eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziwnówRemont Szko³y Podstawowej w Dziwnowie - etap drugi



Og³oszenie z dnia 2024-08-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont Szko³y Podstawowej w Dziwnowie – etap drugi

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Dziwnów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684918

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szosowa 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dziwnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-420

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@dziwnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dziwnow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont Szko³y Podstawowej w Dziwnowie – etap drugi

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ba9b0df7-591c-47a2-b73c-9e3a97f49a23

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00454941

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00020567/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Remont Szko³y Podstawowej w Dziwnowie wraz z budow± boiska szkolnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dziwnow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dziwnow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z
Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula zosta³a okre¶lona w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula zosta³a okre¶lona w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont Szko³y Podstawowej w Dziwnowie – etap drugi jest modernizacja Szko³y Podstawowej im. 5-go Ko³obrzeskiego Pu³ku Piechoty w Dziwnowie w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 do niniejszej SWZ, stanowi±cym jej integraln± czê¶æ dla segmentu E i F.

UWAGA
Zamówienie obejmuje wykonanie tylko segmentów E i F.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 9. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp prac okre¶lonych w za³±czniku nr 1 stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 30 % zamówienia podstawowego polegaj±cych na robotach tj., wykonanie instalacji kablowej, grzewczej, wykopy, rozbiórki.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty, wraz z podaniem
znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert okre¶la rozdzia³ XII SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwaracja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna i zawodowa:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e zrealizowa³ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie przynajmniej:
a) jedno zamówienie dotycz±ce budowy/przebudowy/remontu obiegów grzewczych o mocy kot³a min. 100 kW
Zamawiaj±cy wymaga uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia, ze strony Wykonawcy:
a) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, zgodnie z obowi±zuj±cym prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz aktualne za¶wiadczenie o wpisie na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê – je¿eli dotyczy, zgodnie z
za³±cznikiem nr 4 do SWZ,
2) Odpis lub informacje z Krajowego Rejestru s±dowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem oferty je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – pe³nomocnictwo do
reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o
wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania
Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)
O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wg wzoru stanowi±cego
za³±cznik nr 3 do SWZ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzony podpisem zaufanym czy podpisem
osobistym,
2) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê – je¿eli dotyczy, zgodnie z
za³±cznikiem nr 4 do SWZ,
3) Odpis lub informacje z Krajowego Rejestru s±dowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem oferty je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – pe³nomocnictwo do
reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o
wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania
Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w kwocie:
3 000,00 z³ (s³ownie; trzy tysiêcy z³otych)
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 p.z.p.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank Pekao S.A. I/O w Kamieniu Pomorskim
nr konta 18 1240 3868 1111 0000 4093 6541
Na poleceniu przelewu nale¿y zamie¶ciæ adnotacjê: „Remont Szko³y Podstawowej w Dziwnowie wraz z budow± boiska
szkolnego”.
4. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, do oferty nale¿y do³±czyæ kopiê dokumentu przelewu potwierdzon± za
zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê.
5. Wadium zostanie zwrócone w sytuacji i na zasadach okre¶lonych w art. 98 p.z.p.
6. W ofercie nale¿y wpisaæ nr konta, na które Zamawiaj±cy ma zwróciæ wadium lub do³±czyæ do oferty upowa¿nienie do
odbioru wadium przez wskazan± osobê.
7. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium, gdy zajd± przes³anki, o których mowa w art. 98 ust. 6 p.z.p.
8. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium, je¿eli w wyniku
rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca bêdzie zobowi±zany wnie¶æ
wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego
9. Je¿eli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub porêczeñ Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³
gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej. Gwarancja lub porêczenie musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania z
ofert± i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
a) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w
p.z.p.,
b) z jej tre¶ci powinno wynikaæ jednoznacznie zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium,
c) powinno byæ nieodwo³ane i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±dania;
d) termin obowi±zania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿
pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
e) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania
f) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Gmina Dziwnów z siedzib± w Dziwnowie przy ul. Szosowej 5.
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga,
aby porêczenie i gwarancji obejmowa³a sw± tre¶ci± wszystkich Wykonawców (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub
gwarancji) lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia (konsorcjum);
10. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia koniecznym, jest aby formy te obejmowa³y
odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium, musz± zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i
bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium. Wadium wniesione
w formie gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu –
dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione. Dlatego w tre¶ci gwarancji
powinna znale¼æ siê klauzula stanowi±ca, i¿ wszelkie spory odno¶nie gwarancji bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem
polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich chyba, ¿e co¶ innego wnika z przepisów prawa.
11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie
do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3
p.z.p. zostanie odrzucona.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

14. Dodatkowe informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o dzielenie zamówienia np. konsorcjum, spó³ka cywilna. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy tacy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i w zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego tre¶ci wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 16 projektu umowy - za³±cznik nr 8 do SWZ:
1. Zmiany niniejszej umowy mog± nast±piæ w przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych
oraz w nastêpuj±cych przypadkach, przy zachowaniu postanowieñ wynikaj±cych z przepisu art. 455 ustawy Prawo
zamówieñ publicznych:
1) zmiany terminu wykonania robót w przypadku:
a) wyst±pienia konieczno¶ci zastosowania rozwi±zañ zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji
projektowej,
b) konieczno¶ci przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz warunkuj±cych wykonanie niniejszej umowy,
c) wstrzymania budowy przez w³a¶ciwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
d) wyst±pienia si³y wy¿szej, np. po¿aru, powodzi, tr±by powietrznej, itp.,
e) wyst±pienie przed³u¿ania siê okresu osi±gania parametrów technologicznych, nie zawinionego przez Wykonawcê,
f) wyst±pienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemo¿liwiaj±cych:
 dochowanie wymogów technicznych i technologicznych,
 prowadzenie prac,
g) wyst±pienia udokumentowanych przez Wykonawcê, niezawinionych przez niego opó¼nieñ w dostawie materia³ów,
urz±dzeñ,
h) wyst±pienia kolizji z niezinwentaryzowan± infrastruktur± zakryt± uniemo¿liwiaj±c± wykonanie robót zasadniczych,
i) przed³u¿enia siê okresu uzyskania zezwoleñ, pozwoleñ lub decyzji organów administracji publicznej z przyczyn
niezawinionych przez Wykonawcê,
2) zmiany sposobu i zakresu wykonania robót w przypadkach:
a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie czê¶ci przedmiotu umowy nie le¿y w interesie
publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a warto¶æ pozosta³ego do wykonania zakresu
robót jest wiêksza ni¿ 50% wynagrodzenia,
b) wykonania rozwi±zañ zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej,
3) zamiany danych Podwykonawców, o których mowa w § 8 ust. 2,
4) wynagrodzenia w zakresie stawek podatku od towarów i us³ug,
5) zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia w stosunku do kosztów i cen zawartych w
ofercie, z zastrze¿eniem ¿e:
- poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wyniesie co
najmniej 10%;
6) - pocz±tkowy termin uprawniaj±cy do ¿±dania ustalenia zmiany wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-27 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dziwnow w my¶l Ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-27 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.