eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa sprzêtu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu "Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie".



Og³oszenie z dnia 2023-10-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzêtu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta Radomia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana Kiliñskiego 30

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/812625

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzêtu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37cd8026-4897-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00454678

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00020611/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.22 Zakup i dostawa sprzêtu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPMA.10.01.01-14-j585/23 "Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00388539

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.441.447.2023.AK

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 291704,35 PLN

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 134240,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa monitorów interaktywnych (3 szt.) w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22050,00 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem (20 szt.) w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 57987,81 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerów stacjonarnych (3 szt.) w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33195100-4 - Monitory

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10857,00 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urz±dzeñ wielofunkcyjnych z zestawem tuszy (7 szt.) , drukarek A3 z zestawem tuszy/tonerów (2 szt.) oraz drukarki A4 z zestawem tuszy/tonerów (1 szt.) w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30232000-4 - Sprzêt peryferyjny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13168,00 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tabletów (23 szt.) w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25927,50 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa projektorów (2 szt.) w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Nie rozstrzygniêto

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Nie rozstrzygniêto

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Nie rozstrzygniêto

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

W dniu 26.09.2023r. przedmiotowe postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie czê¶ci 4 zamówienia, zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp. Ww. artyku³ stanowi, ¿e „Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, je¿eli nie z³o¿ono (…) ¿adnej oferty”. W zwi±zku z tym, i¿ do up³ywu terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 18.09.2023r. do godz. 09:15 nie z³o¿ono ¿adnej oferty postanowiono jak na wstêpie.

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Nie rozstrzygniêto

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Nie rozstrzygniêto

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.