Og³oszenie z dnia 2023-10-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00580351/01 - Wynik z dnia 2023-12-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa dwóch odcinków kanalizacji w Soko³owie Ma³opolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SOKO£ÓW MA£OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582134
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Soko³ów Ma³opolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-050
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7729019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@sokolow-mlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sokolow-mlp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dwóch odcinków kanalizacji w Soko³owie Ma³opolskim
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cc215ce4-6f4c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00455482
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc215ce4-6f4c-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Pe³na tre¶æ wytycznych znajduje siê w
rozdziale X SWZ- nale¿y siê zapoznaæ z ca³ym SWZ, poni¿ej przytacza siê czê¶æ rozdzia³u X SWZ , któr± pomie¶ci³o pole
og³oszenia.
X.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy
u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej Zamawiaj±cego na adres e- mail: ugim@sokolowmlp.
pl - pojemno¶æ jednej wiadomo¶ci na skrzynce - do 50 MB (nie dotyczy sk³adania ofert). W tytule e-mail nale¿y wpisaæ numer
og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
X.2 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
X.5 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy".
X.7 Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowej) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych
okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci,
minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla
systemów teleinformatycznych (zwanego dalej rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci) z uwzglêdnieniem
rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy
Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
Zamawiaj±cy zaleca u¿ycie nastêpuj±cych formatów danych: .pdf, .doc.,docx, jpg.
X.8 Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji").
X.10 Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa
siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze" („Formularze do
komunikacji"). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik").
X.12 Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja".
X.13 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
X.14 Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
X.15 W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego …
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 7 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE nr 119) – RODO, informujê, ¿e:
III.1.1 Administratorem Pana/i danych osobowych jest Gmina Soko³ów Ma³opolski, ul. Rynek 1 , 36-050 Soko³ów M³p., nr tel. 17 7729 019, reprezentowana przez Burmistrza Gminy
i Miasta Soko³ów Ma³opolski.
III 1.2 Inspektor Ochrony Danych zosta³ wyznaczony i mo¿na siê z nim skontaktowaæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: iod@e-sokolow-mlp.pl b±d¼ poczty tradycyjnej, kieruj±c pismo na adres Administratora.
III.1.3 Pana/i dane osobowe podawane s± w celu realizacji zadania pn.: „Budowa dwóch odcinków kanalizacji w Soko³owie Ma³opolskim”
III. 1.4 Pana/i dane osobowe przetwarzane s± na podstawie: 1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, 2) art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówieñ publicznych
III.1.5 Odbiorcami Pana/i danych osobowych mog± byæ tylko podmioty uprawnione do odbioru Pana/i danych w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gmin± Soko³ów Ma³opolski, przetwarzaj± dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Soko³ów Ma³opolski.
III.1.6 Pana/i dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej.
III.1.7 Pana/i dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarzania wskazanego w pkt III. 1. 3, a nastêpnie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
III.1.8 Przys³uguje Panu/i prawo do: 1) dostêpu do tre¶ci swoich danych – na podstawie art. 15 RODO, 2) sprostowania – na podstawie art. 16 RODO, 3) ograniczenia przetwarzania – na podstawie art. 18 RODO.
III.1.9 W przypadku wyst±pienia z ¿±daniem o informacjê przewidzian± w art. 15 ust. 1 lit. g RODO (¼ród³o danych), prawo to przys³uguje, je¿eli nie wp³ywa na ochronê praw i wolno¶ci osoby, od której dane te pozyskano.
III.1.10 Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdyby przetwarzanie Pana/i danych osobowych narusza³o przepisy RODO.
III.1.11 Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencj± niepodania danych bêdzie pozostawienie wniosku/uwagi bez rozpoznania.
III.1.12 Dane udostêpniane przez Pana/i± nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGZP.271.2.2023.GD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 430000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do terenów MPZP nr 49- czê¶æ, w tym:
Budowa odcinka sieci kanalizacji fi 250 o d³ugo¶ci ok. 435 mb z 4 studzienkami rewizyjnymi fi 1000 mm i 6 studzienkami fi 400 mm, z przej¶ciem przez rów melioracyjny (przewiert na rurê os³onow± fi 400 mm). Jest to zakres robót na odcinku od S1 (wykonanie wpiêcia na dz. ew. nr 2932) do S 11 – bez S11 z wpiêciem do istniej±cej S 11 - istniej±cego odcinka zlokalizowanego pod drog± S19.
