eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-ZdrójKompleksowe pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i termomodernizacja budynku Szpitala Miejskiego w Rabce-Zdroju"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: „Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i termomodernizacja budynku Szpitala Miejskiego w Rabce-Zdroju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120480323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 77 001

1.5.8.) Numer faksu: 18 26 77 001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@szpitalrabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79c69e1b-27ce-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szpital - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: „Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i termomodernizacja budynku Szpitala Miejskiego w Rabce-Zdroju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79c69e1b-27ce-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00108603/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowe pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320646

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26.1.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i termomodernizacja budynku Szpitala Miejskiego w Rabce-Zdroju”, tj. w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym nad robotami, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane i przepisów w tym zakresie obowiązujących. Nadzór powinien być prowadzony przez specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami prawa polskiego.
2. Zakres robót budowlanych obejmuje, w szczególności:
 wykonanie wszelkich prac budowlanych w zakresie przebudowy, rozbudowy, nadbudowy, termomodernizacji,
 wykonanie instalacji wodociągowej z istniejącym zbiornikiem rezerwowym wody pitnej,
 wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej,
 wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej,
 wykonanie instalacji elektrycznej,
 wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego,
 wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
 wykonanie instalacji zewnętrznej gazów medycznych,
 wykonanie klimatyzacji,
 przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej,
 wykonanie instalacji nisko-prądowych,
 wykonanie niwelacji terenu,
 wykonanie utwardzenia komunikacji wewnętrznej i miejsca gromadzenia odpadów stałych,
 rozbiórkę konstrukcji tarasu wielokondygnacyjnego i schodów zewnętrznych przylegających do budynku szpitala,
 budowę murów oporowych.
3. Wykonawca przyjmuje do realizacji przedmiotowe zadanie w zakresie przewidzianym przepisami w szczególności ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Wykonawca powinien, przed złożeniem oferty, zapoznać się z dokumentacją techniczną, która została udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:
https://bip.malopolska.pl/szpitalrabka,a,2273521,przebudowa-rozbudowa-nadbudowa-i-termomodernizacja-budynku-szpitala-miejskiego-w-rabce-zdroju.html
4. Zakres robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania inwestycyjnego, podlegający nadzorowi wynika z umowy zawartej pomiędzy wykonawcą robót budowlanych, a Zamawiającym.
5. Warunki realizacji zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został zawarty w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 ust. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. Stosownie do powołanego artykułu Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający zaznaczył opcję, iż postępowanie będzie prowadzone na platformie e-Zamówienia, na skutek czego serwis automatycznie zaciągnął platformę e-zamówienia, jako adres strony internetowej prowadzonego postępowania. Stosownie do treści art. 280 ust. 1 ustawy Pzp od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3 ustawy Pzp – nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia.
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia Zamawiający udostępnił dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia na stronie https://szpitalrabka.pl/ - zakładka BIP, Przetargi, aczkolwiek nie zrobił przekierowania strony internetowej. W takim stanie rzeczy Zamawiający nie zamieścił dokumentów postępowania na platformie e-Zamówienia od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu a co za tym idzie nie wszyscy Wykonawcy mieli możliwość zapoznania się z dokumentacją w ustawowym czasie, co narusza zasadę konkurencyjności oraz zasadę
jawności. Fakt nie zamieszczenie dokumentów na platformie e-Zamówienia stanowi nieusuwalny błąd zamawiającego, który wpływa w sposób istotny na wynik postępowania i mógłby skutkować unieważnieniem zawartej umowy.
Ponadto bezpośrednio przed otwarciem ofert pracownik z ramienia Zamawiającego popełnił niezamierzony błąd (omyłkę pisarską) podając błędną kwotę w wysokości 725 000,00 zł, jako kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaka powinna zostać wskazana w informacji to 325 000,00 zł brutto. Podana na stronie internetowej przez Zamawiającego kwota w informacji przeznaczonej na
sfinansowanie zamówienia jest wyższa, niż zabezpieczone środki na realizację zamówienia. Mając na uwadze zasady udzielania zamówień w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, przejrzysty oraz proporcjonalny
Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.