Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00357233/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00372148/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00384744/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00397224/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA OŚRODKA ZDROWIA w miejscowości ZIELONKI, gmina ZIELONKI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZIELONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 116
1.5.2.) Miejscowość: Zielonki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-087
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zielonki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/gzielonki
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79177521-f4f1-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA OŚRODKA ZDROWIA w miejscowości ZIELONKI, gmina ZIELONKI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79177521-f4f1-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049022/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa Przychodni w Zielonkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357233
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BU.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „BUDOWA OŚRODKA ZDROWIA W MIEJ-SCOWOŚCI ZIELONKI, GMINA ZIELONKI” polegająca na budowie budynku ośrodka zdrowia wraz z:
• instalacjami wewnętrznymi: wody, kanalizacji sanitarnej, gazu,
c.o., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, elektryki, teletechniki, foto-woltaiki wraz z zagospodarowaniem terenu:
• budową dróg wewnętrznych oraz miejsc postojowych,
• budową muru oporowego,
• budową dojść do budynku,
• małą architekturą (stojaki na rowery, ławki parkowe wraz koszami na śmieci),
• rozbiórką stanowisk ładowania samochodów elektrycznych oraz bu-dową nowych stanowisk,
• remontem drogi dojazdowej do budynku wraz z remontem stanowisk postojowych,
• rozbiórką elektrycznych terenowych instalacji zewnętrznych:
- zasilających istniejącą stację ładowania samochodów,
• rozbiórką przyłącza elektrycznego budynku technicznego,
• budową terenowych instalacji zewnętrznych: wody, kanalizacji desz-czowej, elektrycznych i teletechnicznej kanalizacji kablowej,
• budową przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczo-wej,
• rozbiórką wraz z budową sieci telekomunikacyjnej Orange,
• rozbiórką budynku technicznego,
• rozbiórką elementów dróg wewnętrznych”.
2. Przybliżone zestawienie powierzchni i parametrów zabudowy przedmiotu zamówie-nia:
2.1 Powierzchnia terenu inwestycji 14 520,45 m2
2.2. Pow. zabudowy budynku 502,76 m2
2.3. Pow. użytkowa budynku 371,23 m2
2.4. Pow. całkowita budynku 828,12 m2
2.5. Wysokość 8,08 (10,81) m
2.6. Kubatura 3487,00 m3
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9444796,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11334989,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9444796,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETNA Piotr Job Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442279096
7.3.4) Miejscowość: Skawina
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9444796,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI ZIELONKI
więcej: przetargi ZIELONKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.