Do realizacji robót nie jest wymagane zajmowanie pasa drogi S19.
Pozosta³y zakres projektu technicznego jest wy³±czony z niniejszego postêpowania.
Zadanie nale¿y zrealizowaæ zgodnie z postanowieniami niniejszego postêpowania, w tym w szczególno¶ci zgodnie z dokumentacj± techniczn± za³. 1.1, 1.2 i za³. 10.1 - wzorem umowy.
W cenie oferty nie nale¿y uwzglêdniaæ kosztów materia³ów, o których mowa w za³. 1.2 do SWZ. Zadanie nale¿y wykonaæ co do zasady zgodnie z za³. 1.1, z materia³ów powierzonych przez Zamawiaj±cego – zgodnie z wzorem umowy zadania 1 i u¿ywaj±c materia³ów z zestawienia, które stanowi za³. 1.2 do SWZ, Je¶li wg. ustaleñ Wykonawcy wykaz z za³. 1.2 nie zawiera wszystkich niezbêdnych materia³ów do wykonania zadania 1, to wówczas wyszczególnia te brakuj±ce i wycenia je w swojej ofercie.
Budowê nale¿y wykonaæ z uwzglêdnieniem faktycznej g³êboko¶ci studni S11- dno po wykonaniu – 209,32 zamiast 209,52 wg za³±czonego projektu – wymaga siê zag³êbienie odcinka od S4 do S11 o 20 cm – nale¿y to uwzglêdniæ w wycenie.
Wykonawca samodzielnie i na swój koszt zorganizuje transport i dostawê materia³ów powierzonych przez Zamawiaj±cego (odleg³o¶æ ok. 8 km).
IV.3 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz pozosta³e obowi±zki Wykonawcy okre¶laj± SWZ i :
IV.3.1 Za³±czniki nr 1.1, 1.3, 1.4 do SWZ – które zawieraj± równie¿ specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót i inne niezbêdne informacje formalnoprawne.
IV.3.2 Zestawienie materia³ów powierzonych – za³±cznik nr 1.2 do SWZ,
IV.3.3 Wzór umowy – za³±cznik nr 10.1 i 10.2 do SWZ – adekwatnie do zadania.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 50000 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231112-3 - Instalacja ruroci±gów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XIII. KRYTERIA ORAZ BADANIE I OCENA OFERT ( s± jednakowe dla zadania 1i2)
XIII.1. Oferty bêd± oceniane przez Zamawiaj±cego przy zastosowaniu nastêpuj±cych kryteriów:
XIII.1.2 Cena wykonania zamówienia – 60 % - 60 punktów.
XIII.2 Kryteria poza cenowe :
Udzielenie gwarancji i rêkojmi na przynajmniej na 36 miesiêcy i mniej ni¿ 60 miesiêcy – 0 %.
Udzielenie gwarancji i rêkojmi przynajmniej na 60 miesiêcy – 40 %.
XIII.3 We wszystkich kryteriach %=pkt.
XIII.4 Zobowi±zanie wynikaj±ce z kryteriów poza cenowych zostan± wpisane do tre¶ci umowy.
XIII. 5 Najkrótszy wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi wynosi 36 miesiêcy, oferta z gwarancj± i rêkojmi± na okres krótszy ni¿ 36 mies. zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami SWZ.
XIII.6 Aby uzyskaæ 40 punktów z drugiego kryterium wystarczy zadeklarowaæ nie mniej ni¿ 60 miesiêcy.
XIII.7 Za okres d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy nie przyzna siê wiêcej ni¿ 40 punktów.
XIII.8 Do obliczania punktacji bêdzie siê uwzglêdniaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu, z³o¿one przez oferentów nie podlegaj±cych wykluczeniu.
XIII.9 Cena wykonania zamówienia – obejmuje ca³kowit± do zap³aty przez zamawiaj±cego cenê brutto tytu³em wykonania zadania z uwzglêdnieniem wszystkich narzutów i op³at. Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów = Pc - pkt w kryterium 1 - cenowym zgodnie z wzorem: Punkty = [C min / C bad] * Pc (60).
C min - najni¿sza ca³kowita cena ofertowa brutto spo¶ród ofert badanych.
C bad - cena ca³kowita oferty badanej brutto.
XIII.10 Je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najni¿sz± cen± dolicza siê podatek od towarów i us³ug, który zamawiaj±cy mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.
