Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00351149/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla 9 zadań w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej (...).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48324941274, 324941267
1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla 9 zadań w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej (...).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ef629f7-2255-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052850/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC
1.1.11 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC
1.1.12 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC
1.1.13 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC
1.1.14 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC
1.1.15 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC
1.1.16 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC
1.1.17 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC
1.1.18 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351149
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.20.2024.KW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 298610,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla: Odcinek Odcinek DN160mm do działki nr 23/1 obręb Zawiercie (k.m.60) przy ul. Pomorskiej w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych na głębokości 5 cm – 3,000m
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 10 cm – 2m2
Wykopy z zasypaniem, wykonane w gruncie kat. I-II, o ścianach zabezpieczonych obudową- typ słupowy, przy głębokości do 4,80m, szerokość wykopu 0,90-1,0m – 11,280m3
Kanały z rur PCV łączone na wcisk, fi 160mm – 4,500m
Próba szczelności kanałów rurowych, kanał Dn 150mm – 4,500m
Kamerowanie kanałów – 4,500m
Wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
Odtworzenie nawierzchni mineralno-bitumicznych z podbudową 2m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 10713,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla: Odcinek DN160mm do działki nr 27/8 obręb Zawiercie (k.m.39) przy ul. Leśnej w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Rozebranie chodnika wraz z podbudową z kruszywa kamiennego, mechanicznie, grubość podbudowy 15cm – 45,000m2
Wykopy z zasypaniem, w gruncie kat. III o ścianach zabezpieczonych obudową, głębokość do 2,5 m – 57,523m3
Kanały z rur typu PVC SN8 łączone na wcisk, fi 200 mm – 17,04m
Kanały z rur typu PVC SN8 łączone na wcisk, fi 160 mm – 8,64m
Próba szczelności kanałów rurowych DN 200 mm – 17,04m
Kamerowanie kanałów – 25,68m
Odtworzenie nawierzchni jezdni i chodnika – 2,500m2
Wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
Studnia z kręgów betonowych DN1200mm – 1 szt.
Odtworzenie chodnika z podbudową – 45m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 51701,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla: Odcinek DN160mm do działki nr 581 i 586 obręb Kosowska Niwa (k.m.2) przy ul. Kormoranów w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 10 cm -16,000m2
Wykopy z zasypaniem, w gruncie kat. III o ścianach zabezpieczonych obudową, głębokość do 2,5 m – 44,040m3
Kanały z rur typu PVC SN8 łączone na wcisk, fi 160mm – 18,350m
Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1200mm w gotowym wykopie o głębokości 3m – 2 szt.
Próba szczelności kanałów rurowych, kanał DN 150mm –18,350m
Kamerowanie kanałów – 18,350m
Odtworzenie nawierzchni jezdni i chodnika – 16,000m2
Wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
4.5.5.) Wartość części: 53527,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla: Odcinek DN160mm do działki nr 3747/3 obręb Kromołów (k.m.17) przy ul. Paderewskiego w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Rozebranie powierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych 10cm -4,5m2
Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi i kolektory w gruntach suchych z wydobyciem urobku, głębokość wykopu do 3,0m, grunt kategorii III-I – 23,66m2
Rurociągi kanalizacji grawitacyjnej z rur PC, łączonych kielichowo średnicy 160mm wraz z montażem korka zaślepiającego – 10,50m
Kamerowanie kanałów – 10,50m
Próba szczelności kanałów rurowych, kanał DN 160mm –10,50m
Odtworzenie nawierzchni mineralno-bitumicznych z podbudowy – 4,5m2
Wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.5.) Wartość części: 12992,84 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla: Odcinek DN160mm do działki nr 12/1 obręb Zawiercie (k.m.32) przy ul. Sienkiewicza w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Rozebranie nawierzchni mineralno-bitumicznych – 1,85m2
Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi i kolektory w gruntach suchych z wydobyciem urobku, głębokość wykopu do 3,0 m, grunt kategorii III-IV – 6,96m3
Rurociągi kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC, łączonych kielichowo o średnicy 160mm wraz z montażem korka zaślepiającego – 4,40m
Kamerowanie kanałów – 4,4m
Inwentaryzacja powykonawcza – 1 kpl
Próba szczelności kanałów rurowych, kanał DN 160mm – 4,40m
Odtworzenie nawierzchni mineralno-bitumicznych wraz z podbudową – 1,85m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.5.) Wartość części: 7198,72 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla: Odcinek DN160mm do działki nr 55/28 obręb Zawiercie (k.m.66) przy ul. Siennej w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 10 cm – 2m2
Wykopy z zasypaniem, w gruncie kat. III o ścianach zabezpieczonych obudową, głębokość do 2,5 m – 79,040m3
Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi i kolektory w gruntach suchych z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym, głębokość wykopu do 1,5 m, grunt kategorii III-IV – 15,808m3
Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200mm- 45,500m
Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160mm – 3,900m
Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1200mm w gotowym wykopie o głębokości 3m – 2 szt.
