Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00361590/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROCIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 747 24 31
1.5.8.) Numer faksu: +48 62 747 33 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-jarocinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9367431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dróg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82e12fc8-2326-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035419/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remonty dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361590
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-OZPI.272.2.7.2024.JM3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2103419,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu drogi.2. Część I – Remont ul. Bolesława Chrobrego w Jarocinie
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu ul. Bolesława Chrobrego w Jarocinie (w zakresie nawierzchni asfaltowej).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy, zwany dalej "PFU", stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Wymienione zamierzenia budowlane w Części I Wykonawca ma zrealizować na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej, zweryfikowanej i zaopiniowanej przez Zamawiającego w zakresie zgodności z PFU, wymogami SWZ i obowiązującym prawem. Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana na podstawie PFU oraz dokumentów, do których PFU się odwołuje; remonty dróg odpowiadać muszą wymaganiom ujętym w PFU i w dokumentach, do których PFU się odwołuje.
4. Przedmiot zamówienia w Części I obejmuje w szczególności:
a) w zakresie dokumentacji projektowej do opracowania przez Wykonawcę, zobowiązany jest on opracować:
- mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych,
- materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi,
- zgłoszenie robót wraz ze wszelkimi niezbędnymi opracowaniami, decyzjami i uzgodnieniami,
- dokumentację projektową usunięcia kolizji z urządzeniami towarzyszącymi (obcymi) kolidującymi z projektowaną trasą drogi oraz innymi przebudowywanymi elementami infrastruktury w ramach niniejszego zadania,
- informacje i Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- projekty wykonawcze wraz z wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi,
- projekty organizacji ruchu na czas budowy wraz z zatwierdzeniem,
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- przedmiary robót i kosztorysy wykonawcze,
- dokumentację powykonawczą,
- szczegółową inwentaryzację istniejących obiektów budowalnych w otoczeniu inwestycji przed rozpoczęciem i po zakończeniu robót,
- opracowania, harmonogramy i inwentaryzacje na potrzeby comiesięcznych raportów z wykonanych prac,
b) w zakresie zasadniczych robót budowlanych przewidzianych do wykonania, Wykonawca jest zobowiązany wybudować i oddać do użytkowania, w tym wykonać następujące roboty budowlane:
- roboty pomiarowe wraz z zastabilizowaniem granic pasa drogowego,
- odhumusowanie terenu robót,
- wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia nawierzchni,
- wykonać roboty ziemne,
- rozbiórkę elementów dróg i przepustów,
- budowę nowych konstrukcji nawierzchni chodnika i jezdni,
- przebudowę i budowę zjazdów,
- budowę systemu odwodnienia drogi i chodnika,
- w razie potrzeb ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- w razie potrzeb ustawienie barier zabezpieczających ruch pieszy i rowerowy,
- wykonać oznakowanie poziome i pionowe,
- przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i odprowadzającej ścieki, sieci gazowych, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych, urządzeń kolejowych i innych, zgodnie z podanymi przez ich właścicieli warunkami technicznymi,
- oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych, kanalizacyjnych i odbiorników w zakresie zapewniającym skuteczne odprowadzenie wody z pasa drogowego,
- regulację wysokościową elementów uzbrojenia obcego,
- humusowanie terenu i obsianie trawą,
- roboty wykończeniowe i porządkowe,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- w razie potrzeb uzyskanie zgody na prowadzenie i przeprowadzenie badań archeologicznych,
- przygotować dokumenty do zgłoszenia zakończenia robót,
- sporządzić inwentaryzację powykonawczą,
- po zakończeniu robót wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę,
- wykonać naprawy w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Do użytych w dokumencie wymienionym w punkcie 2 słów określających znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę dodano w każdym miejscu słowa: „lub równoważne”.
6. Wskazanie w dokumencie wymienionym w punkcie 2 znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę miało jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone było składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w dokumentach zamówienia.
7. Ilekroć w dokumencie wymienionym w punkcie 2 przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszczał rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Wykonawca, który powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, był obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy PZP, np. stosownych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
9. Jeżeli Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe były niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, wezwał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
10. Za rozwiązanie równoważne uznane było wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykorzystaniu technologii, innych wyrobów spełniających wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadających właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentach zamówienia z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentach zamówienia.
11. Wykonawca udzielił gwarancji jakości na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia w Części I na okres minimum 60 miesięcy, z wyjątkiem oznakowania poziomego, którego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
12. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku wykonywania przedmiotu zamówienia w Części I odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.). Wywóz odpadów i ich utylizacja odbywa się na koszt Wykonawcy.
13. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w Umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232452-5 - Roboty odwadniające
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 534467,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu drogi.2. Część II – Remont ul. Kościelnej w Żerkowie
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu ul. Kościelnej w Żerkowie (w zakresie nawierzchni asfaltowej).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy, zwany dalej "PFU", stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Wymienione zamierzenia budowlane w Części II Wykonawca ma zrealizować na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej, zweryfikowanej i zaopiniowanej przez Zamawiającego w zakresie zgodności z PFU, wymogami SWZ i obowiązującym prawem. Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana na podstawie PFU oraz dokumentów, do których PFU się odwołuje; remonty dróg odpowiadać muszą wymaganiom ujętym w PFU i w dokumentach, do których PFU się odwołuje.
4. Przedmiot zamówienia w Części II obejmuje w szczególności:
a) w zakresie dokumentacji projektowej do opracowania przez Wykonawcę, zobowiązany jest on opracować:
- mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych,
- materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi,
- zgłoszenie robót wraz ze wszelkimi niezbędnymi opracowaniami, decyzjami i uzgodnieniami,
- dokumentację projektową usunięcia kolizji z urządzeniami towarzyszącymi (obcymi) kolidującymi z projektowaną trasą drogi oraz innymi przebudowywanymi elementami infrastruktury w ramach niniejszego zadania,
- informacje i Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- projekty wykonawcze wraz z wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi,
- projekty organizacji ruchu na czas budowy wraz z zatwierdzeniem,
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- przedmiary robót i kosztorysy wykonawcze,
- dokumentację powykonawczą,
- szczegółową inwentaryzację istniejących obiektów budowalnych w otoczeniu inwestycji przed rozpoczęciem i po zakończeniu robót,
- opracowania, harmonogramy i inwentaryzacje na potrzeby comiesięcznych raportów z wykonanych prac,
b) w zakresie zasadniczych robót budowlanych przewidzianych do wykonania, Wykonawca jest zobowiązany wybudować i oddać do użytkowania, w tym wykonać następujące roboty budowlane:
- roboty pomiarowe wraz z zastabilizowaniem granic pasa drogowego,
- odhumusowanie terenu robót,
- wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia nawierzchni,
- wykonać roboty ziemne,
- rozbiórkę elementów dróg i przepustów,
- budowę nowych konstrukcji nawierzchni chodnika i jezdni,
- przebudowę i budowę zjazdów,
- budowę systemu odwodnienia drogi i chodnika,
- w razie potrzeb ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- w razie potrzeb ustawienie barier zabezpieczających ruch pieszy i rowerowy,
- wykonać oznakowanie poziome i pionowe,
- przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i odprowadzającej ścieki, sieci gazowych, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych, urządzeń kolejowych i innych, zgodnie z podanymi przez ich właścicieli warunkami technicznymi,
- oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych, kanalizacyjnych i odbiorników w zakresie zapewniającym skuteczne odprowadzenie wody z pasa drogowego,
- regulację wysokościową elementów uzbrojenia obcego,
- humusowanie terenu i obsianie trawą,
- roboty wykończeniowe i porządkowe,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- w razie potrzeb uzyskanie zgody na prowadzenie i przeprowadzenie badań archeologicznych,
- przygotować dokumenty do zgłoszenia zakończenia robót,
- sporządzić inwentaryzację powykonawczą,
- po zakończeniu robót wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę,
- wykonać naprawy w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Do użytych w dokumencie wymienionym w punkcie 2 słów określających znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę dodano w każdym miejscu słowa: „lub równoważne”.
6. Wskazanie w dokumencie wymienionym w punkcie 2 znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę miało jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone było składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w dokumentach zamówienia.
7. Ilekroć w dokumencie wymienionym w punkcie 2 przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszczał rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Wykonawca, który powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, był obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy PZP, np. stosownych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
9. Jeżeli Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe były niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, wezwał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
10. Za rozwiązanie równoważne uznane było wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykorzystaniu technologii, innych wyrobów spełniających wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadających właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentach zamówienia z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentach zamówienia.
11. Wykonawca udzielił gwarancji jakości na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia w Części II na okres minimum 60 miesięcy, z wyjątkiem oznakowania poziomego, którego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
12. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku wykonywania przedmiotu zamówienia w Części II odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.). Wywóz odpadów i ich utylizacja odbywa się na koszt Wykonawcy.
13. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w Umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232452-5 - Roboty odwadniające
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 458922,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu drogi.2. Część III – Remont ul. Rymarkiewicza w Kotlinie
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu ul. Rymarkiewicza w Kotlinie (w zakresie nawierzchni asfaltowej)
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy, zwany dalej "PFU", stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Wymienione zamierzenia budowlane w Części III Wykonawca ma zrealizować na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej, zweryfikowanej i zaopiniowanej przez Zamawiającego w zakresie zgodności z PFU, wymogami SWZ i obowiązującym prawem. Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana na podstawie PFU oraz dokumentów, do których PFU się odwołuje; remonty dróg odpowiadać muszą wymaganiom ujętym w PFU i w dokumentach, do których PFU się odwołuje.
4. Przedmiot zamówienia w Części III obejmuje w szczególności:
a) w zakresie dokumentacji projektowej do opracowania przez Wykonawcę, zobowiązany jest on opracować:
- mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych,
- materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi,
- zgłoszenie robót wraz ze wszelkimi niezbędnymi opracowaniami, decyzjami i uzgodnieniami,
- dokumentację projektową usunięcia kolizji z urządzeniami towarzyszącymi (obcymi) kolidującymi z projektowaną trasą drogi oraz innymi przebudowywanymi elementami infrastruktury w ramach niniejszego zadania,
- informacje i Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- projekty wykonawcze wraz z wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi,
- projekty organizacji ruchu na czas budowy wraz z zatwierdzeniem,
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- przedmiary robót i kosztorysy wykonawcze,
- dokumentację powykonawczą,
- szczegółową inwentaryzację istniejących obiektów budowalnych w otoczeniu inwestycji przed rozpoczęciem i po zakończeniu robót,
- opracowania, harmonogramy i inwentaryzacje na potrzeby comiesięcznych raportów z wykonanych prac,
b) w zakresie zasadniczych robót budowlanych przewidzianych do wykonania, Wykonawca jest zobowiązany wybudować i oddać do użytkowania, w tym wykonać następujące roboty budowlane:
- roboty pomiarowe wraz z zastabilizowaniem granic pasa drogowego,
- odhumusowanie terenu robót,
- wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia nawierzchni,
- wykonać roboty ziemne,
- rozbiórkę elementów dróg i przepustów,
- budowę nowych konstrukcji nawierzchni chodnika i jezdni,
- przebudowę i budowę zjazdów,
- budowę systemu odwodnienia drogi i chodnika,
- w razie potrzeb ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- w razie potrzeb ustawienie barier zabezpieczających ruch pieszy i rowerowy,
- wykonać oznakowanie poziome i pionowe,
- przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i odprowadzającej ścieki, sieci gazowych, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych, urządzeń kolejowych i innych, zgodnie z podanymi przez ich właścicieli warunkami technicznymi,
- oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych, kanalizacyjnych i odbiorników w zakresie zapewniającym skuteczne odprowadzenie wody z pasa drogowego,
- regulację wysokościową elementów uzbrojenia obcego,
- humusowanie terenu i obsianie trawą,
- roboty wykończeniowe i porządkowe,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- w razie potrzeb uzyskanie zgody na prowadzenie i przeprowadzenie badań archeologicznych,
- przygotować dokumenty do zgłoszenia zakończenia robót,
- sporządzić inwentaryzację powykonawczą,
- po zakończeniu robót wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę,
- wykonać naprawy w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Do użytych w dokumencie wymienionym w punkcie 2 słów określających znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę dodano w każdym miejscu słowa: „lub równoważne”.
6. Wskazanie w dokumencie wymienionym w punkcie 2 znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę miało jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone było składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w dokumentach zamówienia.
7. Ilekroć w dokumencie wymienionym w punkcie 2 przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszczał rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Wykonawca, który powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, był obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy PZP, np. stosownych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
9. Jeżeli Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe były niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, wezwał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
10. Za rozwiązanie równoważne uznane było wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykorzystaniu technologii, innych wyrobów spełniających wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadających właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentach zamówienia z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentach zamówienia.
11. Wykonawca udzielił gwarancji jakości na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia w Części III na okres minimum 60 miesięcy, z wyjątkiem oznakowania poziomego, którego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
12. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku wykonywania przedmiotu zamówienia w Części III odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.). Wywóz odpadów i ich utylizacja odbywa się na koszt Wykonawcy.
13. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w Umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232452-5 - Roboty odwadniające
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 417964,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu drogi.2. Część IV – Remont chodnika przy drodze Zakrzew - Prusy
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu chodnika przy drodze Zakrzew - Prusy (w zakresie nawierzchni z kostki brukowej).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy, zwany dalej "PFU", stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Wymienione zamierzenia budowlane w Części IV Wykonawca ma zrealizować na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej, zweryfikowanej i zaopiniowanej przez Zamawiającego w zakresie zgodności z PFU, wymogami SWZ i obowiązującym prawem. Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana na podstawie PFU oraz dokumentów, do których PFU się odwołuje; remonty dróg odpowiadać muszą wymaganiom ujętym w PFU i w dokumentach, do których PFU się odwołuje.
