eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SerockModernizacja budynku nr 31 w kompleksie wojskowym nr 151 Zegrze - tzw. "Kasyna Oficerskiego" w Zegrzu



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku nr 31 w kompleksie wojskowym nr 151 Zegrze – tzw. „Kasyna Oficerskiego” w Zegrzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://serock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku nr 31 w kompleksie wojskowym nr 151 Zegrze – tzw. „Kasyna Oficerskiego” w Zegrzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0efd8b43-1c16-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012756/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja budynku nr 31 w kompleksie wojskowym nr 151 Zegrze - tzw. Kasyna Oficerskiego w Zegrzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340414

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.2.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2547030,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac remontowych budynku tzw. „Kasyna Oficerskiego” przy ul. Oficerskiej 5 w Zegrzu wpisanego do rejestru zabytków pod nr A-1335 z dnia 13.05.2016 oraz ujętego w ewidencji zabytków województwa mazowieckie z dniem 1.11.2004 r.. Prace remontowe obejmują wszystkie prace w obrębie dachu segmentu „B” „C” „D” i „E” i mają na celu między innymi: wymianę zdegradowanych elementów więźby konstrukcyjnej wraz z ułożeniem nowego pokrycia oraz pracami towarzyszącymi tj.: odtworzenia naświetli dachowych, remontu ogniomurków i trzpieni attykowych, remontu wolnostojących kominów, wymiany obróbek blacharskich, elementów dachu, wymiany orynnowania i instalacji odgromowej oraz montażu nowych wyłazów dachowych i ław kominiarskich zgodnie z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Prace remontowe będą obejmować również poddasze w zakresie uprzątnięcia przestrzeni strychowej, wymianie lub wzmocnieniu uszkodzonych elementów konstrukcyjnych, dociepleniu stropu poddaszy nieużytkowych, ułożenie pomostów technicznych, wymiana wyłazów w wejściu na poddasze, docieplenie i obudowa sufitu nad korytarzem prowadzącym na antresolę Sali balowej oraz dociepleniu stropu nad klatką schodową w segmencie „D” zgodnie z opisem zawartym w PFU. Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania pn. Modernizacja budynku nr 31 w kompleksie wojskowym nr 151 Zegrze – tzw. „Kasyna Oficerskiego” w Zegrzu.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje:
2.1.) Zakres „A” – część projektowa: W oparciu o program funkcjonalno-użytkowy (PFU) należy przeprowadzić proces uzyskania stosownych decyzji administracyjnych zezwalających na rozpoczęcie prac remontowych dachu segment „A”, „B”, „C”, „D”, „E” w tym:
a) aktualizacja udostępnionego przez Zamawiającego projektu budowlanego,
w tym projektu architektoniczo-budowlanego oraz technicznego będącego podstawą do uzyskania skutecznego pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych.
b) uzgodnienie dokumentacji architektoniczno – budowlanej z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków;
c) uzyskanie skutecznego pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych;
2.2.) Zakres „B” – część wykonawcza zamówienia podstawowego (roboty budowlane – remont dachu segment „B”, „C”, „D” i „E”): Remont dachu będzie miał charakter odtworzeniowy uszkodzonych elementów, w tym wymiany wskazanych elementów więźby dachowej na nowe i kompleksowej wymiany pokrycia dachowego, wraz z wykonaniem prac towarzyszących. Prace należy wykonać w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy oraz opracowania i zgody administracyjne uzyskane w ramach realizacji zamówienia między innymi w zakresie (zgodnie z PFU):
a) rozbiórki istniejącego pokrycia i poszycia wraz z deskowaniem, obróbek blacharskich, orynnowania wyłazów dachowych, itd.;
b) wymiany zdegradowanych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej;
c) wykonania impregnacji przeciwogniowej, przeciwgrzybicznej i przeciw owadom całej konstrukcji więźby dla nowych i pozostających elementów;
d) remontu ogniomurów i trzpieni attykowych;
e) ułożenia nowego pokrycia na pełnym deskowaniu wraz z montażem obróbek blacharskich ogniomurków, attyk orynnowania i elementów towarzyszących wraz z nową instalacją odgromową zgodnie z PFU.
f) uprzątnięcia przestrzeni strychowej (usunięcie z gruzu i śmieci, uporządkowanie i podwieszenie instalacji elektrycznej, dezynfekcja przestrzeni);
g) usunięcie izolacji termicznej;
h) docieplenie stropów poddaszy nieużytkowych;
i) wykonanie pomostów technicznych w przestrzeni poddaszy;
j) wymiana wyłazu w wejściu na poddasze;
k) dociepleniu stropu poddasza wraz z zabudową sufitu zgodnie z opisem zawartym w PFU;
l) remontu wolnostojących kominów;
m) po zakończeniu prac budowlanych wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji powykonawczej oraz dokonania zgłoszenia do WINB zakończenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie (jeśli dotyczy).
Wykonawca dołącza do oferty KALKULACJĘ CENOWĄ ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO I ZAMÓWIENIA OBJĘTEGO PRAWEM OPCJI wg arkusza przygotowanego i udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ, sporządzonego na podstawie udostępnionego przedmiaru robót. Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe za wykonanie poszczególnych jednorodnych lub podobnych rodzajów dostaw, usług lub robót budowlanych/prac remontowych dla zamówienia opcjonalnego i zamówienia podstawowego wskazane w kosztorysie ofertowym były tożsame.
Wykonawca dołącza do oferty kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie przygotowanego przez Zamawiającego przedmiaru robót [ze względu na kosztorysowe rozliczenie robót związanych z wymianą zdegradowanych elementów więźby konstrukcyjnej oraz potrzebą oszacowania kosztów realizacji zamówienia opcjonalnego (remont dachu segmentu „A”)]. Kosztorys ofertowy jest dokumentem, który służy ustaleniu ceny, czyli wynagrodzenia wykonawcy za dostawy, usługi lub roboty budowlane/prace remontowe i stanowi element oferty, który nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. Kosztorys ofertowy musi zostać złożony pod rygorem nieważności w formie lub postaci elektronicznej. Kosztorys ofertowy jest częścią oferty i musi być złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty - należy opatrzyć go podpisem elektronicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

44230000-1 - Ciesielskie elementy budowlane

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3222252,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3222252,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3222252,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBBUD Robert Wrona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250960612

7.3.3) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 21a

7.3.4) Miejscowość: Radzymin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-250

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część projektowa - Studio Budowlane "UNITY" s.c. Małgorzata Tischner, Damian Cyrta


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3222252,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.