eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWYKONANIE REMONTU I PIĘTRA BUDYNKU PRZY ULICY PIWNEJ 32-35 W GDAŃSKU - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ



Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE REMONTU I PIĘTRA BUDYNKU PRZY ULICY PIWNEJ 32-35 W GDAŃSKU – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946/752

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE REMONTU I PIĘTRA BUDYNKU PRZY ULICY PIWNEJ 32-35 W GDAŃSKU – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebbb4724-4895-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00117552/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostosowanie pomieszczeń I piętra budynku przy ul. Piwnej 32/35 w Gdańsku z przeznaczeniem na pomieszczenia służbowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377491

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 24/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 569554,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowego remontu I piętra budynku przy ulicy Piwnej 32-35 w Gdańsku dz. Nr 438 obr. Nr 89. Zakres prac obejmuje roboty budowlane i instalacyjne. Przewidziano wymianę podłóg, płytek w łazienkach, stolarkę wewnętrzną, parapety wewnętrzne, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów. Zamówienie obejmuje również wymianę instalacji wod-kan, cwu i hydrantową wraz z armaturą, wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Należy uwzględnić wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w wybranych pomieszczeniach. Ponadto przewidziano roboty związane z instalacją teletechniczną głównie w zakresie wymiany istniejącego osprzętu oraz wykonanie nowej siłowni telekomunikacyjnej, wymiana urządzeń teletransmisyjnych i akumulatorów. Zamówienie obejmuje także wykonanie projektu technicznego instalacji elektrycznej kondygnacji I piętra.
Dane budynku: powierzchnia zabudowy – 345,50 m2; powierzchnia użytkowa – 970,35 m2; powierzchnia całkowita – 1474,00 m2; kubatura – 5997,00 m3.







Termin płatności faktury końcowej, liczony od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego, prawidłowo sporządzonej w/w faktury, na podstawie zatwierdzonego przez osobę upoważnioną, reprezentującą Zamawiającego, protokołu końcowego odbioru robót (we wszystkich branżach), tj. 30 dni po bezusterkowym odbiorze końcowym robót.
Określono wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy: określono w: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz program funkcjonalno – użytkowy.

1. Przedmiot i zakres opracowania
Przedmiotem opracowania jest remont I piętra budynku położonego przy ul. Piwnej 32 - 35 – były obiekt Komisariatu Policji, umożliwiający wznowienie funkcji służbowej w ograniczonym zakresie wraz z opracowaniem projektu technicznego dla instalacji elektrycznej.

2. Stan istniejący

3. 1. Nazwa i adres jednostki
Budynek służbowy Policji, ul. Piwna 32 - 35 (działka nr ew. 438 obręb 89).

3.3. Parametry charakteryzujące całą nieruchomość
powierzchnia zabudowy - 345,5 m2
powierzchnia użytkowa - 970,35 m2 + podpiwniczenie 100%
kubatura - 5 997,00 m3
ilość kondygnacji - 4 i 5 nadziemnych + piwnice
I piętro budynku o powierzchni - 300,27 m2
Obiekt objęty jest ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku.

3.4. Opis istniejącej zabudowy.
Budynek Policji odrestaurowany w latach 50-tych XX wieku usytuowany jest w zwartej zabudowie miejskiej i zajmuje 4 przylegające do siebie kamieniczki o 4 i 5 kondygnacjach nadziemnych, całkowicie podpiwniczone, w układzie konstrukcyjnym poprzecznym (nr 32 i 33) oraz mieszanym (nr 34 i 35). Ściany zewnętrzne z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo - wapiennej, ściany wewnętrzne konstrukcyjne z cegły ceramicznej gr 8 cm. W murach konstrukcyjnych we wszystkich poziomach wieńce żelbetowe, ścianki działowe z Ytongu gr. 6 cm, schody żelbetowe. Stropy-w budynku nr 32 typu DMS, w budynku nr 33 Kleina, nr 34 i 35 żelbetowe. Więźba dachowa o konstrukcji drewnianej jętkowej, pokrycie dachu – dachówka ceramiczna. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana. Posadzki – cementowe, PCV, gres. Kraty żelazne kute, stałe, ozdobne w oknach parteru i I piętra. Rynny, rury spustowe, opierzenia i obróbki - z blachy cynkowej, częściowo miedziowanej. Kosze zlewowe pokryte blachą cynkową.

Instalacje występujące w budynku:
- wodociągowa
- kanalizacji sanitarnej
- centralnego ogrzewania
- gazowa - nieczynna
- hydrantowa
- wentylacji mechanicznej
- elektryczne, oświetleniowa
- odgromowa
- teletechniczna.

3.5. Ocena stanu technicznego
Budowlana
Ogólny stan techniczny obiektu jest dostateczny, niektóre elementy wykończenia budynku są wyeksploatowane lub uszkodzone. Renowacji wymaga stolarka okienna i drzwiowa (liczne wypaczenia i ubytki). Występują ślady licznych zalań stropów i ścian pomieszczeń, odpadanie farby i tynków, spękania ścian. Lastrykowe wykończenie schodów i wykładzin podłogowych z lastryka i tworzyw sztucznych są w złym stanie technicznym (pęknięcia i ubytki).


Instalacyjna
Stan sanitariatów jest niedostateczny – należy wymienić piony i podejścia rur: wody zimnej, ciepłej i kanalizacji sanitarnej na nowe wraz z białym montażem i armaturą. Ciepła woda przygotowywana jest w podgrzewaczach pojemnościowych elektrycznych, zlokalizowanych w piwnicy i na parterze. Instalacja gazowa jest unieczynniona. Instalacja centralnego ogrzewania zasilana jest z miejskiej sieci ciepłowniczej, istniejące grzejniki – stalowe żebrowane. Brak zaworów termostatycznych i odpowietrzających.