Próba szczelności kanałów rurowych o śr. norm. 150mm- 50m
Odtworzenie nawierzchni mineralno-bitumicznej wraz z podbudową – 2,0m2
Odtworzenie nawierzchni z tłucznia kamiennego – 40m2
Kamerowanie kanałów – 50mm
Wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 66508,85 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla: Odcinek DN160mm do działki nr 193 obręb Zawiercie (k.m.14) przy ul. Porębskiej w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 10 cm – 4m2
Wykopy z zasypaniem, w gruncie kat. III o ścianach zabezpieczonych obudową, głębokość do 2,5 m – 11,120m3
Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi i kolektory w gruntach suchych z wydobyciem urobku, głębokość wykopu do 3,0 m, grunt kategorii III-IV – 2,224m3
Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160mm – 6,950m
Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1200mm w gotowym wykopie o głębokości 3m – 1 szt.
Próba szczelności kanałów rurowych o śr. norm. 150mm- 7,000m
Kamerowanie kanałów – 7,000mm
Wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
Odtworzenie nawierzchni bitumicznej z podbudową – 4m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 23991,02 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla: Odcinek DN160mm do działki nr 47/2 obręb Zawiercie (k.m.43) przy ul. Gardy w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Wykopy z zasypaniem, w gruncie kat. III o ścianach zabezpieczonych obudową, głębokość do 2,5 m – 4,800m3
Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi i kolektory w gruntach suchych z wydobyciem urobku, głębokość wykopu do 1,5 m, grunt kategorii III-IV – 0,960m3
Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160mm – 11,500m
Przewierty o długości do 20m rurami o śr. 150-250mm w gruntach kat. III-IV – 10,700m
Próba szczelności kanałów rurowych o śr. norm. 150mm- 11,500m
Kamerowanie kanałów – 11,500m
Wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 33541,39 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla: Odcinek DN160mm do działki nr 187/1, 93/1 obręb Zawiercie (k.m.43) przy ul. Andersa w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.Zakres robót obejmuje:
Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mechanicznie, grubość nawierzchni 3cm – 131,000m2
Wykopy z zasypaniem, w gruncie kat. III o ścianach zabezpieczonych obudową, głębokość do 2,5 m – 9,016m3
Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi i kolektory w gruntach suchych z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym, głębokość wykopu do 1,5 m, grunt kategorii III-IV – 2,254m3
Kanały z rur typu PVC SN8 łączone na wcisk fi160mm – 5,270m
Studzienka kanalizacyjna systemowa DN600 – 1 szt.
