eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkiBUDOWA OŚRODKA ZDROWIA w miejscowości ZIELONKI, gmina ZIELONKI



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA OŚRODKA ZDROWIA w miejscowości ZIELONKI, gmina ZIELONKI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZIELONKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 116

1.5.2.) Miejscowość: Zielonki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-087

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zielonki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/gzielonki

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79177521-f4f1-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA OŚRODKA ZDROWIA w miejscowości ZIELONKI, gmina ZIELONKI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79177521-f4f1-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049022/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa Przychodni w Zielonkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357233

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BU.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „BUDOWA OŚRODKA ZDROWIA W MIEJ-SCOWOŚCI ZIELONKI, GMINA ZIELONKI” polegająca na budowie budynku ośrodka zdrowia wraz z:
• instalacjami wewnętrznymi: wody, kanalizacji sanitarnej, gazu,
c.o., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, elektryki, teletechniki, foto-woltaiki wraz z zagospodarowaniem terenu:
• budową dróg wewnętrznych oraz miejsc postojowych,
• budową muru oporowego,
• budową dojść do budynku,
• małą architekturą (stojaki na rowery, ławki parkowe wraz koszami na śmieci),
• rozbiórką stanowisk ładowania samochodów elektrycznych oraz bu-dową nowych stanowisk,
• remontem drogi dojazdowej do budynku wraz z remontem stanowisk postojowych,
• rozbiórką elektrycznych terenowych instalacji zewnętrznych:
- zasilających istniejącą stację ładowania samochodów,
• rozbiórką przyłącza elektrycznego budynku technicznego,
• budową terenowych instalacji zewnętrznych: wody, kanalizacji desz-czowej, elektrycznych i teletechnicznej kanalizacji kablowej,
• budową przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczo-wej,
• rozbiórką wraz z budową sieci telekomunikacyjnej Orange,
• rozbiórką budynku technicznego,
• rozbiórką elementów dróg wewnętrznych”.
2. Przybliżone zestawienie powierzchni i parametrów zabudowy przedmiotu zamówie-nia:
2.1 Powierzchnia terenu inwestycji 14 520,45 m2
2.2. Pow. zabudowy budynku 502,76 m2
2.3. Pow. użytkowa budynku 371,23 m2
2.4. Pow. całkowita budynku 828,12 m2
2.5. Wysokość 8,08 (10,81) m
2.6. Kubatura 3487,00 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9444796,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11334989,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9444796,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETNA Piotr Job Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442279096

7.3.4) Miejscowość: Skawina

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9444796,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.