Na poziomie I piętra znajdują się cztery łazienki.

Instalacja elektryczna nie spełnia aktualnych wymogów norm i przepisów. Wykonana jest jeszcze w układzie sieci TN-C. Część przewodów jest aluminiowa. Przeciwpożarowy wyłącznik prądu nie spełnia aktualnych przepisów. Istniejąca lampy nie zapewniają odpowiedniego natężenia oświetlenia. Brak jest oświetlenia awaryjnego.

Instalacja teletechniczna wymaga dostosowania do nowej funkcji pomieszczeń.

4.0 Opis ogólny zamierzenia

4.1.Charakterystyka zadania
Zamierzenie polega na remoncie kondygnacji I piętra umożliwiający wznowienie funkcji służbowej w ograniczonym zakresie wraz z opracowaniem projektu technicznego dla instalacji elektrycznej.

Realizacja zadania wymagać będzie wykonania niezbędnych robót modernizacyjnych.

Opis potrzeb dla poszczególnych pomieszczeń zamieszczono w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym zał. nr 10 do SWZ.




4.3. Zakres robót

4.3.1. Roboty budowlane.
 wymiana wykładzin podłogowych z naprawą podłoża
 renowacja stolarki okiennej zewnętrznej
 wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej
 szpachlowanie ścian i sufitów
 malowanie pomieszczeń
 wykonanie okładzin ściennych i podłogowych z płytek oraz wykładzin
 malowanie grzejników farbą olejną,
 wykonanie ścianki p.poż. z drzwiami EI60 pomiędzy I piętrem a II piętrem
 wykonanie nowych ścianek działowych gipsowo- kartonowych
 rozbiórka ścianki działowej

4.3. 2. Roboty sanitarne
 wymiana pionów instalacji wod-kan z podejściami do przyborów sanitarnych na poziomie I p. z podłączeniem do istn instalacji przy przejściu na II p. oraz wymiana pojedynczych pionów wod- kan od poziomu piwnicy do II p.
 biały montaż i armatura dla łazienek na kondygnacji I piętra,
 montaż zaworów termostatycznych na grzejnikach istniejących,
 montaż grzejników elektrycznych dla wybranych pomieszczeń;
 wykonanie wentylacji mechanicznej dla wybranych pomieszczeń (wentylator kanałowy),
 wykonanie instalacji klimatyzacyjnej dla wybranych pomieszczeń.

4.3.3.Roboty elektryczne
 Wymiana rozdzielnicy piętrowej
 Wymiana oprzewodowania na remontowanej części
 Wymiana oświetlenia ogólnego
 Montaż oświetlenia awaryjnego
 Wymiana osprzętu elektroinstalacyjnego z dostosowaniem do nowych potrzeb.
Wytyczne do wykonanie projektu branży elektrycznej zgodnie z załączonymi wytycznymi.

4.3.4.Roboty teletechniczne
Instalacja teletechniczna wymaga dostosowania do nowej funkcji pomieszczeń.

Wymagania branżowe:
- branża teletechniczna
a) bezpośredni wykonawcy montażu instalacji i systemów teleinformatycznych, alarmowych i dozoru obiektu muszą wykazać się wpisem na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
b) wykonawca jest zobowiązany ująć w swojej ofercie wszystkie koszty związane z realizacją czynności obejmujących wykonywanie konserwacji, serwisowania, przeglądów technicznych, okresowych i eksploatacyjnych urządzeń, aparatów i maszyn zamontowanych/zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przez cały okres udzielonej gwarancji przez Wykonawcę
c) dokumentacja powykonawcza i dokumenty odbiorowe winny zostać przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (skany w wersji papierowej) na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru.
d) osoby wykonujące poszczególne roboty, prace winne posiadać wszelkie stosowne, wymagane obowiązującymi regulacjami prawnymi, tj. m.in. normami, przepisami itd. uprawnienia kwalifikacyjne branżowe, licencyjne i systemowe

- branża elektryczna, sanitarna, ogólnobudowlana
a) wykonawca jest zobowiązany ująć w swojej ofercie wszystkie koszty związane z realizacją czynności obejmujących wykonywanie konserwacji, serwisowania, przeglądów technicznych, okresowych i eksploatacyjnych urządzeń, aparatów i maszyn zamontowanych/zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przez cały okres udzielonej gwarancji przez Wykonawcę
b) dokumentacja powykonawcza i dokumenty odbiorowe winny zostać przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (skany w wersji papierowej – 1 egz. oraz w wersji edytowalnej (*DWG programu ACAD wers. 2012)) na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru.
c) osoby wykonujące poszczególne roboty, prace winne posiadać wszelkie stosowne, wymagane obowiązującymi regulacjami prawnymi, tj. m.in. normami, przepisami itd. uprawnienia kwalifikacyjne branżowe: § 15 ust.1,2 umowy

Roboty budowlane będą prowadzone w nieczynnym obiekcie .
Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym.

Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i realizowanych robót przy wykonaniu Przedmiotu Umowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na cały okres trwania robót. Ubezpieczenie od szkód (ryzyk) winno stanowić na sumę ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Kserokopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Ubezpieczenie winno obejmować również odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez podwykonawców. Szczegółowe warunki opisuje § 17 umowy tj. załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 613998,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 613998,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 613998,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Resol sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040215483

7.3.3) Ulica: Glazurowa

7.3.4) Miejscowość: Kowale

7.3.5) Kod pocztowy: 80-180

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613998,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.