XIII.11 Jako najkorzystniejsz± wybierze siê ofertê, która zdobêdzie najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów z wszystkich kryteriów ³±cznie, punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, je¶li to nie wystarczy do wskazania najkorzystniejszej oferty bêdzie siê zwiêkszaæ dok³adno¶æ o kolejne miejsca po przecinku. W przypadku, gdy oferty uzyskaj± identyczn± punktacjê we wszystkich kryteriach to do wyboru najkorzystniejszej zastosuje siê postanowienia ustawy pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielenie gwarancji i rêkojmi przynajmniej na 60 miesiêcy – 40 %
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Sienkiewicza , w tym:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o ³±cznej d³ugo¶ci 867,5 m z rur PVC SN4
SDR41 lite fi 200x4,9 mm ³±czone kielichowo oraz z rur PE100 SDR17 PN10 fi
200x11,9 mm, ³±czone metod± zgrzewania:
- na odcinku Si-S19-A o d³ugo¶ci 797,5 m,
- na odcinku B-S20-S23 o d³ugo¶ci 59,0 m,
- na odcinku S13-S24 o d³ugo¶ci 11,0 m
Oraz
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o ³±cznej d³ugo¶ci 18,5 m z rur PE100 (odcinek w pasie drogi wojewódzkiej)
SDR17 PN10 fi 200x11,9 mm, ³±czone metod± zgrzewania w rurze ochronnej przewiertowej o ¶r. 315 mm wykonanie metod± bezwykopow± na odcinku A-B o d³ugo¶ci 18,5 m.
Zamówienie obejmuje ca³y zakres projektów technicznych – za³. 1.3 (objêtego zezwoleniem budowlanym wydanym przez Starostwo) i za³. 1.4 do SWZ (objêtego zezwoleniem budowlanym wydanym przez Wojewodê) .
Zadanie nale¿y wykonaæ zgodnie z za³. 1.3i 1.4 do SWZ, zgodnie z wzorem umowy zadania 2 i ew. innymi ustaleniami niniejszego postêpowania.
IV.3 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz pozosta³e obowi±zki Wykonawcy okre¶laj± SWZ i :
IV.3.1 Za³±czniki nr 1.1, 1.3, 1.4 do SWZ – które zawieraj± równie¿ specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót i inne niezbêdne informacje formalnoprawne.
IV.3.2 Zestawienie materia³ów powierzonych – za³±cznik nr 1.2 do SWZ,
IV.3.3 Wzór umowy – za³±cznik nr 10.1 i 10.2 do SWZ – adekwatnie do zadania.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 380000 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231112-3 - Instalacja ruroci±gów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XIII. KRYTERIA ORAZ BADANIE I OCENA OFERT ( s± jednakowe dla zadania 1i2).
XIII.1. Oferty bêd± oceniane przez Zamawiaj±cego przy zastosowaniu nastêpuj±cych kryteriów:
XIII.1.2 Cena wykonania zamówienia – 60 % - 60 punktów.
XIII.2 Kryteria poza cenowe :
Udzielenie gwarancji i rêkojmi na przynajmniej na 36 miesiêcy i mniej ni¿ 60 miesiêcy – 0 %.
Udzielenie gwarancji i rêkojmi przynajmniej na 60 miesiêcy – 40 %.
XIII.3 We wszystkich kryteriach %=pkt.
XIII.4 Zobowi±zanie wynikaj±ce z kryteriów poza cenowych zostan± wpisane do tre¶ci umowy.
XIII. 5 Najkrótszy wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi wynosi 36 miesiêcy, oferta z gwarancj± i rêkojmi± na okres krótszy ni¿ 36 mies. zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami SWZ.
XIII.6 Aby uzyskaæ 40 punktów z drugiego kryterium wystarczy zadeklarowaæ nie mniej ni¿ 60 miesiêcy.
XIII.7 Za okres d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy nie przyzna siê wiêcej ni¿ 40 punktów.
XIII.8 Do obliczania punktacji bêdzie siê uwzglêdniaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu, z³o¿one przez oferentów nie podlegaj±cych wykluczeniu.
XIII.9 Cena wykonania zamówienia – obejmuje ca³kowit± do zap³aty przez zamawiaj±cego cenê brutto tytu³em wykonania zadania z uwzglêdnieniem wszystkich narzutów i op³at. Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów = Pc - pkt w kryterium 1 - cenowym zgodnie z wzorem: Punkty = [C min / C bad] * Pc (60).