4. Przedmiot zamówienia w Części IV obejmuje w szczególności:
a) w zakresie dokumentacji projektowej do opracowania przez Wykonawcę, zobowiązany jest on opracować:
- mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych,
- materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi,
- zgłoszenie robót wraz ze wszelkimi niezbędnymi opracowaniami, decyzjami i uzgodnieniami,
- dokumentację projektową usunięcia kolizji z urządzeniami towarzyszącymi (obcymi) kolidującymi z projektowaną trasą drogi oraz innymi przebudowywanymi elementami infrastruktury w ramach niniejszego zadania,
- informacje i Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- projekty wykonawcze wraz z wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi,
- projekty organizacji ruchu na czas budowy wraz z zatwierdzeniem,
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- przedmiary robót i kosztorysy wykonawcze,
- dokumentację powykonawczą,
- szczegółową inwentaryzację istniejących obiektów budowalnych w otoczeniu inwestycji przed rozpoczęciem i po zakończeniu robót,
- opracowania, harmonogramy i inwentaryzacje na potrzeby comiesięcznych raportów z wykonanych prac,
b) w zakresie zasadniczych robót budowlanych przewidzianych do wykonania, Wykonawca jest zobowiązany wybudować i oddać do użytkowania, w tym wykonać następujące roboty budowlane:
- roboty pomiarowe wraz z zastabilizowaniem granic pasa drogowego,
- odhumusowanie terenu robót,
- wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia nawierzchni,
- wykonać roboty ziemne,
- rozbiórkę elementów dróg i przepustów,
- budowę nowych konstrukcji nawierzchni chodnika i jezdni,
- przebudowę i budowę zjazdów,
- budowę systemu odwodnienia drogi i chodnika,
- w razie potrzeb ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- w razie potrzeb ustawienie barier zabezpieczających ruch pieszy i rowerowy,
- wykonać oznakowanie poziome i pionowe,
- przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i odprowadzającej ścieki, sieci gazowych, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych, urządzeń kolejowych i innych, zgodnie z podanymi przez ich właścicieli warunkami technicznymi,
- oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych, kanalizacyjnych i odbiorników w zakresie zapewniającym skuteczne odprowadzenie wody z pasa drogowego,
- regulację wysokościową elementów uzbrojenia obcego,
- humusowanie terenu i obsianie trawą,
- roboty wykończeniowe i porządkowe,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- w razie potrzeb uzyskanie zgody na prowadzenie i przeprowadzenie badań archeologicznych,
- przygotować dokumenty do zgłoszenia zakończenia robót,
- sporządzić inwentaryzację powykonawczą,
- po zakończeniu robót wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę,
- wykonać naprawy w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Do użytych w dokumencie wymienionym w punkcie 2 słów określających znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę dodano w każdym miejscu słowa: „lub równoważne”.
6. Wskazanie w dokumencie wymienionym w punkcie 2 znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę miało jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone było składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w dokumentach zamówienia.
7. Ilekroć w dokumencie wymienionym w punkcie 2 przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszczał rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Wykonawca, który powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, był obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy PZP, np. stosownych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
9. Jeżeli Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe były niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, wezwał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
10. Za rozwiązanie równoważne uznane było wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykorzystaniu technologii, innych wyrobów spełniających wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadających właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentach zamówienia z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentach zamówienia.
11. Wykonawca udzielił gwarancji jakości na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia w Części IV na okres minimum 60 miesięcy, z wyjątkiem oznakowania poziomego, którego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
12. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku wykonywania przedmiotu zamówienia w Części IV odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.). Wywóz odpadów i ich utylizacja odbywa się na koszt Wykonawcy.
13. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w Umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 480682,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu drogi.2. Część V – Remont pobocza przy ul. Dworcowej w Górze
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu pobocza przy ul. Dworcowej w Górze (w zakresie nawierzchni z kostki brukowej)
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy, zwany dalej "PFU", stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Wymienione zamierzenia budowlane w Części V Wykonawca ma zrealizować na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej, zweryfikowanej i zaopiniowanej przez Zamawiającego w zakresie zgodności z PFU, wymogami SWZ i obowiązującym prawem. Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana na podstawie PFU oraz dokumentów, do których PFU się odwołuje; remonty dróg odpowiadać muszą wymaganiom ujętym w PFU i w dokumentach, do których PFU się odwołuje.
