eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpatówModernizacji ewidencji gruntów i budynków dla części obrębu ewidencyjnego NOWE gm. OŻARÓW



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla części obrębu ewidencyjnego
NOWE gm. OŻARÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opatowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Opatowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 17

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla części obrębu ewidencyjnego
NOWE gm. OŻARÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-589f1f0d-375f-4439-9720-b5dac39161bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060961/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obręb Nowe gmina Ożarów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404217

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI-II.272.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162602,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja
ewidencji gruntów i budynków dla części obrębu ewidencyjnego NOWE gm. OŻARÓW, wykonana na podstawie obowiązujących przepisów prawa w tym w myśl art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne w tym m.in. czynności:
1) analiza materiałów zasobu,
2) pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych,
3) uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące budynków,
4) aktualizacja użytków gruntowych na terenach zabudowanych i zurbanizowanych, zadrzewionych i zakrzewionych oraz na terenach pod stawami i rowami,
5) ponowna gleboznawcza klasyfikacja gruntów zmienionych użytków gruntowych na terenach rolnych i leśnych, mających na celu aktualizację danych ewidencyjnych oraz uzupełnienie istniejącej bazy danych o brakujące dane ewidencyjne.

Celem pracy jest przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębu ewidencyjnego Nowe gmina Ożarów w myśl art.24a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne. Osiągniecie zakładanego celu pracy na dochowanie terminu dostosowania wynikającego z § 44 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych PZGiK, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych, obsługi narad koordynacyjnych oraz udostępniania materiałów PZGiK

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142338,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227427,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142338,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GEODEZYJNO-PROJEKTOWYCH "GEOMIAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003549

7.3.3) Ulica: ul. KOŚCIUSZKI

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142338,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.