Próba szczelności kanałów rurowych, kanał Dn150mm – 11,270m
Kamerowanie kanałów – 11,270m
Wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
Odtworzenie nawierzchni mineralno-bitumicznych wraz z podbudową – 131m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 38434,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.” W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od Wykonawców: 1. Sanviatech S.C. Bartłomiej Zieliński, Patryk Dziwoki ul. Powstańców Śląskich 1, 41-408 Mysłowice, cena ofertowa brutto: 23 780,68 zł 2. PJ “BUD – REM” Justyna Jaworska – Nowak ul. Padrewskiego 24/29, 42-400 Zawiercie, cena ofertowa brutto: 20 006,57 zł 3. Zakład Usługowo Budowlany “BUD – REM” Tomasz Skipirzepa ul. Pomorska 39/56, 42-400 Zawiercie, cena ofertowa brutto: 18 372,74 zł 4. Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. 11 Listopada 2, 42-400 Zawiercie - cena ofertowa brutto: 13 177,43 zł
Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3 i pkt 4 ustawy Pzp, zgodnie z którymi Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli: 3) jest niezgodna z przepisami ustawy, 4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ponadto, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), zgodnie z którym, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 13 177,43 zł brutto.
Tym samym oferta z najniższą ceną tj.: Zakład Usługowo Budowlany „BUD – REM” Tomasz Skipirzepa ul. Pomorska 39/56, 42-400 Zawiercie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty z najniższą ceną. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18372,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23780,68 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61663,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76774,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61663,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PJ "BUD - REM" Justyna Jaworska - Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491954952
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 24/19
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61663,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.”
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od Wykonawców:
1. PJ “BUD – REM” Justyna Jaworska – Nowak ul. Paderewskiego 24/29, 42-400 Zawiercie - Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 224 ust. 6 ustawy Pzp, zgodnie z którym odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie (…) oraz w związku z art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
2. Zakład Usługowo Budowlany “BUD – REM” Tomasz Skipirzepa ul. Pomorska 39/56, 42-400 Zawiercie, cena ofertowa brutto: 110 825,52 zł
Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 16 872,04 zł brutto.
Tym samym oferta z najniższą ceną tj.: Zakład Usługowo Budowlany „BUD – REM” Tomasz Skipirzepa ul. Pomorska 39/56, 42-400 Zawiercie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty z najniższą ceną.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110825,52
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110825,52 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25046,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25046,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25046,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Budowlany "BUD - REM" Tomasz Skipirzepa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491046781
7.3.3) Ulica: Pomorska 39/56
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PJ " BUD-REM" JUSTYNA JAWORSKA-NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
PJ " BUD-REM" JUSTYNA JAWORSKA-NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25046,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 7 ustawy Pzp zgodnie z którym ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.”
Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp w dniu 01.07.2024 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy Sanviatech S.C. Bartłomiej Zieliński, Patryk Dziwoki ul. Piastów Śląskich 1, 41-108 Mysłowice.
Wykonawca Sanviatech S.C. Bartłomiej Zieliński, Patryk Dziwoki ul. Piastów Śląskich 1, 41-108 Mysłowice, pismem z dnia 09.08.2024 r (wpływ do Urzędu 09.08.2024r.) poinformował Zamawiającego, iż odstępuje od podpisania umowy w przedmiotowym postępowaniu.
Z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu upłynął termin związania ofertą (zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ, termin związania ofertą upłynął w dniu 18.07.2024 r.), Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu Wykonawców, i w związku z tym, unieważnia się przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14797,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16531,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14797,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.”
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od Wykonawców:
1. PJ “BUD – REM” Justyna Jaworska – Nowak ul. Padrewskiego 24/29, 42-400 Zawiercie, cena ofertowa brutto: 69801,02 zł
2. Zakład Usługowo Budowlany “BUD – REM” Tomasz Skipirzepa ul. Pomorska 39/56, 42-400 Zawiercie, cena ofertowa brutto: 66 489,91 zł 3. Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. 11 Listopada 2, 42-400 Zawiercie - 49 000,00 zł Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3 i pkt 4 ustawy Pzp, zgodnie z którymi Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli: 3) jest niezgodna z przepisami ustawy, 4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ponadto, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), zgodnie z którym, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 20 872,04 zł brutto.
Tym samym oferta z najniższą ceną tj.: Zakład Usługowo Budowlany „BUD – REM” Tomasz Skipirzepa ul. Pomorska 39/56, 42-400 Zawiercie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty z najniższą ceną.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66489,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69801,02 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.” W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od Wykonawców:1.
