Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00452807/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
- 2022/BZP 00466175/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-29
- 2022/BZP 00527098/01 - Wynik z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Krasne w 2023 roku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasne-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnem
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690009222
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Krasne 121
1.4.2.) Miejscowość: Krasne
1.4.3.) Kod pocztowy: 36-007
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.7.) Numer telefonu: 17 23 00 261
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gopskrasne@gminakrasne.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrasne.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455390
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00452807/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Krasne w 2023 roku”. Zindywidualizowany zakres usług dla każdej osoby nimi objętej każdorazowo zostanie określony przez Zamawiającego w drodze postępowania administracyjnego.
2. Przewidywana liczba osób objętych usługami opiekuńczymi w miejscu zamieszkania w 2023 roku: 22 osoby.
Maksymalna ilość godzin usług opiekuńczych zaplanowana do realizacji w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej wynosi ok. 1 071 godzin miesięcznie (słownie: jeden tysiąc siedemdziesiąt jeden godzin). Ilość godzin zaplanowanych na rok (okres 12 miesięcy) 1 071 x 12 miesięcy = 12 852 godzin (słownie: dwanaście tysięcy osiemset pięćdziesiąt dwie godziny).
3. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie co najmniej 2 osób na stanowisku opiekuna. Zatrudnione osoby będą wykonywały następujący zakres czynności:
1) pomoc w utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego (np. pomoc przy myciu, ubieraniu),
2) zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka,
3) utrzymanie w czystości bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego,
4) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych — pomoc w dojściu do toalety,
5) kompleksowa opieka w utrzymaniu higieny osobistej osoby obłożnie chorej
kąpiel, pampersowanie, zapobieganie odleżynom, zmiana pozycji ciała w łóżku chorego
6) opiekę zalecaną przez lekarza — podawanie leków, okłady, nacieranie,
7) zakupy artykułów spożywczych i przemysłowych,
8) przygotowanie posiłku lub pomoc w jego przygotowaniu, karmienie chorego,
9) palenie w piecu, dostarczenie węgla, wody i drewna do mieszkania podopiecznego,
10) utrzymywanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez podopiecznego,
11) utrzymywanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych,
12) zamawianie wizyt lekarskich, realizacja recept,
13) załatwianie spraw urzędowych,
14) współpracę z innymi instytucjami i organizacjami powołanymi do opieki nad chorym w domu,
15) organizowanie spacerów,
16) podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań oraz pomoc w zaspakajaniu potrzeb duchowych,
17) prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczanie się z podopiecznym z wydanych pieniędzy przez osobę sprawującą usługi opiekuńcze.
4. Zastrzega się, że osoby zatrudnione na stanowisku opiekuna muszą spełniać wymagania postawione w Rozdziale XXI SWZ Informacje o warunkach udziału w postępowaniu oraz Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, oryginałów dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie osób wykonujących czynności wymienione w ust. 4 niniejszego rozdziału SWZ, (zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania).
6. Wykonawca zatrudni opiekunów na umowę o pracę lub umowę zlecenie zgodnie z przepisami kształtującymi umowy w przepisach Kodeksu Cywilnego lub Kodeksu Pracy na zasadach gwarantujących otrzymywanie przez pracownika minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
7. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli formy zatrudnienia wszystkich osób potrzebnych do realizacji zamówienia.
8. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega:
a) możliwość zrealizowania mniejszej ilości godzin z przyczyn od niego niezależnych (np. zmniejszenie ilości osób korzystających z usług) przy czym zmniejszenie ilości godzin nie będzie przekraczało 40 % całości zamówienia wskazanej w załączniku nr 1 do SWZ – OPZ.
b) przesunięcie ilości godzin między poszczególnymi grupami osób niepełnosprawnych, o których mowa wyżej pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie.
10. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Krasne w 2023 roku”. Zindywidualizowany zakres usług dla każdej osoby nimi objętej każdorazowo zostanie określony przez Zamawiającego w drodze postępowania administracyjnego.
2. Przewidywana liczba osób objętych usługami opiekuńczymi w miejscu zamieszkania w 2023 roku: 22 osoby.
Maksymalna ilość godzin usług opiekuńczych zaplanowana do realizacji w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej wynosi ok. 1 071 godzin miesięcznie (słownie: jeden tysiąc siedemdziesiąt jeden godzin). Ilość godzin zaplanowanych na rok (okres 12 miesięcy) 1 071 x 12 miesięcy = 12 852 godzin (słownie: dwanaście tysięcy osiemset pięćdziesiąt dwie godziny).
3. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osoby na stanowisku opiekuna. Zatrudnione osoby będą wykonywały następujący zakres czynności:
1) pomoc w utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego (np. pomoc przy myciu, ubieraniu),
2) zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka,
3) utrzymanie w czystości bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego,
4) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych — pomoc w dojściu do toalety,
5) kompleksowa opieka w utrzymaniu higieny osobistej osoby obłożnie chorej
kąpiel, pampersowanie, zapobieganie odleżynom, zmiana pozycji ciała w łóżku chorego
6) opiekę zalecaną przez lekarza — podawanie leków, okłady, nacieranie,
7) zakupy artykułów spożywczych i przemysłowych,
8) przygotowanie posiłku lub pomoc w jego przygotowaniu, karmienie chorego,
9) palenie w piecu, dostarczenie węgla, wody i drewna do mieszkania podopiecznego,
10) utrzymywanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez podopiecznego,
11) utrzymywanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych,
12) zamawianie wizyt lekarskich, realizacja recept,
13) załatwianie spraw urzędowych,
14) współpracę z innymi instytucjami i organizacjami powołanymi do opieki nad chorym w domu,
15) organizowanie spacerów,
16) podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań oraz pomoc w zaspakajaniu potrzeb duchowych,
17) prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczanie się z podopiecznym z wydanych pieniędzy przez osobę sprawującą usługi opiekuńcze.
4. Zastrzega się, że osoby zatrudnione na stanowisku opiekuna muszą spełniać wymagania postawione w Rozdziale XXI SWZ Informacje o warunkach udziału w postępowaniu oraz Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, oryginałów dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie osób wykonujących czynności wymienione w ust. 4 niniejszego rozdziału SWZ, (zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania).
6. Wykonawca zatrudni opiekunów na umowę o pracę lub umowę zlecenie zgodnie z przepisami kształtującymi umowy w przepisach Kodeksu Cywilnego lub Kodeksu Pracy na zasadach gwarantujących otrzymywanie przez pracownika minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
7. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli formy zatrudnienia wszystkich osób potrzebnych do realizacji zamówienia.
8. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega:
a) możliwość zrealizowania mniejszej ilości godzin z przyczyn od niego niezależnych (np. zmniejszenie ilości osób korzystających z usług) przy czym zmniejszenie ilości godzin nie będzie przekraczało 40 % całości zamówienia wskazanej w załączniku nr 1 do SWZ – OPZ.
b) przesunięcie ilości godzin między poszczególnymi grupami osób niepełnosprawnych, o których mowa wyżej pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie.
10. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług rehabilitanta i dietetyka w ramach projektu Pomocna Dłoń dla powiatu lwóweckiego - usługi opiekuńcze dla osób wymagających wsparcia
- Usługi opiekuńcze realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- Świadczenie usług społecznych w ramach trwałości projektu ,,Nowa jakość usług społecznych w gminie Bełżyce" Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój - Zadanie 1, 2, 3, 4, 5 i 6
- Świadczenie usług asystenckich oraz opiekuńczych osobom potrzebujących wsparcia (OPW)/uczestnikom projektu (UP), w tym osobom z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania i/lub przebywania.
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania.
- "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.