Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00329189/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usunięcie drzew na terenie Zarządu Zlewni w Pile w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 672 123 244
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-bydgoszcz@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usunięcie drzew na terenie Zarządu Zlewni w Pile w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d503223-631e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Usługi związane z wycinką drzew na terenie RZGW w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329189/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BD.ROZ.2810.43.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146690,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 NW Drawsko:• na terenie działki nr 150 obręb Złocieniec 11, gmina Złocieniec, Ilość i rodzaj drzew: 1 szt. drzewa rodzaju Jesion Wyniosły – rzeka Wąsówka,
• na terenie działki nr 307 obręb 0011 miasta Drawsko Pomorskie, gmina Drawsko Pomorskie. Ilość i rodzaj drzew: 1 szt. drzewa rodzaju Sosna Wejmutka oraz podkrzesanie 1 szt. drzewa rodzaju Lipa do 30 % korony drzewa – Kanał Ulgi rzeki Drawy. Na terenie działki nr 506/1 obręb Lubieszewo, gmina Złocieniec. Ilość i rodzaj drzew: 2 szt. drzew rodzaju Olsza czarna – jezioro Lubie. Na terenie działki nr 2/1 obręb Konotop, gmina Drawsko Pomorskie. Ilość i rodzaj drzew: 1 szt. drzewa rodzaju Buk zwyczajny – jezioro Jelenie,
• na terenie działki nr 210/2 obręb Borne, gmina Drawsko Pomorskie. Ilość i rodzaj drzew: 8 szt. drzew rodzaju Buk zwyczajny, 3 szt. rodzaju Jesion oraz podkrzesanie 1 szt. drzewa rodzaju Buk zwyczajny do 30 % korony drzewa – jezioro Ostrowiec,
• na terenie działki nr 16 obręb Rościn, gmina Drawno. Ilość i rodzaj drzew: 1 szt. drzewa rodzaju Topola osika (dwupienne) – rzeka Drawa,
• na terenie działki nr 147 obręb Stare Drawsko, gmina Czaplinek. Ilość i rodzaj drzew: 4 szt. drzew rodzaju Topola, 2 szt. drzew rodzaju Wierzba biała oraz 2 szt. drzew rodzaju Olsza czarna – jezioro Żerdno.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 38589,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 NW Drezdenko:• na terenie działki nr 285 obręb Kwiejce, gmina Drawsko. Ilość i rodzaj drzew: 4 szt. drzew rodzaju Wierzba – jezioro Piast.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 2785,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 NW Piła:• na terenie działki nr 590 obręb Tarnówka, gmina Tarnówka. Ilość i rodzaj drzew: 2 szt. drzew rodzaju Topola – Kanał Sokoleński,
• na terenie działki nr 265 obręb Miasto Ujście, gmina Ujście. Ilość i rodzaj drzew: 1 szt. drzewa rodzaju Topola – rzeka Gwda,
• na terenie działki nr 265 obręb Krągi, gmina Borne Sulinowo. Ilość i rodzaj drzew: 14 szt. drzew rodzaju Olcha oraz 2 szt. drzew rodzaju Dąb – Kanał Krągi,
• na terenie działki nr 3/2 obręb Piława, gmina Borne Sulinowo. Ilość i rodzaj drzew: 1 szt. drzewa rodzaju Wierzba oraz podkrzesanie 1 szt. drzewa rodzaju Wierzba do 30 % korony drzewa – rzeka Piława,
• na terenie działki nr 265 obręb Piława, gmina Borne Sulinowo. Ilość i rodzaj drzew: 1 szt. drzewa rodzaju Wierzba – jezioro Pile.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 8232,84 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 NW Strzelce:• na terenie działki nr 353/2 obręb Rybakowo, gmina Kłodawa. Ilość i rodzaj drzew: 5 szt. drzew rodzaju Olsza czarna – jezioro Mrowinko na Kanale Santoczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 14664,46 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 NW Szczecinek:• na terenie działki nr 658 obręb Międzybórz, gmina Rzeczenica. Ilość i rodzaj drzew: 1 szt. drzewa rodzaju Buk oraz 1 szt. drzewa rodzaju Jarząb – Kanał Cisowo,
• na terenie działki nr 41 obręb 63 Czarne, gmina Czarne. Ilość drzew: 1 szt. Topola kanadyjska oraz na terenie działki nr 5 obręb 63 Czarne, gmina Czarne. Ilość i rodzaj drzew: 4 szt. drzew rodzaju Olcha – rzeka Czernica,
• na terenie działek nr 388/1, 355/2 obręb Pieniężnica, gmina Rzeczenica. Ilość i rodzaj drzew: 3 szt. drzew rodzaju wierzba, 3 szt. drzew rodzaju Klon, 12 szt. drzew rodzaju Olcha oraz 11 szt. wywrotów: 6 szt. drzew rodzaju Wierzba, 3 szt. drzew rodzaju Klon, 3 szt. drzew rodzaju Olcha – rzeka Czernica,
• na terenie działki nr 269 obręb Czarne 49, gmina Czarne. Ilość i rodzaj drzew: 1 szt. drzewa rodzaju Modrzew – Dopływ z Nadziejewa,
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 7945,56 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 NW Trzcianka:• na terenie działek nr 1117/1, 111/4 obręb Krzyż Wielkopolski, gmina Krzyż Wielkopolski. Ilość i rodzaj drzew: 1 szt. drzewa rodzaju Świerk, 1 szt. drzewa rodzaju Jesion – Śluza Krzyż nr 22 – rzeka Noteć,
• na terenie działki nr 1183 obręb Biała, gmina Trzcianka. Ilość i rodzaj drzew: 4 szt. drzew rodzaju Wiąz – Śluza Walkowice nr 13 – rzeka Noteć,
• na terenie działki nr 561 obręb Romanowo Górne, gmina Czarnków oraz działki nr 363 obręb Radolinek, gmina Czarnków, Ilość i rodzaj drzew: 2 szt. drzew rodzaju Topola – Śluza Romanowo nr 14 – rzeka Noteć,
• na terenie działki nr 395 obręb Romanowo Dolne, gmina Czarnków. Ilość i rodzaj drzew: 10 szt. drzew rodzaju Topola – Śluza Lipica nr 15 – rzeka Noteć,
