Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395867/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia i naprawa dachu budynku Domu Dziecka w Nowej Pawłówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SUWALSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 60
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875659200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@powiat.suwalski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.suwalski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatsuwalski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia i naprawa dachu budynku Domu Dziecka w Nowej Pawłówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b110809b-3920-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000484/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wymiana pokrycia i naprawa dachu budynku Domu Dziecka w Nowej Pawłówce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIR.272.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 493863,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana pokrycia i naprawa dachu budynku Domu Dziecka w Nowej Pawłówce". Lokalizacja: gmina Przerośl, Powiat Suwalski, województwo podlaskie.
W związku z tym, że prace odbywać się będą na czynnym obiekcie, w budynku znajduje się siedziba Domu Dziecka oraz Szkoła Podstawowa, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić każdorazowo z użytkownikiem obiektu w jakich okresach poszczególne części budynku będą udostępnione Wykonawcy. Na części dachu zamontowane są panele fotowoltaiczne, które przed pracami remontowymi zostaną zdemontowane, a po zakończeniu robót ponownie zamontowane przez wskazaną przez Zamawiającego firmę na koszt Zamawiającego.
2. Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi:
1) Rozbiórka pokrycia dachowego z blachy nienadającej się do użytku.
2) Wywóz złomu z terenu rozbiórki
3) Drobne naprawy pokrycia dachy polegające na wstawieniu łat
4) Mocowanie na deskowaniu pełnym membrany dachowej
5) Montaż kontrłat bez deskowania
6) Ołacenie połaci dachowych
7) Pokrycie blachą powlekaną na łatach dachów o nachyleniu połaci do 85%
8) Przedłużenie pasa dorynnowego
9) Obróbki blacharskie z blachy powlekanej
10) Obróbka kominów na dachach – taśmą uszczelniającą
11) Montaż zabezpieczeń przeciwśnieżnych z płotkiem na dachach
12) Montaż wyłazu dachowego z kołnierzem uniwersalnym przy kryciu dachów
13) Montaż odpowietrznika wentylacji sanitarnej na dachach
14) Osadzenie kratek wentylacyjnych w główkach kominowych z możliwością demontażu w trakcie czyszczenia
15) Montaż stopni kominiarskich przy kryciu dachów
16) Montaż ławeczek kominiarskich małych przy kryciu dachów
17) Montaż okien obrotowych FAKRO o podwyższonej termoizolacyjności
18) Montaż kołnierzy uszczelniających w pokryciu dachowym wysoko profilowanym dla okien
Kolor pokrycia dachu do uzgodnienia z Zamawiającym po przedstawieniu wzorników.
3. Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania tych robót określają przedmiar robót i STWiOR - załączniki do SWZ.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
5. Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
6. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę muszą mieć aktualne atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności dopuszczające ich zastosowanie w budownictwie.
7. Po zrealizowaniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszystkich niezbędnych prób, sprawdzeń i pomiarów, a po uzyskaniu pozytywnych wyników przedstawienia ich w protokołach i przekazania Zamawiającemu. W przypadku dokonania jakichkolwiek zmian dopuszczalnych przepisami i zgodnych z umową, należy przedłożyć odpowiedni dokumenty.
8. Zamawiający zapewnia punkty poboru energii elektrycznej, wody oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia a Wykonawca pokryje koszty zużycia mediów w formie i na zasadach uzgodnionych z użytkownikiem/zarządcą obiektu.
9. Włączenie i wyłączenie urządzeń, sieci itp. niezbędne do realizacji zamówienia Wykonawca uzyska we własnym zakresie i również poniesie koszty z tym związane.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami.
11. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania.
12. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają - przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wzór umowy, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
13. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie zauważone błędy, omyłki, rozbieżności w dokumentacji projektowej i wystąpić do Zamawiającego o wyjaśnienie. Dochodzenie roszczeń przez Wykonawcę w terminie późniejszym roszczeń z tytułu niezgodności pomiędzy stanem rzeczywistym a stanem określonym w dokumentacji projektowej nie będzie możliwe, a skutki z tego tytułu obciążą Wykonawcę robót.
14. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.
15. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii autora dokumentu lub osoby nadzorującej udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności na niekorzyść Zamawiającego.
16. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszczalne jest zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji oraz uzyskania zgody autora dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności, należy do Wykonawcy.
17. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego.
18. Obowiązek udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.
(...)
c.d. wg. SWZ - IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19-07-2024 przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 607 452,22 zł brutto.W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty:
1. DACHY PODLASIA TOMASZ ZAJKOWSKI, ul. Koperkowa 2, 15-523 Grabówka, NIP: PL 9661205985,
Cena 701 048,31 zł brutto
2. Dachtechnik Szymon Kopko, Wychodne 24B, 16-402 Wychodne, NIP: PL 8442295114
Cena 554 330,95 zł brutto
Oferta nr 2 podlega odrzuceniu.
Mając na uwadze zaistniałą sytuację, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nieodrzucona oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701048,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 701048,31 PLN
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.