eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUl. Tatrzańska 2A, ul. Dworska25, ul. Piaskowa 15 i Trakt św. Wojciecha 213C w Gdańsku - Termomodernizacja budynków jednorodzinnych wraz z robotami budowlanymi w ramach projektu p.n. "STOP SMOG"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Ul. Tatrzańska 2A, ul. Dworska25, ul. Piaskowa 15 i Trakt św. Wojciecha 213C w Gdańsku - Termomodernizacja budynków jednorodzinnych wraz z robotami budowlanymi w ramach projektu p.n. „STOP SMOG"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 583201032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ul. Tatrzańska 2A, ul. Dworska25, ul. Piaskowa 15 i Trakt św. Wojciecha 213C w Gdańsku - Termomodernizacja budynków jednorodzinnych wraz z robotami budowlanymi w ramach projektu p.n. „STOP SMOG"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fb5f339-9eb6-46e4-9843-ef7b340fb813

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047077/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Modernizacja energetyczna dla 4 budynków w ramach programu ograniczenie energochłonności poprzez termomodernizację jednorodzinnych budynków mieszkalnych (II paczka ELENA)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fb5f339-9eb6-46e4-9843-ef7b340fb813

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w sposób określony w SWZ.
2.Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy e-Zamówienia (zwanej dalej „Platformą”) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
3. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniona jest Joanna Rybicka, nr tel. 58 320 10 32.
4.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: nz@nieruchomoscigda.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2.Szczegółowy sposób przygotowania oferty znajduje się na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
3.Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
4.Zalogowany Wykonawca używając przycisku „Wypełnij” widocznego pod „Formularzem ofertowym” zobowiązany jest do zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Następnie wykonawca powinien pobrać „Formularz ofertowy”, zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika oraz podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego, zgodnie z pkt 6
Uwaga!
Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany „Formularz ofertowy” należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC.
6. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnętrzny.
7.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop (przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
8. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”).
W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.
9.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 p.z.p., podmiotowych środków dowodowych przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie e-Zamówienia.
10.Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
11.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
12.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip, .7Z.
13. Uwaga! W Rozporządzeniu KRI nie występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich formatach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
14.Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środki komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych są Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk,
• inspektorem ochrony danych osobowych w Gdańskich Nieruchomościach SZB jest Pan Krzysztof Gliński, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl, telefon nr 606 748 693.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Termomodernizację budynków jednorodzinnych położonych przy ul. Tatrzańskiej 2A, ul. Dworskiej 25, ul. Piaskowej 15 i Trakcie św. Wojciecha 213C w Gdańsku wraz z robotami budowlanymi w ramach projektu p.n. „STOP SMOG – ograniczenie energochłonności poprzez termomodernizację jednorodzinnych budynków mieszkalnych”, Nr sprawy TZ.250.88.2024.JR, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
• posiada Pani/Pan:
- prawo dostępu do danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO w celu korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu ich wniesienia,
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych**,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.250.88.2024.JR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku jednorodzinnego położonego przy ul. Tatrzańskiej 2A w Gdańsku wraz z robotami budowlanymi określonymi w ekspertyzach stanu technicznego budynków realizowana w ramach projektu p.n. „STOP SMOG – ograniczenie energochłonności poprzez termomodernizację jednorodzinnych budynków mieszkalnych”.
2. Zakres robót obejmuje:
I. Zadanie (Część) 1 ul. Tatrzańska 2A
a) Prace rozbiórkowe i demontaże:
- demontaż podłogi na gruncie,
- demontaż ścianek działowych,
- demontaż elementów wtórnych elewacji,
- demontaż istniejących elementów docieplenia i wykończenia stropodachu,
- demontaż istniejącej instalacji gazowej,
- demontaż instalacji C.W.U.,
- demontaż instalacji C.O.,
- demontaż bojlerów elektrycznych,
- demontaż piecyków gazowych,
- demontaż pieców kaflowych,
- likwidacja wywiewu i zamurowanie otworu w pomieszczeniu na parterze,
- skucie tynków zewnętrznych .
b) Roboty ogólnobudowlane:
- wykonanie iniekcji ścian zewnętrznych i ścian piwnicy,
- wykonanie wykopu do poziomu ław fundamentowych,
- osuszenie i odgrzybienie ścian fundamentowych,
- wykonanie izolacji fundamentowych ścian zewnętrznych,
- wykonanie izolacji pionowej ścian konstrukcyjnych od zewnątrz,
- wykonanie izolacji poziomej podłogi na gruncie wymiana belek stropowych,
- wykonanie opaski betonowej wokół budynku,
- wykonanie nowej podłogi na gruncie,
- zszycie i naprawa spękań murów zewnętrznych,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie stropodachu,
- montaż nawiewników higrosterowalnych,
- wymiana wyłazu dachowego,
- wymiana opierzenia,
- wymiana starych obróbek blacharskich,
- wykonanie czap betowych,
- przemurowanie kominów,
- wymiana stolarki okiennej,
- wykonanie elewacji,
- wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- zamurowanie podejścia do kominów,
- renowacja drzwi zewnętrznych,
- wykonanie ścian działowych z bloczków betonowych i odtworzenie podłóg w miejscu demontażu, pieców kaflowych,
- uzupełnienie tynków ścian wewnętrznych,
- malowanie ścian.
c) Instalacje sanitarne:
- wykonanie nowej instalacji gazowej,
- montaż instalacji C.W.U.,
- doprowadzenie zimnej wody do kotła gazowego,
- montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego,
- wymiana skorodowanego odcinka instalacji kanalizacji sanitarnej,
- montaż instalacji C.O.,
- instalacja kominów wentylacyjnych i spalinowych.
d) Instalacje elektryczne:
- wykonanie nowej wewnętrznej linii zasilającej,
- wykonanie nowej rozdzielnicy głównej RG,
- wykonanie zewnętrznej instalacji uziemiającej i połączeń wyrównywanych,
- wykonanie instalacji elektrycznej części wspólnych.
e) Wykonanie powykonawczego świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku oraz odrębnie dla każdego lokalu.
f) Wykonanie powykonawczego audytu energetycznego budynku