Zakład Usługowo Budowlany “BUD – REM” Tomasz Skipirzepa ul. Pomorska 39/56, 42-400 Zawiercie - 46 559,04 zł 2. Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. 11 Listopada 2,
42-400 Zawiercie - 19 000,00 zł Oferta Wykonawcy podlaga odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3 i pkt 4 ustawy Pzp, zgodnie z którymi Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli: 3) jest niezgodna z przepisami ustawy, 4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Ponadto, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), zgodnie z którym, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 19 000,00 zł brutto.
Tym samym oferta z najniższą ceną tj.: Zakład Usługowo Budowlany „BUD – REM” Tomasz Skipirzepa ul. Pomorska 39/56, 42-400 Zawiercie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty z najniższą ceną.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46559,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46559,04 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.” W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od Wykonawców:
1. Zakład Usługowo Budowlany “BUD – REM” Tomasz Skipirzepa ul. Pomorska 39/56, 42-400 Zawiercie - 44 218,71 zł 2. Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. 11 Listopada 2,
42-400 Zawiercie - 41 255,91 zł Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3 i pkt 4 ustawy Pzp, zgodnie z którymi Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli:
3) jest niezgodna z przepisami ustawy, 4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ponadto, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), zgodnie z którym, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 41 255,91 zł brutto.
Tym samym oferta z najniższą ceną tj.: Zakład Usługowo Budowlany „BUD – REM” Tomasz Skipirzepa ul. Pomorska 39/56, 42-400 Zawiercie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty z najniższą ceną.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44218,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44218,71 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.”
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od Wykonawców:
1. Sanviatech S.C. Bartłomiej Zieliński, Patryk Dziwoki ul. Powstańców Śląskich 1, 41-408 Mysłowice - 110 1033,15 zł 2. Zakład Usługowo Budowlany “BUD – REM” Tomasz Skipirzepa ul. Pomorska 39/56, 42-400 Zawiercie - 81 956,82 zł 3. Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. 11 Listopada 2, 42-400 Zawiercie - 41 630,61 zł
Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3 i pkt 4 ustawy Pzp, zgodnie z którymi Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli: 3) jest niezgodna z przepisami ustawy, 4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ponadto, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), zgodnie z którym, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 41 630,61 zł brutto.
Tym samym oferta z najniższą ceną tj.: Zakład Usługowo Budowlany „BUD – REM” Tomasz Skipirzepa ul. Pomorska 39/56, 42-400 Zawiercie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty z najniższą ceną.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81956,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1101033,15 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadanie nr 1 – Odcinek DN160 mm do działki nr 23/1 obręb Zawiercie (k.m.60) przy ul. Pomorskiej.
Zadanie nr 2 – Odcinek DN160 mm do działki nr 27/8 obręb Zawiercie (k.m.39) przy ul. Leśnej.
Zadanie nr 3 – Odcinek DN160 mm do działki nr 581 i 586 obręb Kosowska Niwa (k.m.2) przy ul. Kormoranów.
Zadanie nr 4 – Odcinek DN160 mm do działki nr 3747/3 obręb Kromołów (k.m.17) przy ul. Paderewskiego.
Zadanie nr 5 – Odcinek DN160 mm do działki nr 12/1 obręb Zawiercie (k.m.32) przy ul. Sienkiewicza .
Zadanie nr 6 – Odcinek DN160mm do działki nr 55/28 obręb Zawiercie (k.m.66) przy ul. Siennej.
Zadanie nr 7 – Odcinek DN160mm do działki nr 193 obręb Zawiercie (k.m.14) przy ul. Porębskiej.
Zadanie nr 8 – Odcinek DN160mm do działki nr 47/2 obręb Zawiercie (k.m.43) przy ul. Gardy.
Zadanie nr 9 – Odcinek DN160mm do działki nr 187/1, 93/1 obręb Zawiercie (k.m.43) przy ul. Andersa.
w ramach zadania „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
więcej: Rury i osprzęt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.