eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzDOSTAWA ciągnika rolniczego sterowanego systemem GPS (system kontroli jazdy równoległej), dla ZSCKR w Sandomierzu



Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ciągnika rolniczego sterowanego systemem GPS (system kontroli jazdy równoległej), dla ZSCKR w Sandomierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu-Mokoszynie

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSCKR w Sandomierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292450509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mokoszyńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 15-832-34-71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mokoszyn1@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mokoszyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mokoszyn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ciągnika rolniczego sterowanego systemem GPS (system kontroli jazdy równoległej), dla ZSCKR w Sandomierzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43fa684f-5a0e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006047/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 SZKOŁA §6060-Zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413212

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Tryb. podst. dost. 1/2023/ZAK.-INWEST.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 956000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Ciągnika rolniczego sterowanego systemem GPS (system kontroli jazdy równoległej), dla ZSCKR w Sandomierzu
2.Zamawiający wymaga:
Ciągnik fabrycznie nowy, bez przebiegu, roku produkcji: 2023.
(Nie dopuszcza się ciągnika po demonstracyjnego)
Ciągnik objęty pełną gwarancją równoważną z gwarancją producenta.
Ciągnik kompletny, wolny od wad prawnych, (ewentualne wady: konstrukcyjne, materiałowe, wykonawcze mogące wystąpić w okresie gwarancyjnym OBJĘTE GWARANCJĄ), dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sprawny technicznie, gotowy do umówionego użytkowania, przygotowany do rejestracji na 2 miejsca w kabinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 8 do SWZ-SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Dostawa ciągnika rolniczego sterowanego systemem GPS (system kontroli jazdy równoległej), dla ZSCKR w Sandomierzu

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16000000-5 - Maszyny rolnicze

38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1059645,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1167270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1167270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lukpol Agro Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572968214

7.3.3) Ulica: Targowa 31

7.3.4) Miejscowość: Górno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-008

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1167270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający (komisja zamówieniowe) na podstawie Art. 226, ust.5 Ustawy PZP ODRZUCA OFERTĘ WYKONAWCY:
Oferta nr 1:
CHMIELEWSKI SP.Z.O.O. NIP: 864 157 03 56, 27-641 Kleczanów, 155, Andrzej Chmielewski, 693 997 567, a.chmielewski@archmielewski.pl
Proponowana kwota za wykonanie zadania, cena za wykonanie zadania: 1 059.645,00zł brutto
Termin wykonania dostawy do: 42 dni od daty podpisania umowy, zgodnie z SWZ.
Uzasadnienie prawne:
Na zasadzie Art. 226, ust.5 Ustawy PZP, mającego brzmienie:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
Ust.5: Jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Niezgodność treści oferty z wymogami SWZ (Załącznik nr 8 do SWZ-SPECYFIKACJA TECHNICZNA)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.