eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłotówŚwiadczenie usług seksuologa w ramach projektu pn. "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie pilskim"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług seksuologa w ramach projektu pn. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie pilskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570798210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Piasta 32

1.5.2.) Miejscowość: Złotów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprzlotow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcprzlotow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aef788d8-d8da-487c-93f6-b818996426d7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług seksuologa w ramach projektu pn. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie pilskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aef788d8-d8da-487c-93f6-b818996426d7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00434401/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług seksuologa w ramach projektu pn. Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie pilskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusz Europejski dla Wielkopolski na lata 2021 - 2027, Priorytet VI, Działanie 6.15 - Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438586

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPR.272.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 148748,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usług seksuologa, w tym:
1) usługi wsparcia seksuologa dla dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu złotowskiego.
Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług seksuologa w zakresie wspierania rozwoju, kompensowania opóźnień np. edukacyjnych, społecznych dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu złotowskiego w gabinecie lub miejscu zamieszkania uczestnika projektu (na terenie powiatu złotowskiego).
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia spotkań o czasie 5 godzin dla min. 30 dzieci/młodzieży z wykorzystaniem metod i technik zgodnych ze sztuką diagnostyczną, indywidualnie dostosowanych do potrzeb i możliwości uczestnika. Czas trwania powinien być dostosowany do możliwości uczestnika.
Liczba przewidywanych godzin wykonywania usługi:
150 h (2024 r. 50 h, 2025 r. – 50h, 2026 r. – 50 h)
2) usługi wsparcia seksuologa dla usamodzielniających się wychowanków pieczy zastępczej na terenie powiatu złotowskiego
Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług seksuologa w zakresie wsparcia
w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej w gabinecie lub miejscu zamieszkania uczestników projektu (na terenie powiatu złotowskiego).
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia spotkań/spotkania o czasie łącznym 15 godzin dla min. 12 usamodzielniających się wychowanków pieczy zastępczej z wykorzystaniem metod i technik zgodnych ze sztuką diagnostyczną, indywidualnie dostosowanych do potrzeb i możliwości uczestnika. Czas trwania powinien być dostosowany do możliwości uczestnika.
Liczba przewidywanych godzin wykonywania usługi:
180 h (2024 r. 60 h, 2025 r. – 60h, 2026 r. – 60 h).
3) usługi wsparcia seksuologa dla osób pełniących funkcję oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, opiekunów usamodzielnienia oraz rodzin biologicznych i ich otoczenia.
Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług w zakresie pogłębionej diagnozy w obszarze zaburzeń psychicznych ma być prowadzona przez psychiatrę dziecięcego w gabinecie lub w miejscu zamieszkania uczestników projektu (na terenie powiatu złotowskiego).
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się
do przeprowadzenia spotkań o czasie łącznym 15 godzin dla min. 3 osób/rodzin pełniących funkcję oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, opiekunów usamodzielnienia oraz rodzin biologicznych i ich otoczenia, z wykorzystaniem metod i technik zgodnych ze sztuką diagnostyczną, indywidualnie dostosowanych do potrzeb i możliwości uczestnika. Czas trwania powinien być dostosowany do możliwości uczestnika/ów.
Liczba przewidywanych godzin wykonywania usługi:
45 h (2024 r. 15 h, 2025 r. – 15h, 2026 r. – 15 h)
4) usługi przeprowadzania pogłębionej diagnozy w obszarze rozwoju i zaburzeń rozwoju seksualnego u dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu złotowskiego
Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług w zakresie pogłębionej diagnozy w obszarze rozwoju i zaburzeń rozwoju seksualnego u dzieci i młodzieży w gabinecie lub w miejscu zamieszkania (na obszarze powiatu złotowskiego).
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia spotkań/ spotkania o czasie łącznym 5 godzin dla min. 30 dzieci/ młodzieży, mających na celu dokonanie diagnozy pogłębionej w obszarze rozwoju i zaburzeń rozwoju seksualnego u dzieci i młodzieży z wykorzystaniem metod i technik zgodnych ze sztuką diagnostyczną, indywidulanie dostosowanych do potrzeb i możliwości uczestnika projektu. Czas trwania spotkania powinien być dostosowany do możliwości uczestnika.
Liczba przewidywanych godzin wykonywania usługi:
150 h (2024 r. 50 h, 2025 r. – 50h, 2026 r. – 50 h)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na to, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty przedmiotowe postępowanie podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93975,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157500 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.