Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych w 2024 roku na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego - realizowany w częściach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZS Reszel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510926151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasińskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Reszel
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-440
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Izabela.Dados@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs.reszel.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Izabela.Dados@starostwo.ketrzyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw płynnych w 2024 roku na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego - realizowany w częściach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da14d28f-635d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych w 2024r. na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu
Kętrzyńskiego, realizowany w częściach:
6) CZĘŚĆ VI – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1 km od granic administracyjnych m. Reszla (Zespół
Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3).
3. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, materiałowe, organizacyjne, realizacyjne a zwłaszcza jednostki
organizacyjne, które są Zamawiającymi poszczególnych części zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - zał. nr 5
do SWZ.
4. Opis do CZEŚCI VI:
1) zakup paliwa Zamawiający odpowiednio do części zamówienia dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami
transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy;
2) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa dla danej części zamówienia będą tankowane bezpośrednio do
zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym;
rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na
stacji paliw, pomniejszone o opust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy;
3) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa w każdej z części zamówienia był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni
w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00;
4) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający
zastrzegają, iż ilość paliwa podana w OPZ dla danej części zamówienia jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie
zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną jako maksymalna w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu
wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona w zał. nr 5 do SWZ może ulec zmianie (w każdej z części
zamówienie gwarantowane to 60% ilości paliwa a opcją jest 40% ilości paliwa, z której Zamawiający skorzysta jeśli jego
działalność podstawowa będzie wymagała dalszego korzystania z oferowanego przez Wykonawcę paliwa), a
wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie
będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych;
5) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom
rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz rozporządzenia w sprawie wymagań
jakościowych dla gazu skroplonego (LPG);
6) zamówienie podzielono na części:
c) CZĘŚĆ VI – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla (Zespół
Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3):
Zamawiający wymaga dokonywania rozliczania bez stosowania kart do rozliczeń bezgotówkowych;
mając na uwadze funkcjonowanie jednostki organizacyjnej Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz której prowadzone jest
postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw (stację paliw) w odległości nie większej niż 1km od
granic administracyjnych m. Reszla – nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez
Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku.
5. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania oraz rozliczenia zamówienia zawierają projekty umów,
stanowiące odpowiednio zał. nr 4b do SWZ.
Numeracja ust. zgodna z SWZ.
Pełna informacja w rozdz. VI SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie o w/w zamówieniu nie wpłynęła żadna oferta.SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
wyznaczenie dokonane przez Zarząd Powiatu w Kętrzynie w trybie art. 41 ustawy Pzp również na rzecz następujących
jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego:
- Starostwo Powiatowe w Kętrzynie, Pl. Grunwaldzki 1,
- Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20,
- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kętrzynie im. św. J. Pawła II, ul. Klonowa 2B,
- Powiatowe Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, ul. Poznańska 21,
- Zespół Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3.
Każda z jednostek miała podpisać odrębną umowę z wybranym wykonawcą - we własnym imieniu i na własną rzecz.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaopatrzenie Zarządu Dróg Powiatowych w paliwa płynne
- Dostawa paliwa do samochodów, łodzi i urządzeń Straży Miejskiej Wrocławia
- "Zakup paliw płynnych w 2025 roku na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego" - realizowany w częściach (postępowanie II).
- BZP.271.99.2024 Zakup paliwa dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu na rok 2025
- Olej napędowy miejski.
więcej: Oleje napędowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.