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232460-4 - Roboty sanitarne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262300-4 - Betonowanie

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262310-7 - Zbrojenie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia w dniach

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowalne w miesiącach

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku jednorodzinnego położonego przy ul. Dworskiej 25 w Gdańsku wraz z robotami budowlanymi określonymi w ekspertyzach stanu technicznego budynków realizowana w ramach projektu p.n. „STOP SMOG – ograniczenie energochłonności poprzez termomodernizację jednorodzinnych budynków mieszkalnych”.
2.Zakres robót obejmuje:
II. Zadanie (Część) 2 ul. Dworska 25
a) Prace rozbiórkowe i demontaże:
- demontaż podłogi na gruncie wraz ze ściankami działowymi,
- demontaż elementów wtórnych na elewacji,
- demontaż blaszanych kanałów wentylacji grawitacyjnej,
- demontaż bojlerów elektrycznych,
- demontaż pieców na paliwo stałe,
- skucie luźnych tynków.
b) Roboty ogólnobudowlane:
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej ścian zewnętrznych i wewnętrznych piwnicznych budynku,
- wykonanie wykopów do poziomu ław fundamentowych,
- wykonanie pionowej izolacji ścian fundamentowych zewnętrznych i poniżej podłogi na gruncie,
- wykonanie opaski z płyt betonowych wokół budynku,
- wykonanie izolacji pionowej ścian konstrukcyjnych,
- wykonanie izolacji poziomej na podbetonie podłogi na gruncie,
- odtworzenie podłogi na gruncie,
- zszycie i naprawa spękań murów zewnętrznych,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie stropu schodów i piwnicy,
- docieplenie stropodachu skośnego i płaskiego,
- wykonanie elewacji,
- wykonanie opierzenia ściany szczytowej oraz okapów,
- wymiana stolarki okiennej,
- wykonanie ścian działowych odtworzenie podłóg w miejscu demontażu pieców kaflowych,
- wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- wykonanie remontu schodów zewnętrznych,
- wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej.
c) Instalacje sanitarne:
- wykonanie instalacji gazowej,
- montaż instalacji C.O.,
- montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego,
- montaż blaszanych kanałów wentylacji grawitacyjnej,
- wymiana instalacji C.W.U. do przyborów sanitarnych,
- doprowadzenie zimnej wody do kotła gazowego,
- wymiana skorodowanego odcinka instalacji kanalizacji sanitarnej.
d) Instalacje elektryczne:
- wykonanie nowej wewnętrznej linii zasilającej,
- wykonanie nowej rozdzielnicy głównej RG,
- wykonanie zewnętrznej instalacji uziemiającej i połączeń wyrównywanych.
e) Wykonanie powykonawczego świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku oraz odrębnie dla każdego lokalu.
f) Wykonanie powykonawczego audytu energetycznego budynku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232460-4 - Roboty sanitarne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262300-4 - Betonowanie

