eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardBudowa centralnego placu rekreacyjno - sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Stargardzie - ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa centralnego placu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Stargardzie – ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. ASTRID LINDGREN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000891950

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Majdanek, 13

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 573 17 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp7@sp7.stargard.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp7stargard.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_stargard/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa centralnego placu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Stargardzie – ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-679126bf-5bb4-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455460

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00422861/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa centralnego placu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Stargardzie – ETAP I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422865/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie I etapu prac związanych z budową centralnego placu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Stargardzie. Zakres prac budowlanych wykonanych w ramach etapu I obejmuje doprowadzenie boiska do oficjalnych wymiarów, wyposażeniu go w piłkochwyty z bramkami, oraz ciągów komunikacyjnych umożliwiających wjazd pojazdom pielęgnującym murawę oraz wejście użytkownikom. Boisko wyposażone w ramach etapu I będzie w 6 bramek do piłki nożnej (dwie pełnowymiarowe i cztery przeznaczone dla funkcji boisk dodatkowych).Dodatkowo wymalowane zostaną linie a także wykonane obfite zabiegi pielęgnacyjne murawy .Pozostały zakres dokumentacji załączonej do SWZ stanowi ETAP II inwestycji i nie jest objęty przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z budową centralnego placu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Stargardzie – ETAP I , w zakresie określonym przez dokumentację projektową i SWZ.

Część pierwsza obejmuje:
1) prace rozbiórkowe elementów starego boiska wraz z pracami geodezyjnymi,
2) prace pielęgnacyjne murawy,
3) rozścielenie ziemi urodzajnej,
4) nawożenie murawy,
5) wykonanie nawierzchni trawiastej,
6) malowanie linii boiska,
7) ustawienie bramek piłkarskich i montaż piłkochwytów,
8) roboty porządkowe
oraz:
9) wszelkich innych, nie wymienionych w pkt 1) – 8) robót i prac niezbędnych dla osiągnięcia zamierzonego celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 261059,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie I etapu prac związanych z budową centralnego placu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7
w Stargardzie. Zakres prac budowlanych wykonanych w ramach etapu I obejmuje doprowadzenie boiska do oficjalnych wymiarów, wyposażeniu go w piłkochwyty z bramkami, oraz ciągów komunikacyjnych umożliwiających wjazd pojazdom pielęgnującym murawę oraz wejście użytkownikom. Boisko wyposażone w ramach etapu I będzie w 6 bramek do piłki nożnej (dwie pełnowymiarowe i cztery przeznaczone dla funkcji boisk dodatkowych). Dodatkowo wymalowane zostaną linie a także wykonane obfite zabiegi pielęgnacyjne murawy. Pozostały zakres dokumentacji załączonej do SWZ stanowi ETAP II inwestycji i nie jest objęty przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z budową centralnego placu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Stargardzie – ETAP I, w zakresie określonym przez dokumentację projektową i SWZ.


Część druga obejmuje:
1) prace rozbiórkowe elementów starej bieżni ze skocznią w dal wraz z pracami geodezyjnymi,
2) wykonanie bieżni do skoku w dal,
3) wykonanie piaskownicy do skoku w dal,
4) roboty porządkowe,
oraz:
5) wszelkich innych, nie wymienionych w pkt 1) – 4) robót i prac niezbędnych dla osiągnięcia zamierzonego celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.5.) Wartość części: 68090,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części I oraz części II, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części I oraz części II, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.