O¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie- Za³±cznik nr 3 do SWZ. 10.4. Opisu przedmiotu zamówienia/ Specyfikacja Techniczna/ Minimalne parametry wymagane, sporz±dzonego wg Za³±cznika nr 2 do SWZ (przedmiotowy ¶rodek dowodowy). 10.5. Prospektu producenta potwierdzaj±cy oferowane paramenty (przedmiotowy ¶rodek dowodowy). 10.6. (je¿eli dotyczy) Pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisuj±cej/cych ofertê odpowiednio zgodnie z pkt 8 lub 9 rozdzia³u XI SWZ. 10.7. (je¿eli dotyczy) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegó³y opisane w pkt 7 rozdzia³u XI SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna: 9.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (np. spó³ki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.


23

9.2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik. 9.3. Pe³nomocnictwo musi byæ opatrzone przez osobê/osoby uprawnion±(-e) do jego udzielenia tj.: zgodnie z form± reprezentacji ka¿dego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Punkt 8.4 stosuje siê. 9.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. 9.5. Wykaz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zosta³ okre¶lony w rozdziale VII pkt I SWZ, a w przypadku podmiotowych ¶rodków dowodowych, sk³adanych na wezwanie Zamawiaj±cego, okre¶la rozdzia³ VII pkt II SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Jako odrêbny Za³±cznik nr 4 do SWZ Zamawiaj±cy zamie¶ci³ Wzór umowy, który okre¶la warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 oraz 455 uPzp oraz wskazanym we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-31 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-31 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-29

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

¦rodki ochrony prawnej okre¶lone w Dziale IX uPzp przys³uguj± Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy. 2. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia lub og³oszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt 15 uPzp oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorstw. 3. ¦rodkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt 1 s±: - odwo³anie do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej (art. 513 i nast. uPzp) - skarga do S±du Okrêgowego w Warszawie (art. 579 i nast. uPzp) 4. Odwo³anie przys³uguje na: 4.1. niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy; 4.2. zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której Zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy; 4.3. zaniechanie przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo ¿e Zamawiaj±cy by³ do tego obowi±zany. 5. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby w terminach wskazanych w art. 515 uPzp. 6. Skarga do s±du przys³uguje na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1, stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego w terminie 14 dni od dnia dorêczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1, przesy³aj±c jednocze¶nie jej odpis przeciwnikowi skargi. Skargê wnosi siê za po¶rednictwem Prezesa Izby.
Ponadto Zamawiaj±cy informuje, i¿:
Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. Dopuszcza siê przedmiotowe ¶rodki dowodowe w jêzyku angielskim.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.