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262310-7 - Zbrojenie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia w dniach

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowalne w miesiącach

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynków jednorodzinnych położonych przy ul. Piaskowej 15 i Trakcie św. Wojciecha 213C w Gdańsku wraz z robotami budowlanymi określonymi w ekspertyzach stanu technicznego budynków realizowana w ramach projektu p.n. „STOP SMOG – ograniczenie energochłonności poprzez termomodernizację jednorodzinnych budynków mieszkalnych”
2. Zakres robót obejmuje:
III. Zadanie (Część) 3,
2.1. ul. Piaskowa 15
a) Prace rozbiórkowe i demontaże:
- rozbiórka schodów zewnętrznych,
- demontaż anten telewizyjnych,
- demontaż kotła na paliwo stałe na czas wymiany posadzki,
- rozbiórka posadzki na gruncie,
- skucie luźnych tynków na cokole i ścianach zewnętrznych.
b) Roboty ogólnobudowlane:
- odtworzenie schodów zewnętrznych,
- wykonanie hydroizolacji ścian zewnętrznych,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ściany cokołowej i fundamentowej,
- wykonanie posadzki na gruncie,
- wykonanie opaski betonowej wokół budynku,
- przełożenie istniejącej kostki betonowej i płyt betonowych,
- wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych,
- wzmocnienie krokwi i jętek dachowych,
- osuszenie ścian fundamentowych i strefy cokołowej,
- zszycie i naprawa spękań murów zewnętrznych,
- docieplenie ścian zewnętrznych ze strefą cokołową,
- docieplenie skośnych połaci dachu,
- wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę z montażem łat i kontrłaty,
- docieplenie stropu nad I piętrem,
- docieplenie stropodachów nad gankiem wejściowym i lukarną północną oraz wykonaniem nowego pokrycia papą termozgrzewalną,
- wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i okiennej,
- wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
- przemurowanie kominów,
- wykonanie elewacji,
- impregnacja elementów konstrukcji drewnianej i konstrukcyjnych stalowych,
- montaż czapy kominowej stalowej i kominków stalowych,
- wykonanie wyłazu dachowego,
- montaż ławek kominiarskich,
- montaż zdemontowanych anten,
- osuszenie zawilgoconych ścian wewnętrznych,
- odbudowa skosów dachowych,
- malowanie odtwarzanych sufitów i ścian wewnętrznych,
- wyprowadzenie podestu technicznego na poziomie poddasza z płyt OSB,
- wykonanie nowych warstw posadzki na gruncie z jej izolacją przeciwwilgociową,
- zasypanie studni na poziomie piwnicy,
- wykonanie dwóch studni doświetlających na elewacji,
- odtworzenie fundamentu pod kocioł na paliwo stałe,
- obcięcie drzew na poziomie piwnicy.
2.2. ul. Trakt Św. Wojciecha 213C
a) Prace rozbiórkowe i demontaże:
- rozbiórka schodów zewnętrznych,
- demontaż ścianek działowych,
- demontaż pieca kaflowego,
- demontaż anten na ścianach i dachu budynku.
- skucie tynków.
b) Roboty ogólnobudowlane:
- wykonanie schodów zewnętrznych,
- wykonanie wykopów wzdłuż ścian zewnętrznych,
- wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych,
- wykonanie opaski betonowej wokół budynku,
- wysypanie żwirem przestrzeni pod i przy odtwarzanych schodach zewnętrznych,
- przełożenie istniejącej kostki betonowej przylegającej do ściany zachodniej i od strony północnej budynku,
