Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00433180/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
- 2022/BZP 00445119/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-17
- 2022/BZP 00518604/01 - Wynik z dnia 2022-12-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092534282
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Toruńska 147
1.4.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 85-950
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.7.) Numer telefonu: 523604354
1.4.8.) Numer faksu: 523604341
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@pup.bydgoszcz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pup.bydgoszcz.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
promocja zatrudnienia, łagodzenie skutków bezrobocia oraz aktywizacja zawodowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455282
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00433180/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmiana umowy dopuszczalna jest: 1) w przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) usługi będącej przedmiotem umowy. W zaistniałej sytuacji Wykonawca składa pisemny wniosek zawierający uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstawy prawnej zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy realizowanej, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy dopuszczalna jest: 1) w przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) usługi będącej przedmiotem umowy. W zaistniałej sytuacji Wykonawca składa pisemny wniosek zawierający uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstawy prawnej zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy realizowanej, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 3. Stosownie do treści art. 439 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania umowy odpowiednio do wzrostu lub spadku cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Waloryzacja będzie się odbywać w oparciu o publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, przy spełnieniu łącznie następujących warunków: 1) w okresie pierwszych 6 miesięcy realizacji umowy (tj. do 30 czerwca 2023 r.) obowiązuje cena zaoferowana przez Wykonawcę w jego ofercie i zawartej umowie. Po upływie 6 miesięcy obowiązywania umowy, tj. począwszy od dnia 01 lipca 2023 r. – może nastąpić jednorazowa waloryzacja miesięcznej ceny ryczałtowej brutto, 2) waloryzacja będzie obliczona w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w I półroczu 2023 r. publikowany w formie Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski" w terminie 20 dni po upływie pierwszego półrocza, 3) poziom wzrostu cen materiałów kub kosztów związanych z realizacją zamówienia, którego przekroczenie uznane zostanie za uprawniające do zwaloryzowania miesięcznej ryczałtowej ceny brutto wynosi minimum 5%, 4) waloryzacja następuje na wniosek drugiej Strony, który musi zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw zmiany oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie umowy, 5) w wyniku dokonania waloryzacji, odpowiedniej zmianie ulega wynagrodzenie określone w § 9 ust. 1 i 2 umowy. Strony sporządzają aneks do umowy potwierdzający zmiany wynagrodzenia w wyniku waloryzacji (zmiana wynagrodzenia za świadczoną usługę ma skutek od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego, w którym został złożony wniosek), 6) dokonana w oparciu o niniejszą klauzulę waloryzacyjną zmiana wysokości miesięcznej ceny ryczałtowej brutto może dotyczyć wyłącznie usług pozostałych Wykonawcy do wykonania, tj. od 01 lipca 2023 r. do 31.12.2023 r., 7) łączna wartość korekt (wartość wzrostu lub spadku wynagrodzenia umownego) wynikająca z waloryzacji nie przekroczy +/- 5 % wynagrodzenia umownego za okres 12 miesięcy świadczenia usługi określonego pierwotnie w ofercie Wykonawcy i zawartej umowie, 8) przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, 9) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 3, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki: a) przedmiotem umowy są usługi; b) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-25 08:00
Po zmianie:
2022-11-28 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-25 09:00
Po zmianie:
2022-11-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-12-24
Po zmianie:
2022-12-27
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa wanny wielofunkcyjnej do hydroterapii i wanny do kąpieli wirowej kończyn dolnych
- Dostawa drobnego sprzętu
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do wykonywania badań z zakresu hematologii do linii hematolog. Sysmex XN-9100 Compact Integration oraz aparatu Ral Stainer
- ŚWIADCZENIE USŁUG UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH DLA KUJAWSKO-POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
- Sukcesywne wykonywanie robót sanitarnych w zakresie bieżących remontów w obiektach Centrum Onkologii w Bydgoszczy i we Włocławku
- DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu w 2025 r."
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa
- "Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o."
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach użytkowanych przez MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.