Og³oszenie z dnia 2023-10-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00388539/01 - Og³oszenie z dnia 2023-09-08
- 2023/BZP 00468195/01 - Wynik z dnia 2023-10-30
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzêtu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta Radomia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Kiliñskiego 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8126251.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzêtu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37cd8026-4897-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00454678
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00020611/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.22 Zakup i dostawa sprzêtu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPMA.10.01.01-14-j585/23 "Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00388539
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.441.447.2023.AK
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 291704,35 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 134240,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa monitorów interaktywnych (3 szt.) w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale V SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22050,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem (20 szt.) w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale V SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 57987,81 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerów stacjonarnych (3 szt.) w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale V SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10857,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urz±dzeñ wielofunkcyjnych z zestawem tuszy (7 szt.) , drukarek A3 z zestawem tuszy/tonerów (2 szt.) oraz drukarki A4 z zestawem tuszy/tonerów (1 szt.) w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale V SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30232000-4 - Sprzêt peryferyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13168,00 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tabletów (23 szt.) w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale V SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25927,50 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa projektorów (2 szt.) w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szko³y wyzwanie”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale V SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Nie rozstrzygniêto
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Nie rozstrzygniêto
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Nie rozstrzygniêto
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W dniu 26.09.2023r. przedmiotowe postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie czê¶ci 4 zamówienia, zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp. Ww. artyku³ stanowi, ¿e „Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, je¿eli nie z³o¿ono (…) ¿adnej oferty”. W zwi±zku z tym, i¿ do up³ywu terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 18.09.2023r. do godz. 09:15 nie z³o¿ono ¿adnej oferty postanowiono jak na wstêpie.
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Nie rozstrzygniêto
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Nie rozstrzygniêto
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wy¶cigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pu³askiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy spo³ecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzêtu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urz±dzeñ /narzêdzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obs³ugi KWP z siedzib± w Radomiu
- Dostawê wyrobów medycznych dla pacjenta z pêcherzowym oddzielaniem siê naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
wiêcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa sprzêtu ICT, specjalistycznego, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej nr 15 w Mys³owicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jako¶æ kszta³cenia.
- Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzêtu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hy¿ne"
- Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych, baterii, p³yt i tonerów dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Boles³awcu.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.