Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Tarnowiec w sezonie 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 211
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugtarnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowiec.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Tarnowiec w sezonie 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb3accd5-5131-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012723/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Tarnowiec w sezonie 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404505/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Gmina Tarnowiec jest jednostką sektora finansów publicznych, posiada 100% udziałów w spółce pn. Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z o. o. nie posiadającą bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Gmina Tarnowiec sprawuje kontrolę nad ww spółką, odgrywa decydującą rolę w zakresie określania celów strategicznych, obszarów działalności i zarządzania sprawami spółki. Akt założycielski Spółki z dnia 19.12.2012 r. numer A- 8329/2012 i między innymi Uchwała nr XXXIII/229/2013 Rady Gminy Tarnowiec z dnia 17.06.2013 r. określają że Spółka została powołana w celu realizacji zadań własnych Gminy.
Jednym z głównych zakresów działalności jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania dróg.
Spółka świadczyła na rzecz Gminy usługi w tym zakresie w latach poprzednich i posiada
niezbędny sprzęt do wykonania tej usługi.
Procent działalności spółki został określony w okresie 3 lat wstecz i w każdym roku Spółka
prowadziła działalność na rzecz Gminy ponad 90%.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WG.271.1.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje usuwanie śniegu i lodu z publicznych i wewnętrznych dróg gminnych oraz
chodników położonych na obszarze Gminy Tarnowiec.
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg gminnych w
zakresie: odśnieżania dróg i chodników, posypywania dróg materiałami uszorstniającymi – 10%
mieszanką soli i piasku, odśnieżania wraz z posypywaniem jezdni, zapewnienia we własnym
zakresie materiałów uszorstniających, zapewnienia we własnym zakresie sprawnego
technicznie sprzętu oraz stałej obsługi naprawczo-remontowej sprzętu, dostarczania we
wskazane przez Zamawiającego miejsca piasku w ilości oraz częstotliwości określonej przez
Zamawiającego, uprzątnięcia składowanego w ww. miejscach piasku po zakończeniu sezonu
zimowego.
Zadanie obejmuje również: Zimowe utrzymanie chodników na terenie gminy Tarnowiec.
Zakres podstawowy obejmuję: odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie 17 sołectw
na terenie gminy Tarnowiec, które stanowią około 74 km, odśnieżanie chodników w ilości 1,4 km
– zakres wg wskazań Zamawiającego,odśnieżanie placów gminnych oraz placów przy Domach
Ludowych i obiektach należących do gminy zakres wg wskazań Zamawiającego, odśnieżanie
zatok przystankowych oraz miejsc obsługi podróżujących zakres wg wskazań Zamawiającego,odśnieżanie innych obiektów wskazanych do odśnieżania przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z o . o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852325003
7.3.3) Ulica: Tarnowiec 143
7.3.4) Miejscowość: Tarnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-204
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W TARNOWCU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TARNOWIEC
- Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć edukacyjnych z przedmiotów przyrodniczych: chemii, fizyki oraz programowania i robotyki oraz zakup wyposażenia pracowni wirtualnej wieloprzedmiotowej
- Dostawa oleju napędowego
- Przebudowa trzech otwartych zbiorników retencyjnych zlokalizowanych na dz. nr. ewid. 697 w miejscowości Łajsce.
więcej: przetargi TARNOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.