Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00432813/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą źródła laserowego wraz z zestawem urządzeń elektronicznych, elektrotechnicznych oraz płynowych na potrzeby realizacji projektu pn.: „Wdrożenie unikatowego urządzenia (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CLEANMATIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388735198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Olszewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-663
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 501-021-433
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@cleanmatik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cleanmatik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cleanmatik.logintrade.net/zapytania_email,107059,c51ba765433ff00146f22da10ed4f73e.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający realizujący projekt współfinansowany ze środków w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
28, 41, Z, PRODUKCJA MASZYN DO OBRÓBKI METALU
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą źródła laserowego wraz z zestawem urządzeń elektronicznych, elektrotechnicznych oraz płynowych na potrzeby realizacji projektu pn.: „Wdrożenie unikatowego urządzenia (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34181387-6026-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr POPW.01.01.02-26-0018/21-00 pn.: „Wdrożenie unikatowego urządzenia laserowego przeznaczonego do usuwania powłok z wykorzystaniem zjawiska mokrej ablacji laserowej” w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodnie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432813/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 254206,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84735,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą źródła laserowego
wraz z zestawem urządzeń elektronicznych, elektrotechnicznych oraz płynowych
na potrzeby realizacji projektu pn.: „Wdrożenie unikatowego urządzenia laserowego przeznaczonego do usuwania powłok z wykorzystaniem zjawiska mokrej ablacji laserowej”.
Asortyment stanowiący przedmiot dostawy:
1) Źródło laserowe,
2) Głowica skanująca,
3) Komponenty układu wytwarzania filmu wodnego,
4) Zasobnik wody,
5) Układ przygotowania powietrza,
6) Przewody elektryczne i sygnałowe,
7) Złącza sygnałowe,
8) Złącza elektryczne.
Zamówienie zostanie zrealizowane na podstawie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38636100-3 - Lasery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38636000-2 - Specjalistyczne przyrządy optyczne
42677000-2 - Części narzędzi pneumatycznych
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
42123610-6 - Układy sprężonego powietrza
44320000-9 - Kabel i podobne wyroby
44322200-5 - Złącza kablowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88844,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88844,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88844,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECL TECH Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452227959
7.3.3) Ulica: Turystyczna 21
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-213
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88844,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie dozymetrii indywidualnej oraz przeglądu i wzorcowania dozymetrów dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa narzędzi jednorazowych do zabiegów technikami małoinwazyjnymi dla potrzeb bloku operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów jednorazowego użytku dla Działów Medycznych i Poradni oraz wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.