C min - najni¿sza ca³kowita cena ofertowa brutto spo¶ród ofert badanych.
C bad - cena ca³kowita oferty badanej brutto.
XIII.10 Je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najni¿sz± cen± dolicza siê podatek od towarów i us³ug, który zamawiaj±cy mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.
XIII.11 Jako najkorzystniejsz± wybierze siê ofertê, która zdobêdzie najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów z wszystkich kryteriów ³±cznie, punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, je¶li to nie wystarczy do wskazania najkorzystniejszej oferty bêdzie siê zwiêkszaæ dok³adno¶æ o kolejne miejsca po przecinku. W przypadku, gdy oferty uzyskaj± identyczn± punktacjê we wszystkich kryteriach to do wyboru najkorzystniejszej zastosuje siê postanowienia ustawy pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielenie gwarancji i rêkojmi przynajmniej na 60 miesiêcy – 40 %.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: VII.2 Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
a) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
b) nie dotyczy;
c) Dokument/y, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy). Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w którym widnieje wykonawca.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia informacji i odpisów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów, dotyczy to równie¿ dokumentów przedk³adanych na pó¼niejszym etapie na ¿±danie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie wymaga siê
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
d) Wy³±cznie przypadku wykazywania równowa¿no¶ci oferowanych urz±dzeñ elementów i rozwi±zañ z opisanymi w za³. 1.1, 1.3, 1.4 do SWZ przedmiotowe ¶rodki dowodowe, tj.: Karty techniczne oferowanych urz±dzeñ elementów i rozwi±zañ, zawieraj±ce dane konstrukcyjne oraz specyfikacjê materia³ow± potwierdzaj±ce zgodno¶æ oferowanych urz±dzeñ z wymaganiami Specyfikacji Warunków Zamówienia (zgodnie z postanowieniami rozdzia³u IV.8 SWZ).5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
e) Kosztorys ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 2.1 i lub 2.2 do SWZ (adekwatnie do zadania , na które sk³adana jest oferta).Dodatkowo - je¶li dotyczy:
* Za³±czniki 7–w zale¿no¶ci od tego jaki podmiot sk³ada ofertê, przedmiotowe ¶rodki dowodowe w przypadku, o których mowa w rozdz. VII.2.d SWZ , dokumenty , o których mowa w rozdz.VII.6 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
VII.6 Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne/ konsorcja)VII.6.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty.
VII.6.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
VII.6.3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy.
VII.6.4 O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy w sposób kompletny opisuje umowa, w szczególno¶ci paragraf 14 wzoru umowy , zainteresowany powinien zapoznaæ siê z wzoremumowy, podaje siê skrót zapisów umowy, tj.:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga zgody obu Stron wyra¿onej na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 455 ust. 1, ust. 2 i ust. 4 ustawy Pzp, przy uwzglêdnieniu postanowieñ ust. 3.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w zakresie:
1) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, ¿e zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o jednoznacznie przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub gdy oka¿e siê, ¿e niezbêdne jest uzyskanie dodatkowych uzgodnieñ i pozwoleñ budowalnych.
2) przed³u¿enia terminu wykonania umowy w przypadku:
a) jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez Zamawiaj±cego,
zarz±dców terenu, gestorów sieci lub daj±cych siê im przypisaæ,
b) wyst±pienia nieodpowiednich warunków pogodowych, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie
przedmiotu umowy. W przypadku zaistnienia takich okoliczno¶ci Wykonawca zobowi±zany
jest do udokumentowania Zamawiaj±cemu stanu pogody potwierdzonego przez Instytut
Meteorologii i Gospodarki Wodnej.