4. Przedmiot zamówienia w Części V obejmuje w szczególności:
a) w zakresie dokumentacji projektowej do opracowania przez Wykonawcę, zobowiązany jest on opracować:
- mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych,
- materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi,
- zgłoszenie robót wraz ze wszelkimi niezbędnymi opracowaniami, decyzjami i uzgodnieniami,
- dokumentację projektową usunięcia kolizji z urządzeniami towarzyszącymi (obcymi) kolidującymi z projektowaną trasą drogi oraz innymi przebudowywanymi elementami infrastruktury w ramach niniejszego zadania,
- informacje i Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- projekty wykonawcze wraz z wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi,
- projekty organizacji ruchu na czas budowy wraz z zatwierdzeniem,
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- przedmiary robót i kosztorysy wykonawcze,
- dokumentację powykonawczą,
- szczegółową inwentaryzację istniejących obiektów budowalnych w otoczeniu inwestycji przed rozpoczęciem i po zakończeniu robót,
- opracowania, harmonogramy i inwentaryzacje na potrzeby comiesięcznych raportów z wykonanych prac,
b) w zakresie zasadniczych robót budowlanych przewidzianych do wykonania, Wykonawca jest zobowiązany wybudować i oddać do użytkowania, w tym wykonać następujące roboty budowlane:
- roboty pomiarowe wraz z zastabilizowaniem granic pasa drogowego,
- odhumusowanie terenu robót,
- wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia nawierzchni,
- wykonać roboty ziemne,
- rozbiórkę elementów dróg i przepustów,
- budowę nowych konstrukcji nawierzchni chodnika i jezdni,
- przebudowę i budowę zjazdów,
- budowę systemu odwodnienia drogi i chodnika,
- w razie potrzeb ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- w razie potrzeb ustawienie barier zabezpieczających ruch pieszy i rowerowy,
- wykonać oznakowanie poziome i pionowe,
- przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i odprowadzającej ścieki, sieci gazowych, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych, urządzeń kolejowych i innych, zgodnie z podanymi przez ich właścicieli warunkami technicznymi,
- oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych, kanalizacyjnych i odbiorników w zakresie zapewniającym skuteczne odprowadzenie wody z pasa drogowego,
- regulację wysokościową elementów uzbrojenia obcego,
- humusowanie terenu i obsianie trawą,
- roboty wykończeniowe i porządkowe,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- w razie potrzeb uzyskanie zgody na prowadzenie i przeprowadzenie badań archeologicznych,
- przygotować dokumenty do zgłoszenia zakończenia robót,
- sporządzić inwentaryzację powykonawczą,
- po zakończeniu robót wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę,
- wykonać naprawy w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Do użytych w dokumencie wymienionym w punkcie 2 słów określających znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę dodano w każdym miejscu słowa: „lub równoważne”.
6. Wskazanie w dokumencie wymienionym w punkcie 2 znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę miało jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone było składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w dokumentach zamówienia.
7. Ilekroć w dokumencie wymienionym w punkcie 2 przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszczał rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Wykonawca, który powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, był obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy PZP, np. stosownych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
9. Jeżeli Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe były niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, wezwał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
10. Za rozwiązanie równoważne uznane było wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykorzystaniu technologii, innych wyrobów spełniających wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadających właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentach zamówienia z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentach zamówienia.
11. Wykonawca udzielił gwarancji jakości na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia w Części V na okres minimum 60 miesięcy, z wyjątkiem oznakowania poziomego, którego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
12. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku wykonywania przedmiotu zamówienia w Części V odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.). Wywóz odpadów i ich utylizacja odbywa się na koszt Wykonawcy.
13. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w Umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232452-5 - Roboty odwadniające
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 211382,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528865,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528865,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowe MARZYŃSKI Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172196713
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528865,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433772,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433772,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowe MARZYŃSKI Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172196713
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433772,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456343,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456343,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowe MARZYŃSKI Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172196713
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456343,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489244,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1262496,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489244,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe GRZEGORZ SZYMCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171577695
7.3.3) Ulica: ul. Nowy Świat 1a
7.3.4) Miejscowość: Bachorzew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe GRZEGORZ SZYMCZAK
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe GRZEGORZ SZYMCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489244,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 624655,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe GRZEGORZ SZYMCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171577695
7.3.3) Ulica: ul. Nowy Świat 1a
7.3.4) Miejscowość: Bachorzew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe GRZEGORZ SZYMCZAK
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe GRZEGORZ SZYMCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Jarocin"
- Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.