eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuckUsługa planowania oraz zakupu mediów internetowych na potrzeby przeprowadzenia kampanii



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa planowania oraz zakupu mediów internetowych na potrzeby przeprowadzenia kampanii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA ORŁY SPORTU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Puck

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@orlysportu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orlysportu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Fundacja

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Promocja sportu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa planowania oraz zakupu mediów internetowych na potrzeby przeprowadzenia kampanii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68c8789d-b1ad-4b60-b665-f914803f45c9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68c8789d-b1ad-4b60-b665-f914803f45c9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-68c8789d-b1ad-4b60-b665-f914803f45c9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Cała komunikacja w postępowaniu (wnioski o wyjaśnienia SWZ, inne informacje, odpowiedzi na wezwania Zamawiającego) odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy eZamówienia. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji awarii Platformy eZamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert).
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisaną podpisem kwalifikowanym elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - w postaci formularza interaktwnego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 660000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest: usługa planowania oraz zakupu mediów internetowych (kampania digital) na potrzeby przeprowadzenia kampanii turnieju piłkarskiego „Z Orlika na Stadion”, dalej „Kampania” oraz przeprowadzenie badań skuteczności i efektywności zrealizowanych działań promocyjnych związanych z zakupem mediów

4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79341000-6 - Usługi reklamowe

79341200-8 - Usługi zarządzania reklamą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja

4.3.6.) Waga: 80

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna i zawodowa:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 usługi, których przedmiotem były usługi planowania i zakupu mediów oraz realizacja kampanii w Internecie, a wartość każdej kampanii wyniosła co najmniej 500 000 zł brutto;
b) dysponuje/będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w jego realizacji:
i. specjalistą planowania mediów: osoba, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna za planowanie i optymalizację mediów internetowych w co najmniej dwóch kampaniach, a wartość każdej kampanii wyniosła co najmniej 500.000 zł brutto;
ii. specjalistą zakupu mediów: osoba, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna za zakup mediów internetowych w co najmniej dwóch kampaniach, a wartość każdej kampanii wyniosła co najmniej 500.000 zł brutto;
iii. analitykiem: osoba, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna za analizę skuteczności oraz raportowanie w co najmniej dwóch kampaniach, a wartość każdej kampanii wyniosła co najmniej 500.000 zł brutto;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
Oświadczenie z art. 125 ust. 1;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie;
Wykaz osób ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Koncepcja na potrzeby przyznania punktów w ramach kryteriów oceny ofert

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

6.3 W celu potwierdzenia umocowania osoby reprezentującej Wykonawcę, Zamawiający wymaga złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Zamawiający nie wymaga złożenia, jeżeli Wykonawca poda w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W formularzu ofertowym należy podać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp zmiana postanowień Umowy możliwa jest w razie zaistnienia jednej z następujących okoliczności i w zakresie określonym poniżej:
1) w przypadku, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawcą stroną, w tym instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, zmianie może ulec sposób realizacji Umowy lub zakres obowiązków Stron, a także odpowiednio termin wykonania Umowy lub poszczególnych etapów;
2) w przypadku, jeżeli w trakcie wykonywania Umowy wystąpią okoliczności związane ze zmianą prawa powszechnie obowiązującego lub regulacji wewnętrznych Zamawiającego, która powoduje konieczność wprowadzenia zmian w wykonanej części Umowy, zmianie może ulec sposób realizacji Umowy lub zakres obowiązków Stron, a także odpowiednio termin wykonania Umowy lub poszczególnych etapów przez ich dostosowanie do zmienionych przepisów prawa lub regulacji wewnętrznych Zamawiającego;
3) pozostałe zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami – w takim przypadku możliwa jest zmiana terminu lub sposobu wykonania Umowy lub etapów, stosownie do okoliczności wywołanych siłą wyższą;
4) w przypadku zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych lub środowiskowych niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy, za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, a skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami – zmianie może ulec sposób realizacji Umowy lub zakres obowiązków Stron, wynagrodzenie lub termin wykonania Umowy lub etapów, jednakże tylko w takim zakresie, w jakim będzie to konieczne dla zapewnienia możliwości i prawidłowego wykonania Umowy i osiągnięcia celów zamówienia określonych w OPZ;
5) w przypadku zmiany terminu kampanii promocyjnej lub harmonogramu Turnieju, z którymi związana jest realizacja Przedmiotu Umowy zmianie mogą ulec terminy realizacji Umowy, o których mowa w § 2 przez ich dostosowanie do terminu realizacji danej kampanii promocyjnej;
6) w przypadku:
i. pojawienia się nowszej technologii lub sposobu prowadzenia Kampanii w zakresie Przedmiotu Umowy, pozwalającej na osiągnięcie lepszych parametrów celu Umowy,
ii. utraty zaufania lub pojawienia się istotnych kontrowersji co do Medium, za pośrednictwem którego planowana była promocja kampanii;
iii. w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację Umowy zgodnie z OPZ,
iv. istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych dystrybutora lub gwaranta produktu/usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkty/usługi, lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości,
- zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy Przedmiotu Umowy, termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób jej realizacji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-20 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma ezamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 12:40

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

BUDŻET KAMPANII WYNOSI: 660 000 netto tj. 811 800 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.