c) okoliczno¶ci wynikaj±cych z tzw. „si³y wy¿szej”,
d) negatywnych skutków dzia³ania tzw. „si³y wy¿szej”, np. podtopienie budowy po ulewnych
deszczach, o ile skutki te nie wynikaj± z zaniedbañ Wykonawcy w zakresie zabezpieczenia
budowy,
e) jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub daj±cych siê
przypisaæ Zamawiaj±cemu,
f) wykonania robót budowlanych zamiennych ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej
i budowlanej,
g) wyst±pienia nieprzewidzianych, ale istotnych dla realizacji przedmiotu umowy:
− warunków geologicznych, archeologicznych, wodnych lub terenowych, w szczególno¶ci wyst±pienia niewypa³ów i niewybuchów, konieczno¶ci wykonania wykopalisk archeologicznych, wystêpowania wysokiego poziomu wód gruntowych wykraczaj±cego ponad poziom okre¶lony
w dokumentacji;
− warunków geologicznych lub terenowych, w szczególno¶ci wyst±pienia niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub ich elementów lub podziemnych urz±dzeñ, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich czê¶ci;
h) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub ewentualnymi równolegle prowadzonymi przez inne podmioty lub Zamawiaj±cego inwestycjami, w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
i) wprowadzenia nieistotnych odstêpstw w ramach umowy wynikaj±cych z art. 36 a Prawa
budowlanego, Wykonawca nie bêdzie mia³ prawa do przed³u¿enia terminu zakoñczenia umowy ani dodatkowego wynagrodzenia, je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e przed³u¿enie terminu wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
3) czê¶ci zamówienia realizowanej przez Podwykonawcê, pod warunkiem, ¿e zmiana wynika
z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
4) Podwykonawców, pod warunkiem, ¿e zmiana wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o
przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e wobec danego Podwykonawcy zachodz± podstawy wykluczenia. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy
dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych
w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub
Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego
zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia,
5) wszelkich zmian umowy, o ile konieczno¶æ ich wprowadzenia bêdzie wynika³a ze zmian
w obowi±zuj±cych przepisach prawa,
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-06 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-06 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-06
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Uzupe³nienie pola dotycz±cego warunków zmiany umowy:6) zmian teleadresowych stron umowy, przy czym w razie zmian zapisanych wy³±cznie
w komparycji umowy, nowe dane teleadresowe mog± byæ pisemnie notyfikowane przez stronê, której one dotycz±, w odrêbnym o¶wiadczeniu, pisemnie tylko po¶wiadczonym przez drug± Stronê.
7) Dopuszcza siê zmiany umowy w odniesieniu do zakresu robót i dostaw je¶li konieczno¶æ lub zasadno¶æ zmian ujawni siê po podpisaniu umowy i nie bêdzie to sprzeczne z art. 455 ustawy pzp, mo¿e to dotyczyæ w szczególno¶ci zmian wynikaj±cych z dopuszczaln± w SWZ zmian± trasy, zmiany d³ugo¶ci g³êboko¶ci, zmiany sposobu i materia³ów wykonania przy³±czy, zabezpieczeñ, z³±czy, zmiany lokalizacji studzienek i ich typów, zmiany ustaleñ dotycz±cych dostêpno¶ci terenu robót. Warto¶æ zmian bêdzie siê ustalaæ w pierwszej kolejno¶ci w oparciu o za³. 2.2 do SWZ, nastêpnie w drodze negocjacji z uwzglêdnieniem lokalnych cen rynkowych.
Zmiany w przedmiocie umowy dokonuje siê po spisaniu i zatwierdzeniu przez Zamawiaj±cego protoko³u konieczno¶ci sporz±dzonego na dan± okoliczno¶æ, zmiany te obliguj± strony do sporz±dzenia i zatwierdzenia aneksu do umowy. Za zgod± stron umowy umowê mo¿na bêdzie aneksowaæ po dokonani ostatniej zmiany, bez konieczno¶ci aneksowania przy ka¿dorazowej zmianie.
INNE PRZETARGI SOKO£ÓW MA£OPOLSKI
- DOSTAWA MATERIA£ÓW KAMIENNYCH DO REMONTU DRÓG NA TERENIE GMINY SOKO£ÓW MA£OPOLSKI
- "Zakup i dostawa laptopów, monitorów interaktywnych, czytników e-booków, wirtualnego laboratorium chemicznego oraz przyrodniczego dla ZS w Soko³owie M³p."
wiêcej: przetargi SOKO£ÓW MA£OPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowo¶ci Janowo gmina D±browa Che³miñska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rz±dcówki z przeznaczeniem na Gminn± Bibliotekê w K±kolewnicy
- Budowa ¿³obka publicznego w Skokach wraz z infrastruktur± towarzysz±c±, parkingami, wiat± ¶mietnikow±, wiat± na rowery i placem zabaw.
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
- Budowa drogi od skrzy¿owania ul. Spyrkówka z drog± krajow± nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie ¿³obka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.