• na terenie działek nr 875, 878/2 obręb Wrzeszczyna, gmina Wieleń. Ilość i rodzaj drzew: 8 szt. drzew rodzaju Topola – Śluza Wieleń nr 20 – rzeka Noteć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 3361,19 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 NW Wałcz:• na terenie działki nr 5436/3 obręb miasto Wałcz, gmina Miejska Wałcz, Ilość i rodzaj drzew: 2 szt. drzew rodzaju Wierzba biała – rzeka Pilca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 6359,39 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 NW Wieleń:• na terenie działek nr 89, 3/1, 3/2, 353, 354, 355/1 obręb Przesieki, gmina Krzyż Wielkopolski, działki nr 390/1 obręb Kuźnica Żelichowska, gmina Krzyż Wielkopolski, działek nr 25/3, 61/1 obręb Stefanowo, gmina Krzyż Wielkopolski, działek nr 66/4, 67/6, 707 obręb Stare Osieczno, gmina Dobiegniew, działki nr 614 obręb Mierzęcin, gmina Dobiegniew, działek nr 106, 701, 111, 112, 123, 308 obręb Przeborowo, gmina Drezdenko oraz działek nr 28, 195 obręb Drawiny, gmina Drezdenko. Ilość i rodzaj drzew: usuwanie ok 21. zatorów z drzew z koryta rzeki Drawy – 155 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 57262,52 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 NW Wieleń I:• na terenie działki nr 441/22 obręb Dobiegniew, gmina Dobiegniew. Ilość i rodzaj drzew: 1 szt. drzewa rodzaju Wierzba krucha – jezioro Wielgie,
• na terenie działki nr 425 obręb Przesieki, gmina Krzyż Wielkopolski. Ilość i rodzaj drzew: 1 szt. drzewa rodzaju Wierzba biała, 5 szt. drzew rodzaju Olcha czarna oraz podkrzesanie 5 szt. drzew rodzaju Olcha czarna do 30 % korony drzewa – Kanał Szczuczyna,
• na terenie działki nr 344/14 obręb Bierzwnik, gmina Bierzwnik. Ilość i rodzaj drzew: 1 szt. drzewa rodzaju Brzoza brodawkowata – jezioro Bierzwnik,
• na terenie działki nr 197/14 obręb Chomętowo, gmina Dobiegniew. Ilość i rodzaj drzew: 1 szt. drzewa rodzaju Jesion wyniosły – jezioro Osiek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 19224,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43732,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67012,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43732,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drew-Kos Dariusz Różycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611445343
7.3.3) Ulica: ul. Chojnicka 57A
7.3.4) Miejscowość: Tuchola
7.3.5) Kod pocztowy: 89-500
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43732,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta wykonawcy przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszej części. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z tego powodu postępowanie na cześć 2 zostaje unieważnione.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta wykonawcy przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszej części. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z tego powodu postępowanie na Część 3 zostaje unieważnione.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6253,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107325,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6253,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWENCJA Sp. z o.o. Sp. k.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990108235
7.3.3) Ulica: ul. Fr. Walczaka 25,
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6253,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta wykonawcy przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszej części. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z tego powodu postępowanie na cześć 5 zostaje unieważnione.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta wykonawcy przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszej części. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z tego powodu postępowanie na cześć 6 zostaje unieważnione.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta wykonawcy przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszej części. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z tego powodu postępowanie na Część 7 zostaje unieważnione.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23819,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Redwood Damian Chmielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961720436
7.3.3) Ulica: ul. Stodólna 26
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta wykonawcy przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszej części. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z tego powodu postępowanie na cześć 9 zostaje unieważnione.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pielęgnacji, usuwania i sadzenia drzew w pasach drogowych ulic gminnych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy oraz innych terenach administrowanych przez ZTP.
- WYCINKA DRZEW, KRZEWÓW, FREZOWANIE PNI, WYKONYWANIE NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW, PIELĘGNACJĘ ZIELENI ORAZ WYCINKĘ SAMOSIEJ I DRZEW NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2025"
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Realizacja usługi w zakresie utrzymania drzewostanu na terenach Gminy Miejskiej Żory w 2025 roku.
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.