- zabezpieczenie dwóch drzew na czas remontu oraz wykonanie cięć drzew i krzewów przylegających do elewacji budynku,
- wykonanie elewacji,
- osuszenie ścian fundamentowych i strefy cokołowej,
- zszycie i naprawa spękań murów zewnętrznych,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ściany
- cokołowej i fundamentowej,
- zamurowanie wskazanych otworów okiennych,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie skośnych połaci dachu, z wymianą pokrycia dachowego na blachodachówkę,
- docieplenie stropodachów nad gankiem wejściowym i lukarną północną oraz wykonaniem nowego pokrycia papą termozgrzewalną,
- wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,
- wymiana i wprowadzenie brakujących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
- przemurowanie komina na wysokość od połowy poddasza z montażem czapy kominowej stalowej i nasad kominowych,
- wykonanie wyłazu dachowego,
- montaż ławki kominiarskiej,
- montaż zdemontowanych anten na ścianach i dachu budynku,
- osuszenie zawilgoconych ścian,
- wymiana warstw posadzki na gruncie z jej izolacją przeciwwilgociową,
- oczyszczenie i zabezpieczanie antykorozyjne elementów stalowych belek stropu nad piwnicą i nadproży stalowych,
- przyklejenie termoizolacji z wełny mineralnej na stropie nad piwnicą,
- termoizolacja wskazanych ścian od wewnątrz,
- odtworzenie tynków ściennych i sufitowych,
- malowanie ścian i sufitów,
- wymiana stopnic schodowych oraz oczyszczenie i malowanie pozostałych drewnianych elementów klatki schodowej,
- wykonanie nowych sufitów na poziomie parteru,
- częściowa wymiana i wzmocnienie belek stropowych,
- wymiana deskowania stropu międzykondygnacyjnego z wymianą warstwy wykończeniowej posadzki,
- częściowa wymiana i wzmocnienie krokwi i jętek dachowych,
- wykonanie obicia połaci dachowych i sufitu (jętek) od wewnątrz płytą GK,
- docieplenie stopu na I piętrem,
- zabezpieczanie środkiem biobójczym i ppoż elementów drewnianych więźby dachowej oraz belek stropowych,
- wykonanie wentylacji łazienki i kuchni poprzez wykorzystanie wolnych pionów kominowych murowanych,
- zamurowanie otworów po wentylacjach kuchni i łazienki na parterze,
- wykonanie podcięcia wentylacyjnego w drzwiach łazienkowych na parterze,
- odtworzenie ścianek działowych na piętrze I,
- wykończenie posadzek,
- uzupełnienie posadzki po likwidacji pieca,
- wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- wyprowadzenie podestu technicznego na poziomie poddasza z płyt OSB,
- biały montaż.
c) Instalacje sanitarne:
- montaż pompy ciepła,
- montaż instalacji C.O.,
- montaż instalacji C.W.U,
- wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej,
- instalacja wywiewek kanalizacyjnych w pionach kanalizacji sanitarnej.
d) Instalacje elektryczne:
- montaż paneli fotowoltaicznych,
- wykonanie instalacji uziemienia i połączeń wyrównawczych,
- wykonanie instalacji przeciwpożarowej, przeciwporażeniowej i przepięciowej,
- wykonanie zasilania tablicy pompy ciepła,
- wykonanie zasilania pompy ciepła.
e) Wykonanie powykonawczego świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynków oraz odrębnie dla każdego lokalu.
f) Wykonanie powykonawczego audytu energetycznego budynków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232460-4 - Roboty sanitarne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262300-4 - Betonowanie

