Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00422167/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00436910/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
- 2024/BZP 00442916/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” na terenie Miasta Ząbki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ząbki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zabki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” na terenie Miasta Ząbki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b3c187c-b5e3-4193-82ef-03a5a7835306
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037739/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja kompleksów sportowych „Moje boisko – Orlik 2012” na terenie Miasta Ząbki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422167
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.217.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ulicy Batorego1. Na terenie objętym zakresem robót znajduje się kompleks boisk sportowych typu „Moje Boisko-Orlik 2012”. Kompleks obejmuje boisko do gry w piłkę nożną ze sztuczną trawą, boisko wielofunkcyjne do gry w koszykówkę i siatkówkę wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Istniejące boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej z zasypem z granulatu, ułożone jest na podbudowie z piasku i kruszyw kamiennych. Trawa syntetyczna jest w znacznym stopniu wyeksploatowana. Wokół boisk wykonane są piłkochwyty i ogrodzenia. Istniejące przeznaczenie terenu oraz funkcja nie ulegną zmianie.
2. Przedmiot tej części zamówienia, obejmuje m.in.:
- roboty rozbiórkowe nawierzchni boiska do piłki nożnej ze sztuczną trawą wraz z demontażem istniejącej infrastruktury i utylizacją materiału rozbiórkowego,
- roboty rozbiórkowe nawierzchni boiska wielofunkcyjnego poliuretanowo - gumowego wraz z demontażem istniejącej infrastruktury i utylizacją materiału rozbiórkowego,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych wraz z wykonaniem nowej nawierzchni,
- montaż nowego wyposażenia boiska do piłki nożnej i boiska wielofunkcyjnego,
- przebudowę istniejącego ogrodzenia,
- wymianę opraw oświetleniowych wraz z żarówkami.
3. Szczegółowe wymagania w odniesieniu do sposobu wykonania i odbioru robót określone są w:
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ,
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 5 do SWZ,
dokumentacji – załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 925453,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ulicy Harcerskiej1. Na terenie objętym zakresem robót znajduje się kompleks boisk sportowych typu „Moje Boisko-Orlik 2012”. Kompleks obejmuje boisko do gry w piłkę nożną ze sztuczną trawą, boisko wielofunkcyjne do gry w koszykówkę wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Przedmiotem tej części zamówienia jest modernizacja boiska do gry w piłkę nożną wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Istniejące boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej z zasypem z granulatu, ułożone jest na podbudowie z piasku i kruszyw kamiennych. Trawa syntetyczna jest w znacznym stopniu wyeksploatowana. Boisko otoczone jest piłkochwytami i ogrodzeniem. Istniejące przeznaczenie terenu oraz funkcja nie ulegną zmianie.
2. Przedmiot tej części zamówienia, obejmuje m.in.:
- roboty rozbiórkowe nawierzchni boiska do piłki nożnej ze sztuczną trawą wraz z demontażem istniejącej infrastruktury i utylizacją materiału rozbiórkowego,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych wraz z wykonaniem nowej nawierzchni,
- montaż nowego wyposażenia boiska do piłki nożnej,
- przebudowę istniejącego ogrodzenia,
- wymianę opraw oświetleniowych wraz z żarówkami.
3. Szczegółowe wymagania w odniesieniu do sposobu wykonania i odbioru robót określone są w:
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ,
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 6 do SWZ,
dokumentacji – załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 694878,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 9 sierpnia 2024 r., do godz. 12.00 wpłynęła jedna oferta, która złożona została przez Wykonawcę: SPEED invest sp. z o. o. z siedzibą ul. Parkowa 12, 05-200 Wołomin.
W toku procedury badania, Zamawiający odrzucił przedmiotową ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp., który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę o udzielenie zamówienia, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonym i przez zamawiającego.”.
Wykonawca w dniu 9 sierpnia 2024 r. złożył ofertę, na którą składają się przesłane dokumenty:
1) „Załącznik nr 1 do SWZ (3)” – plik .pdf
2) „Załącznik nr 1 do SWZ (3).pdf” – plik xades
3) „Załącznik nr 2 do SWZ (1)” – plik .pdf
4) „Załącznik nr 2 do SWZ (1).pdf” – plik xades
5) „poliuretan” – plik .rar
6) „sztuczna trawa” – plik .rar
7) SPEED invest pełnomocnictwo Wioleta Witek 2024 – plik .pdf
Zamawiający w rozdziale 4 specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) zamieścił informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej. Zgodnie z postanowieniami rozdziału 4 SWZ:
„9. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów przesyłanych danych .doc, .docx, .xlsx, .jpg, jpeg, .zip, .7z ze szczególnym wskazaniem na .pdf
10. W celu kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ,.7Z .
11. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.”
Z powyższego jednoznaczne wynika, że Zamawiający dopuścił złożenie dokumentów w formatach plików wymienionych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Zamawiający zaznaczył w specyfikacji warunków zamówienia, że format .rar nie należy do formatów dopuszczonych przez wskazane ww. rozporządzenie oraz że dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
Mając na uwadze powyższe uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o w/w podstawę prawną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 9 sierpnia 2024 r., do godz. 12.00 wpłynęła jedna oferta, która złożona została przez Wykonawcę: SPEED invest sp. z o. o. z siedzibą ul. Parkowa 12, 05-200 Wołomin.
W toku procedury badania, Zamawiający odrzucił przedmiotową ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp., który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę o udzielenie zamówienia, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonym i przez zamawiającego.”.
Wykonawca w dniu 9 sierpnia 2024 r. złożył ofertę, na którą składają się przesłane dokumenty:
1) „Załącznik nr 1 do SWZ (3)” – plik .pdf
2) „Załącznik nr 1 do SWZ (3).pdf” – plik xades
3) „Załącznik nr 2 do SWZ (1)” – plik .pdf
4) „Załącznik nr 2 do SWZ (1).pdf” – plik xades
5) „poliuretan” – plik .rar
6) „sztuczna trawa” – plik .rar
7) SPEED invest pełnomocnictwo Wioleta Witek 2024 – plik .pdf
Zamawiający w rozdziale 4 specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) zamieścił informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej. Zgodnie z postanowieniami rozdziału 4 SWZ:
„9. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów przesyłanych danych .doc, .docx, .xlsx, .jpg, jpeg, .zip, .7z ze szczególnym wskazaniem na .pdf
10. W celu kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ,.7Z .
11. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.”
Z powyższego jednoznaczne wynika, że Zamawiający dopuścił złożenie dokumentów w formatach plików wymienionych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Zamawiający zaznaczył w specyfikacji warunków zamówienia, że format .rar nie należy do formatów dopuszczonych przez wskazane ww. rozporządzenie oraz że dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
Mając na uwadze powyższe uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o w/w podstawę prawną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Wykonanie planu ogólnego oraz analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta Ząbki
- Przebudowa drogi w ul. Chabrowej w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniężnie
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniężnie
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Budowa bieżni sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Stargardzie.
- Budowa drogi gminnej ul. Dworskiej (129048G) w Gościcinie
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.