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262310-7 - Zbrojenie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia w dniach

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowalne w miesiącach

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej, jeżeli:
I. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonali :
a)w przypadku składania oferty na Zadanie (Część) 2 i/ lub Zadanie (Część) 3 minimum 2 roboty budowlane polegające na termomodernizacji i remoncie jednorodzinnych obiektów budowlanych, każda z nich obejmująca roboty w zakresie: robót ogólnobudowlanych, dociepleniowych, izolacyjnych, dekarskich oraz roboty w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda z tych dwóch robót,
b) w przypadku składania oferty na Zadanie (Część) 1 minimum 2 roboty budowlane polegające na termomodernizacji i remoncie jednorodzinnych obiektów budowlanych objętych ochroną Konserwatora Zabytków, tj. znajdujących się co najmniej w Gminnej Ewidencji Zabytków każda z nich obejmująca roboty w zakresie: robót ogólnobudowlanych, dociepleniowych, izolacyjnych, dekarskich oraz roboty w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych o wartości minimum 200 000,00 zł brutto, każda z tych dwóch robót.

II. skierują do realizacji zamówienia minimum:
a) 1 osobę (kierownika budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
b) 1 osobę (kierownika robót) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
c) 1 osobę (kierownika robót) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;

2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych (w zakresie doświadczenia i osób) innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych.
3. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia i osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Szczegóły opisano w pkt. 23 SWZ "WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy.
2. Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby o ile występuje.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Złożyć podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
2. Złożyć podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Zestawienie kosztorysów, które należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
3. Złożyć podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
4. Wykonawca, który powierzył części zamówienia podwykonawcom podaje w złożonej ofercie:
a) nazwy podwykonawców, którym powierza części zamówienia, jeżeli są znani oraz nazwy tych części,
b) nazwy podmiotów udostępniających zasoby, na których zasoby się powołuje oraz nazwy tych części.
5. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
6. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 18 ppkt. 2-4 SWZ.
7. Złożyć, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 7, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

I. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 35 000,00 zł.
• Zadanie 1 – 6.000,00 zł.
• Zadanie 2 – 9.000,00 zł.
• Zadanie 3 – 20.000,00 zł.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
II. Termin wniesienia wadium upływa dnia 29.08.2024 r. o godz. 12:00
Wadium musi obejmować okres związania ofertą do dnia 27.09.2024 r.
III. Wadium może być wnoszone w formie:
1) pieniądza przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO SA nr konta: 71 1240 1268 1111 0010 5035 8604,
2) gwarancji bankowych,
3) gwarancji ubezpieczeniowych,
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
IV. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia winno być złożone w oryginale, w formie lub postaci elektronicznej (dotyczy pkt 2-4) .
V. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w pkt 2- 4, musi wskazywać jako beneficjenta
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy.
VI. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w pkt 2-4, powinno być nieodwołalne i musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. PEŁNOMOCNICTWO
a) Pełnomocnictwo upoważniające do działania w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia należy złożyć razem z ofertą.
b) Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego,
2. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają Wykonawcy w zakresie, w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia wskazane powyżej składane są przez osoby upoważnione do reprezentowania każdego wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w paragrafie 15 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-29 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny oraz innych kryteriów
określonych w SWZ.
2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej zastosowane będą przepisy od art. 248 do art. 251 ustawy Pzp.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych (w zakresie doświadczenia) innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
- Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
- Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy pzp a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507) i art. 5k Rozporządzenia (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, które ustanawiają zakaz udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych i koncesjach udzielanych we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczeniu uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu w zakresie jakim udostępnia się zasoby. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenie oraz zobowiązanie wskazane powyżej
składane są przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu
udostępniającego zasoby (podwykonawcy), zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Punkty będą przyznawane według zasad określonych w pkt. 26 SWZ.
4.Zaleca się Wykonawcy odbycie wizji lokalnej w budynkach będących przedmiotem postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.